Gå til innhold

Formel 1 - 2023


Anbefalte innlegg

Evil-Duck skrev (24 minutter siden):

Nå har begge løpene på denne banen vært flust med sikkerhetsbiler og rød flagg, så kan nok hjelpe verstappen med å ta igjen Checo etter han har sydd seg gjennom feltet :)

Banen og kvallik legger til rette for at dette kan bli et meeeget spennende race i morgen 👌

image.gif.0aa72cc39fe858a0779fe1c8cb2b2a26.gif

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjørøver skrev (2 timer siden):

Det er litt trist når vi må ha tekniske problemer hos verstappen for at ting skal bli spennende. Se på Silverstone 22 feks. 

I gamle dager var det helt vanlig, ikke ofte alle bilene kom i mål..

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for en Red Bull på pole, så hadde jeg vært sikker på at Verstappen hadde kjørt seg opp til seier. Nå tipper jeg han havner P2 bak Checo, med mindre det kommer en syk SC-tvist eller noe og Red Bull fucker over Checo igjen. Men Verstappen på pallen er jeg rimelig sikker på. 

Lenke til kommentar
MartinF skrev (1 time siden):

Hadde det ikke vært for en Red Bull på pole, så hadde jeg vært sikker på at Verstappen hadde kjørt seg opp til seier. Nå tipper jeg han havner P2 bak Checo, med mindre det kommer en syk SC-tvist eller noe og Red Bull fucker over Checo igjen. Men Verstappen på pallen er jeg rimelig sikker på. 

Min spådom er at Verstappen havner i et sammenstøt eller lignende når han skal kjøre seg oppover på denne banen, og ender opp med å ikke klarer å ta igjen topp 2. Checo P1, Alonso P2. 

Endret av OddZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Solid kjøring fra Dennis i dag, fra P15 til P5. Vesti vinner løpet etter at Olli Bearman og og Victor Martins kjører seg bort fra seieren. Imponerende av Vesti også som tar seieren. Dennis har race pace i år, og det er godt å se. Men han MÅ få satt bedre tider i qual. Kan ikke starte så langt bak om du skal ha sjans på siere eller pallplass.

Noen timer til F1 nå. Kjørr!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
41 minutes ago, MartinF said:

Solid kjøring fra Dennis i dag, fra P15 til P5. Vesti vinner løpet etter at Olli Bearman og og Victor Martins kjører seg bort fra seieren. Imponerende av Vesti også som tar seieren. Dennis har race pace i år, og det er godt å se. Men han MÅ få satt bedre tider i qual. Kan ikke starte så langt bak om du skal ha sjans på siere eller pallplass.

Noen timer til F1 nå. Kjørr!

Ikke Dennis sin feil at han kvalifiserte til 14. plass i helgen. Kvalik ble ødelagt av rødflagg i kvaliken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ratleto skrev (3 minutter siden):

Lett å si, men man vet jo aldri om det blir rødflagg eller ikke.

Det er alltid en fare for rødflagg, spesielt på den banen der. Da må du veie opp om du skal sette best mulig tid tidlig for å være sikker, eller vente på best mulig track conditions helt på slutten.

Lenke til kommentar

De Redbull bilene er så overlegne at de kan bytte motoren hvert løp om de vil, ta grid straffen og allikevel vinne.

Må være fryktelig kjekt å være i en slik posisjon. Ikke trenge å måtte vurdere om det er verdt å ta straffen for å ha en fresh bil.

Fordi Verstappen rett og slett er en god nok sjåfør til å kunne gjøre noe sånt gang på gang. 

Med annet de får en haug med tekniske problemer, så blir dette en ganske enkel Redbull sesong. 

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...