Gå til innhold

Champions League-tråden 21/22


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Underholdningsmessig synes jeg Italiensk fotball er i sin beste periode på veldig lenge, kanskje noen gang? Både de og Bundesliga har jo beveget seg i en veldig mye mer offensiv retning de siste årene.

Men ja, avstanden opp til Premier League ser ut til å bare øke. Ikke bare til Serie A, men også til La Liga og Bundesliga. Oliver Kahn (CEO Bayern) sa jo dette for noen dager siden: 

Sitat

"We always talk about the Super League, which thankfully didn't come. Basically, however, you can say that it has been around for a long time. The Premier League is the Super League. We are thinking about it. Basically, we're already left behind when it comes to the Bundesliga,"

Om det kommer et nytt forsøk på en Superliga så vil det være fordi toppklubbene i de tre andre store ligaene forsøker å stoppe Premier League.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Rangnick har bekreftet Henderson, Matic og Donny fra start i hvert fall.

Og Matic som kaptein. Altså starter ikke Magure. 

Og jeg kan ikke se for meg at Lindelof gjør det heller, må være litt forsiktig med han pga de ryggplagene.

Telles og Dalot var såpass gode sist kamp, at de nok får sjansen igjen i neste PL-kamp, kan derfor se for meg Shaw og AWB fra start her i stedet.

Så kanskje blir det noe ala dette?:

Greenwood - Elanga
Lingard - Amad
Matic (c) - Donny
Shaw - Mengi - Bailly - AWB
Henderson

 

Lenke til kommentar

Ja, vurderte å sette han som en av to 10ere selv i forslaget over. Men problemet om Donny starter som 10er er at da må enten McTominay eller Fred starte med Matic. Tipper Rangnick er ganske gira på å hvile dem begge. Samtidig vil det være veldig spennende å få sett Donny og Lingard sammen som 10ere.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Det her gir meg flashbacks tilbake til 2014/15 under LvG. Helt nydelig ettersom kampen ikke har noe å si. Lurer på om Matic ikke spiller midtstopper her med Bailly.

Dvs:

 

Greenwood - Elanga
Lingard - Amad
Mata - Donny
Shaw - Matic - Bailly - AWB
Henderson

Endret av blured
Lenke til kommentar

Er blitt gjort mange feil på egen halvdel og Young Boys har hatt et par muligheter. Det er ikke så rart når man ser på det laget vi har på banen. 

Positivt overraska egentlig, trodde vi skulle være enda litt dårligere da jeg så laget. Er jo et køddelag helt blottet for balanse, sånn at man skal få hvilt alle de som startet den forrige.

Ville likt å se Mengi inn etter pause sånn at Matic kan spille på midtbanen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...