Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Startet opp BFV i dag, etter ett laaangt opphold fra PC.  Selvsagt en aimbot sniper fitte på andre laget 😛  160 kills på strak arm der. Mistet lysten til å spille med en gang. 

Godt DICE tar det på alvor nå, for i BFV har det vel ikke vært anticheat siden lansering :D 

Lenke til kommentar

Fikk alvorlig lyst til å forhåndbestille dette nå. Har ikke spilt noe BF i særlig grad siden de 2 første titlene men digger spill som Hell Let Loose ol. Ingen god FPSer men man kan alltids bli bedre.

I Hell Let Loose hadde jeg en av mine bedre spillopplevelser når jeg tilfeldigvis joinet en gruppe som var ganske drilla og strukturerte. Jeg var gunner i stridsvogn og vi hadde en helt epic roll. 

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
1 hour ago, Snikpellik said:

Er det fortifications i noe form i 2042? Synes det var et knallkonsept i BFV. Forstår at det ikke kan bli likt som i et WW2-spill, men håper de har tatt med over noen ideer.

Er det squad healing som i BFV? Også det var en knallsuksess jeg håper er med videre.

Ja en klasse kan bygge litt "fortification" :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
Comma Chameleon skrev (På 30.9.2021 den 23.50):

Lover veldig godt! Ikke veldig mange hackere jeg har sett, men kjedelig når man møter på de. EAC har vært veldig bra i en del spill. Skikkelig hypet! Ser også ut til at de utvider betaen litt, fra 06-10. oktober.

Blir ikke gjort mye annet enn jobb og BF de dagene 😛

BF5 har hackere i omtrent hver 5. runde, kan det virke som. Bra de gjør grep.

Lenke til kommentar
Øystein skrev (2 timer siden):

BF5 har hackere i omtrent hver 5. runde, kan det virke som. Bra de gjør grep.

Sikkert litt flere den siste tiden før bf2042 kommer, men personlig har jeg ikke møtt på mange nok til at det føles ille ut. 

Det mest plagsomme er faktisk de i flyene som går 60-1 eller noe. Mulig noen av de også jukser for å lettere se hvor folk er. Litt for treffsikre av og til. 
 

Gøy med beta snart da. Blir fantastisk med moderne setting og gunplay fra de nyere spillene. 

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Du må inn på siden til spillet i origin, og trykke på "Try it first" eller hva det var. Og så legge den til biblioteket ditt. Man kommer ikke langt, blir møtt av en QR-kode.  Men man kan fly litt rundt i spillmotoren ved å åpne console og velge :

ui.drawenable false

PostProcess.DofMethod DofMethod_None

😛

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...