Gå til innhold

Champions League-tråden 21/22


blured

Anbefalte innlegg

Jakobk skrev (4 minutter siden):

Ser ikke Atletico i dag, men får de så mange røde kort da? Kortet til Griezmann var jo bare uflaks, og ikke pga spillestil/aggressivitet. Han gikk jo bare etter ball, og ur uheldig med at motspiller gjør det samme med hodet. Selvsagt rødt kort, men ikke ufint/med vilje.

Det vet jeg ikke. Men det er jo risikoen ved å spille som de gjør. At det fort kan bli kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mr. President™ skrev (6 minutter siden):

Men det er meningsløst. Det er det man får med Simeone og tydeligvis har de null problemer med å være tidenes mest defensive fotballag. Angående juks så gjør de stort sett bare det alle andre lag gjør, men mye mye oftere. Det er stygt og usportslig, men om fotballen deres hadde fremstått noe mer finere om de sluttet med det tviler jeg på.

Nå er vel dette fortsatt en kamptråd, så å klage på en motstander som oppfører seg som Atletico gjør synes jeg er godt innafor. Har du mer å si kan vi ta det på dm. Og jo, fotballen hadde definitivt fremstått mye finere for meg uten alt det stygge og usportslige.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Danielzu skrev (14 minutter siden):

Håper united vinner i dag.(er klar for videre cl-spill med seier i dag?)

Sikret avansement med seier.

Med uavgjort er man sikret videre med seier i siste kamp hjemme mot Young Boys. 

Blir det tap kan United ryke ut selv om det blir seier i siste kamp avhengig av den andre kampen i gruppa.

Villareal er i ganske ålreit form nå. De har i likhet med United noen skader, men Danjuma er usikker.

Lenke til kommentar
Emilsen skrev (17 minutter siden):

Må man plutselig ha enda dyrere abonnement for å se CL på TV2 nå... Herregud, faen meg tragisk.

Da blir det å avslutte abb og se ulovlig streaming. Fyfaen :)

Enda dyrere? Enda dyrere enn hva? Det holder ikke med «nyheter,» om det er det du har. Synes ikke det er så latterlig dyrt egentlig med et godt produkt når man får.PL, CL og alt det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jakobk skrev (20 minutter siden):

Enda dyrere? Enda dyrere enn hva? Det holder ikke med «nyheter,» om det er det du har. Synes ikke det er så latterlig dyrt egentlig med et godt produkt når man får.PL, CL og alt det andre.

Har sett på CL hittil i år og betalt litt over 200 kr i mnd. Nå er det over 300 kr.

PL gidder jeg hvertfall ikke å betale for, akkurat det er galskap.

Har Viaplay til over 300 kr i mnd fra før, men de har jo ikke lenger rettigheter til CL...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...