Gå til innhold

Woke i moderne underholdningsindustri

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (36 minutter siden):

er det for å dele deres meninger eller blir det som en slags fasit? Jeg antar at de fleste ikke vil komme på feil side med dere og kanskje unnlater å delta i debatter.

Der er for å dele sine meninger.

Jeg har sett diskusjoner der det går frem og tilbake mellom mod og vanlig bruker, ofte også på en måte som for en ikke-deltaker fremstår noe opphetet. 😂👍

Noe som iallefall jeg synes er meget positivt. (At man kan diskutere med mod uten umiddelbar ban-hammer)

Endret av Duriello
Leif
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Duriello skrev (59 minutter siden):

Der er for å dele sine meninger.

Jeg har sett diskusjoner der det går frem og tilbake mellom mod og vanlig bruker, ofte også på en måte som for en ikke-deltaker fremstår noe opphetet. 😂👍

Noe som iallefall jeg synes er meget positivt. (At man kan diskutere med mod uten umiddelbar ban-hammer)

Point noted!

Skrevet
Boing_80 skrev (1 time siden):

En ting jeg lenge har lurt på er når dere fra moderatorteamet/admin.teamet kommenterer i diskusjoner, er det for å dele deres meninger eller blir det som en slags fasit? Jeg antar at de fleste ikke vil komme på feil side med dere og kanskje unnlater å delta i debatter.

Du skal ikke være redd for å pushe tilbake, om du føler det er det rette.
Det eneste de gjør er å gi deg et skummelt "advarselspoeng" som utløper om ikke for lenge.
I verste fall, blir du utelåst av et forum, og det er ikke verdens undergang

• Liker 2
Skrevet (endret)
Martelè skrev (8 minutter siden):

Du skal ikke være redd for å pushe tilbake, om du føler det er det rette.
Det eneste de gjør er å gi deg et skummelt "advarselspoeng" som utløper om ikke for lenge.
I verste fall, blir du utelåst av et forum, og det er ikke verdens undergang

Som den rebellen jeg er så liker jeg å lese det du skriver.

Endret av Boing_80
Skrevet
Boing_80 skrev (På 30.6.2025 den 10.36):

En ting jeg lenge har lurt på er når dere fra moderatorteamet/admin.teamet kommenterer i diskusjoner, er det for å dele deres meninger eller blir det som en slags fasit? Jeg antar at de fleste ikke vil komme på feil side med dere og kanskje unnlater å delta i debatter.

Mods og admins her på bruket er vel litt mer modne enn 16-åringene som styrte nettforumene på begynnelsen av 2000-tallet. Mistet tellingen på hvor mange ganger jeg ble bannlyst for de mest idiotiske årasker. Dessverre finnes det fortsatt mange slike på sider som reddit og 4chan. Folk som man håper aldri får noen som helst makt over andre mennesker i det virkelige liv. 

Skrevet
Kjøleskap skrev (4 timer siden):

Mods og admins her på bruket er vel litt mer modne enn 16-åringene som styrte nettforumene på begynnelsen av 2000-tallet. Mistet tellingen på hvor mange ganger jeg ble bannlyst for de mest idiotiske årasker. Dessverre finnes det fortsatt mange slike på sider som reddit og 4chan. Folk som man håper aldri får noen som helst makt over andre mennesker i det virkelige liv. 

Haha. Jeg har lest at Reddit og Discord moderatorer er såpass upopulære at de er blitt en meme.
Men her er realiteten: man er selv en del av problemet, om en tillater seg å la dem tråkke over deg.
Om en ser en moderator misbruke "makten" sin og oppfører seg uanstendig, så push tilbake.
Fortell dem at dette er uakseptabelt. 

Der føler jeg mange failer

• Liker 1
Skrevet
Boing_80 skrev (På 30.6.2025 den 10.36):

Jeg er ingen fasit. Jeg deltar her først og fremst som en bruker, og påroper meg retten til å gi tilsvar til brukere som er frekke i kjeften uten å gjøre det til en modsak. At autoriteten min blir brukt til hersketeknikker er jeg godt vandt til.

Men så vil jeg også komme med pålegg, så lenge det ikke er soleklare interessekonflikter, slik som at vi stopper off-topic her. Flere spørsmål kan tas i Tilbakemelding-kategorien, eller via PM.

• Liker 3
Skrevet
Rudde skrev (11 minutter siden):

Er vel kanskje ikke nytt at britene er følsomme? De driver jo å arresterer folk for å fornærme andre på facebook

Jeg håper du mener internettsjikane, eller netthets eller lignende, fornærmelser er så vidt jeg vet helt lovlig, hets sjikanering trakassering sånt som pågår over lengre tid er ikke lov. Det er det samme i Norge. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Neptun1 said:

Woke_galskapen antar vanvittige former i Tyskland.
Plakater utformet for å tilfredsstille venstresiden - etter beføling av hvite småjenter i basseng.
https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/grafsing-pa-smajenter-truer-med-utvisning-til-hjemlandet/o/5-95-2515221

Det er slik woke er. Jo mer absurd, desto bedre. Jo mer bakvendt, desto flottere. Enten så er woke dumme, eller så er de onde. Jeg vet ikke hva som er verst. Under en faksimile fra Aftenposten, hvor en lys gutt med blond lugg liksom Vipps-raner en mørkhudet gutt. 

vipps-ran-aftenposten.jpg

• Innsiktsfullt 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...