Gå til innhold

Champions League-tråden 21/22


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så forbanna lei denne ufyselige spillestilen til Atletico Madrid. Hele tiden kakke på spillere i håp om at de reagerer og får kort.
Ingenting gleder meg mer enn å se slik ren sabotasje av spillet ENDELIG bli belønnet med rødt kort fremfor bare gult når alle i hele verden vet at de ikke er interessert i ballen.

Ikke skjønner jeg hvorfor Madrid er sånn. De har så mange gode spillere at slikt er fullstendig unødvendig.

Lenke til kommentar
guttorm skrev (Akkurat nå):

Da fikk koke kortet sitt, ca en halv time for sent. Dommeren har null kontroll, tipper VAR visket i øret at nå bommer du stygt, så kontrer dommer med rødt kort. Blir lenge til neste gang han dømmer, trodde nå han hadde litt erfaring etterhvert men. 

Jupp, burde fått for lenge siden. Hadde smakt med et par mål til og komplett meltdown på Atletico.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (1 minutt siden):

Jeg er så forbanna lei denne ufyselige spillestilen til Atletico Madrid. Hele tiden kakke på spillere i håp om at de reagerer og får kort.
Ingenting gleder meg mer enn å se slik ren sabotasje av spillet ENDELIG bli belønnet med rødt kort fremfor bare gult når alle i hele verden vet at de ikke er interessert i ballen.

Ikke skjønner jeg hvorfor Madrid er sånn. De har så mange gode spillere at slikt er fullstendig unødvendig.

Enig. De burde faktisk kunne spille fin fotball, men de har jo en kuk av en trener og alt begynner der.

Lenke til kommentar

Fy faen jeg husker kampene for 10 år siden, da sang supporterne sammen, ble som vennskapsklubber, nå er det jo bare drit. Må innrømme Mane detter litt lett av og til, og han ødelegger for seg selv. Men dette begynte for han aldri fikk frispark når han skulle ha! Jeg husker det så godt, så dommerstanden kan takke seg selv, inkompetente egoistiske diktatorer som de er. 

Lenke til kommentar
Cappo skrev (11 minutter siden):

 ENDELIG bli belønnet med rødt kort fremfor bare gult når alle i hele verden vet at de ikke er interessert i ballen.

Enig, men det blir nok skandale av det. Sånne ting skulle gitt 15min utvisning, så tenker jeg det hadde fort blitt slutt. Fotball har litt å lære av andre idretter der. Pur sabotasje av spillet er en forbannet uting som bør tas virkelig tak i, og der kan jo VAR faktisk være til hjelp. Feks for å skille mellom duell og ren hekt.

 

Endret av guttorm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
toreae skrev (7 minutter siden):

Rødt kort for å ikke så på dommeren/ta i mot det gule kortet. Korrekt også i følge dommern som kommenterer avgjørelse BT.

Så dette. Driter egentlig i hva det er gitt for, fakta er at han burde vært av banen lenge før det skjedde og det gleder meg at drittlaget Atletico ligger under med en mann mindre 😁👍🏻

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (2 minutter siden):

Så dette. Driter egentlig i hva det er gitt for, fakta er at han burde vært av banen lenge før det skjedde og det gleder meg at drittlaget Atletico ligger under med en mann mindre 😁👍🏻

Nå i pausen sa de at det kunne også være for fellingen. Min penger er på for å ikke ta i mot det gule. Man ser at dommeren blir forbannet når spilleren ikke vil ta i mot det gule kortet. 

Lenke til kommentar
toreae skrev (2 minutter siden):

Nå i pausen sa de at det kunne også være for fellingen. Min penger er på for å ikke ta i mot det gule. Man ser at dommeren blir forbannet når spilleren ikke vil ta i mot det gule kortet. 

Jupp, synes også det virker sånn når man ser reprisen. Virker som dommer egentlig har tenkt til å gi gult men etter det 2/3 forsøket på å få spilleren til å komme bort så blir det rødt.

Og der er det 3? Eller kanskje offside?

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...