Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
barezell skrev (9 timer siden):

Bare å håpe dette stemmer. 4 nye kart pr sesong er topp. 

 

https://itavisen.no/2021/07/27/avslort-det-komme-haugevis-med-battlefield-2042-innhold/

Forsatt skeptisk til at de leverer lovet innholdet til lovet tid.

Er vel kanskje derfor det ikke har kommet noen offsielle lovnader enda. 

Det er selvfølgelig en veldig god start at 2042 kommer med flere kart ut av boksen, enn BFV hadde etter helt år.

Lenke til kommentar
IT-Henrik skrev (2 timer siden):

Forsatt skeptisk til at de leverer lovet innholdet til lovet tid.

Er vel kanskje derfor det ikke har kommet noen offsielle lovnader enda. 

Det er selvfølgelig en veldig god start at 2042 kommer med flere kart ut av boksen, enn BFV hadde etter helt år.

Absolutt. BFV manglet jo ekstremt masse filler innhold. Imo var det ikke krise at innholdet manglet, men det ble krise at det da ikke kom DLC i form av nye kart fordi surrete ting som skulle/burde vært til release manglet. 

Først å fremst får vi se om 2042 har alt de lover til release. så får live service komme i neste omgang. hehe

 

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (29 minutter siden):

Jeg tror de blir å levere. Det virker som de legger opp til at BF2042 skal bli det nye BF4 og leve i mange år. Noe bf portal også tyder på. 

foreløpig ser det ut til at de har lært av det som funket og ikke funket med de to forrige spillene. 

Enig. Jeg tror dette blir veldig bra.

Dog bittelitt skuffende at de tar Caspian Border fra BF3 og ikke BF4, da sistnevnte er en mye bedre versjon.

Jeg håper og tror at vi også får Dragon Valley, dette er et must map å ta med på portal spør du meg.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (50 minutter siden):

Jeg tror de blir å levere. Det virker som de legger opp til at BF2042 skal bli det nye BF4 og leve i mange år. Noe bf portal også tyder på. 

foreløpig ser det ut til at de har lært av det som funket og ikke funket med de to forrige spillene. 

Sitter med samme inntrykket. Med bf portal så trenger man jo strengt tatt ikke nytt bf på mange år.

Det som er ekstremt viktig er at gunplay og bevegelse/flyt/tempo sitter som et skudd, men jeg synes de gjorde en god jobb med dette i bfv. Så tipper det ordner seg. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
IT-Henrik skrev (30 minutter siden):

Definitivt litt finpuss som mangler.

Håper virkelig ikke at det er meningen at sikte skal være så langt til høyre...

Tror ikke det skal være slik. Er nok bugs. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...