Gå til innhold

Starfield-figuren din kan ikke snakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Allt í lagi skrev (25 minutter siden):

Jeg vet at "stumme" protagonister regnes som avleggs nå for tiden, men det har sin sjarm, det også.

Enig. Som stor fan av både Elder Scrolls-spillene og Bethesdas Fallout-spill så likte jeg ikke helt at hovedpersonen hadde stemme i Fallout 4. Liker at de går tilbake til en stum spillerfigur.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har en følelse på at spillet kommer til å bli en NMS utgivelse, var det ikke Bethesda som uttalte at "det handler ikke om hvordan et spill lanseres, men hvordan det ender"? Så vi kommer nok til å få et buggy uferdig spill, som trenger flere år med patching av et "skeleton crew" og selv da står man igjen med over 1000

procedural planeter uten content.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Jarde skrev:

Har en følelse på at spillet kommer til å bli en NMS utgivelse, var det ikke Bethesda som uttalte at "det handler ikke om hvordan et spill lanseres, men hvordan det ender"? Så vi kommer nok til å få et buggy uferdig spill, som trenger flere år med patching av et "skeleton crew" og selv da står man igjen med over 1000

procedural planeter uten content.

Bugs har sin sjarm det også :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del hadde ikke en gang alle npc trengt å snakke. Pga at det gir muligheten til å skrive så mye mer dialog som kan ta mange fler rettninger. Fint ar de fleste og viktigste gjør det, men for meg hadde det vært helt greit om ikke alle gjorde det. Men vi som vokste opp med bøker av tekst som måtte leses i spill begynner å bli gamle 🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det at man ikke har en stemme i spillet gir spilleren et mer nært forhold til sin karakter.

Hvis det er en stemme så blir det automatisk en del av personliigheten, jeg tror det er et smart trekk fra Bethesda å la dette være.

Må også si at fra det jeg har sett så langt er positivt, veldig positivt. Mer tilbake til røttene, men samtidig våger de seg på noe veldig nytt.

Jeg ser tråder med No-Mans-Sky, Star Citizen og Skyrim, ingen dårlig kombo det ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Imitative skrev (22 timer siden):

Enig. Som stor fan av både Elder Scrolls-spillene og Bethesdas Fallout-spill så likte jeg ikke helt at hovedpersonen hadde stemme i Fallout 4. Liker at de går tilbake til en stum spillerfigur.

Var ikke et stort problem i FO 4 syntes jeg. Men ville opplagt ikke fungert i et Elder Scroll spill der du kan være en Khajiit eller Argonian.

Lenke til kommentar
magne.moe skrev (3 minutter siden):

Var ikke et stort problem i FO 4 syntes jeg. Men ville opplagt ikke fungert i et Elder Scroll spill der du kan være en Khajiit eller Argonian.

Måtte i så fall være ganske mange stemmeskuespillere for de ulike rasene i spillene. Fort blitt en del hundretusen replikker ekstra da

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg liker med stum protagonist er at da kan den du spiller være deg, for med en gang protagonisten har en stemme så spiller du den karakteren (siden stemmen er en annen en din egen). Passer bra til RPG spill som elder scrolls, fallout og forhåpentligvis starfield.

Endret av shockorshot
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...