Populært innlegg Snikpellik Skrevet 14. august 2023 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 Rhabagatz skrev (2 minutter siden): Alternativet er at det pågår en kampanje for å gi Russland skylden for koranbrenningen og de rabiate reaksjonene. ... Da regner jeg med at du har kilder eller noen holdepunkter for det? 11 3 Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet 14. august 2023 Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 (endret) 11 minutes ago, Snikpellik said: Da regner jeg med at du har kilder eller noen holdepunkter for det? Jeg trenger ikke kilder. Det er min analyse. Når man stadig vekk ser at Russland blir forsøkt trukket inn i en sak som gjelder rabiate islammostandere og muslimer i fremmede land, da er det nærliggende å tro at noen prøver å utnytte situasjonen til sin fordel. Det er ikke en påstand, men en vurdering av hva som er sansynlig. Endret 14. august 2023 av Rhabagatz Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 14. august 2023 Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 Har ikke Kreml hatt økonomiske forbindelser til både Steigan og SIAN? 2 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2023 Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 Brother Ursus skrev (32 minutter siden): 1 US Dollar = 101 rubler 1 EURO = 111 rubler https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/GMgpWl/russiske-rubler-halvert-siden-toppen-i-fjor-ingen-vil-ha-rubler 3 1 Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet 14. august 2023 Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 5 minutes ago, Brother Ursus said: Har ikke Kreml hatt økonomiske forbindelser til både Steigan og SIAN? Har de? Lenke til kommentar
zorry Skrevet 14. august 2023 Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 (endret) Brother Ursus skrev (40 minutter siden): 1 US Dollar = 101 rubler 1 EURO = 111 rubler 200 rubbel pr dollar neste? 🤣 1 usd kostet 91 rubler 31 juli og 101 14 august. 10 dollar mer på 14 dager. Om dette fortsetter de ca 20 ukene fram til ortodoks juleaften så vil vel dollaren koste 200 rubler når de siste julegavene handles... Endret 14. august 2023 av zorry 3 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dragavon Skrevet 14. august 2023 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 Rhabagatz skrev (20 minutter siden): Jeg trenger ikke kilder. Det er min analyse. Når man stadig vekk ser at Russland blir forsøkt trukket inn i en sak som gjelder rabiate islammostandere og muslimer i fremmede land, da er det nærliggende å tro at noen prøver å utnytte situasjonen til sin fordel. Det er ikke en påstand, men en vurdering av hva som er sansynlig. 🙈🙉🙊 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg skaftetryne32 Skrevet 14. august 2023 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 Rhabagatz skrev (26 minutter siden): Har de? Det er min analyse. 14 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Brother Ursus Skrevet 14. august 2023 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 Hva er mest sansynelig? At Russland forteller sannheten, eller at Russland lyver? 13 3 Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet 14. august 2023 Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 Just now, Brother Ursus said: Hva er mest sansynelig? At Russland forteller sannheten, eller at Russland lyver? Det er vestlig etterretning og Ukraina som kommer med påstanden, ikke Russland ... Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 14. august 2023 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 (endret) Rhabagatz skrev (36 minutter siden): Jeg trenger ikke kilder. Det er min analyse. Når man stadig vekk ser at Russland blir forsøkt trukket inn i en sak som gjelder rabiate islammostandere og muslimer i fremmede land, da er det nærliggende å tro at noen prøver å utnytte situasjonen til sin fordel. Det er ikke en påstand, men en vurdering av hva som er sansynlig. Dette svaret minner meg om Jon Helgheim i Frp sitt famøse "jeg er kilden". Vi vet at aktører tilknyttet den russiske stat både har tette bånd med, og har finansiert flere av koranbrennerne i Sverige. Vi vet at Russland har ført en enorm desinformasjonskampanje rettet mot Sverige i hele år. Når det kommer til din mening, så er den helt legitim. Men det er også en påstand, og den blir ikke så mye mer enn dine egne spekulasjoner uten at vi har en eneste kilde eller indikasjon som kan begrunne den. Endret 14. august 2023 av Snikpellik 15 5 Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet 14. august 2023 Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 5 minutes ago, Snikpellik said: Dette svaret minner meg om Jon Helgheim i Frp sitt famøse "jeg er kilden". Vi vet at aktører tilknyttet den russiske stat både har tette bånd med, og har finansiert flere av koranbrennerne i Sverige. Vi vet at Russland har ført en enorm desinformasjonskampanje rettet mot Sverige i hele år. Når det kommer til din mening, så er den helt legitim. Men det er også en påstand, og den blir ikke så mye mer enn dine egne spekulasjoner uten at vi har en eneste kilde eller indikasjon som kan begrunne den. Vær så snill. "Koblingen" er altså at en svenske som er aktiv i Sverigedemokratene og som altså har skrevet for RT, har betalt en regning. Dette er særdeles tynt, men mediene (og dere) hopper på. For akk så beleilig det er å kunne skylde på Russland... Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 14. august 2023 Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 Brother Ursus skrev (58 minutter siden): Det ryktes nemlig at Putin skal være svært redd for svart magi og sjamaner. Ja, kanskje det viser seg at Durek kan gjøre større nytte for seg enn mange har trodd.. 2 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Espen Hugaas Andersen Skrevet 14. august 2023 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 Det ville overraske meg enormt om ikke Russland er involvert til en eller annen grad. Tidspunktet er for mistenkelig. Plutselig når Sverige skulle bli med i NATO ble dette en stor sak, når det er noe som har pågått i åresvis i mange europeiske land. Det er jo stort sett en ikke-sak at individer i vesten har ytringsfrihet. Å skape eller hausse opp denne saken er noe Russland har motiv og anledning for, og de har tidligere stått bak masse lignende. 15 5 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. august 2023 Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 36 minutes ago, Espen Hugaas Andersen said: Å skape eller hausse opp denne saken er noe Russland har motiv og anledning for, og de har tidligere stått bak masse lignende. Og når de ser hvor utrolig effektivt det er så kommer de neppe til å slutte med det første. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Casey Skrevet 14. august 2023 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 Rhabagatz skrev (1 time siden): Vær så snill. "Koblingen" er altså at en svenske som er aktiv i Sverigedemokratene og som altså har skrevet for RT, har betalt en regning. Dette er særdeles tynt, men mediene (og dere) hopper på. For akk så beleilig det er å kunne skylde på Russland... Det er da ingen hemmelighet at store deler av de høyreradikale har koblinger til Russland, og er finansiert derfra. 10 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 14. august 2023 Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 1 USD = 102 Rubler Krysset 100 i går. Allerede tapt seg med drøyt 2 rubler eller 2% i dag 5 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Feynman Skrevet 14. august 2023 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 13 minutes ago, Casey said: Det er da ingen hemmelighet at store deler av de høyreradikale har koblinger til Russland, og er finansiert derfra. Det er skrevet bøker om det faktisk: https://deichman.no/utgivelse/45a63f26-9f46-4631-813d-26bc9753a9c8 7 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 14. august 2023 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. august 2023 Norge og Storbritannia gir Ukraina CORTEX Typhon-antidronesystemer, som leveres av Kongsberg Gruppen. Kongsberg Gruppen skal levere antidronesystemer til Ukraina https://e24.no/naeringsliv/i/Q7Bdl4/kongsberg-gruppen-skal-levere-antidronesystemer-til-ukraina https://newsweb.oslobors.no/message/596768 8 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå