Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TheKims skrev (4 minutter siden):

De har snakket om remake av eldre kart og de vil mest sannsynlig kun være 64 spillere. De største kartene vil nok være 128 spillere og det tror jeg også de trenger. Det er ikke akkurat noe gøy å springe rundt i 10 minutter uten å se en eneste fiende.

Joa, men jeg følte kartene var store nok fra før. 

Jeg er skeptisk men skal ikke se bort ifra at jeg også kommer til å digge spillet.. Nå som jeg har en 3070TI er jeg ihvertfall klart til å teste ut betaen og se hvordan det blir. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Omnia vincit amor skrev (22 minutter siden):

Joa, men jeg følte kartene var store nok fra før. 

Jeg er skeptisk men skal ikke se bort ifra at jeg også kommer til å digge spillet.. Nå som jeg har en 3070TI er jeg ihvertfall klart til å teste ut betaen og se hvordan det blir. 

Det er nok derfor de endrer på hvordan conquest fungerer. Et av problemene med conquest på store kart tidligere, har vært hvor mye av kartet er "irrelevant", da capture sonene dekker fryktelig lite av det totale kartet.
Med de nye "sonene" så er mye mer av kartet relevant, og da trenger nødvendigvis ikke distansene fra A til F å ha så mye å si.

Er skeptisk selv, har vært etter eller annet alvorlig feil med spillene til Dice fra (og med) Battlefield 4. 
Blir nok som ved BFV, at jeg kjøper EA Play istedet for spillet, sparte en del kroner der, da jeg endte aldri opp med å kjøpe BFV.

Frister med ny GPU til 2042, men det får bli etter at spillet har kommet ut (og om jeg blir helt hekta).
1080TI'en holder til alt jeg bruker PC'en til pdd.  

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
IT-Henrik skrev (6 minutter siden):

Det er nok derfor de endrer på hvordan conquest fungerer. Et av problemene med conquest på store kart tidligere, har vært hvor mye av kartet er "irrelevant", da capture sonene dekker fryktelig lite av det totale kartet.
Med de nye "sonene" så er mye mer av kartet relevant, og da trenger nødvendigvis ikke distansene fra A til F å ha så mye å si.

Er skeptisk selv, har vært etter eller annet alvorlig feil med spillene til Dice fra (og med) Battlefield 4. 
Blir nok som ved BFV, at jeg kjøper EA Play istedet for spillet, sparte en del kroner der, da jeg endte aldri opp med å kjøpe BFV.

Frister med ny GPU til 2042, men det får bli etter at spillet har kommet ut (og om jeg blir helt hekta).
1080TI'en holder til alt jeg bruker PC'en til pdd.  

 

Kjøpte ikke GPU for dette spillet men for RDR2 og del andre spill :)

Men ja, vi får se. 

Men nå jeg leste bots så ble jeg fryktelig skeptisk. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Nizzen skrev (2 minutter siden):

Du gadd ikkje å se denne videoen som jeg postet for 19 timer siden?

 

Jeg har ingen hastverk med å få med meg info.. Ser heller gameplay osv når det blir lansert. Gidder ikke overhypet bs fra Jack frag og gjengen. 

Men jeg har vel lov å utrykke mine meninger om endringene, har jeg ikke? 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Omnia vincit amor said:

Jeg har ingen hastverk med å få med meg info.. Ser heller gameplay osv når det blir lansert. Gidder ikke overhypet bs fra Jack frag og gjengen. 

Men jeg har vel lov å utrykke mine meninger om endringene, har jeg ikke? 

Den videoen gir deg info om f.eks boter. Ikkje noe overhypet bs, men ren info hele videoen. Men for all del, gjør hva du vil. Tenkte kanskje det er greitt å vite litt fakta, så slipper du å komme med meninger om noe du synser om, noe som det finnes fakta om :p


 

Endret av Nizzen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Nizzen skrev (6 minutter siden):

Den videoen gir deg info om f.eks boter. Ikkje noe overhypet bs, men ren info hele videoen. Men for all del, gjør hva du vil. Tenkte kanskje det er greitt å vite litt fakta, så slipper du å komme med meninger om noe du synser om, noe som det finnes fakta om :p

Er strengt tatt ingen regel om synsing, man må få lov å ytre seg ;)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (52 minutter siden):

Men nå jeg leste bots så ble jeg fryktelig skeptisk. 

Hvorfor det? Personlig hadde jeg det veldig moro med å spille mot bots i BF2. Skjønte aldri helt hvorfor Dice tok bort den muligheten i de nyere spillene . Veldig greit også til å lære seg banene uten å bli fullstendig overhøvlet av de som sitter og spiller 24/7. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Splitter skrev (4 minutter siden):

Hvorfor det? Personlig hadde jeg det veldig moro med å spille mot bots i BF2. Skjønte aldri helt hvorfor Dice tok bort den muligheten i de nyere spillene . Veldig greit også til å lære seg banene uten å bli fullstendig overhøvlet av de som sitter og spiller 24/7. :p

Det er ikke nødvendigvis en negativ ting, men har ikke så bra erfaring med bots fra tidligere, da type PUBG o.l. Men for all del så kan dette være positiv, jeg har ingen planer om å være pessimistisk men er veldig pessimistisk grunnet BF5, og venter med å kjøpe dette til jeg har fått et godt inntrykk, ellers forsetter jeg med andre spill jeg har. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (14 minutter siden):

Det er ikke nødvendigvis en negativ ting, men har ikke så bra erfaring med bots fra tidligere, da type PUBG o.l. Men for all del så kan dette være positiv, jeg har ingen planer om å være pessimistisk men er veldig pessimistisk grunnet BF5, og venter med å kjøpe dette til jeg har fått et godt inntrykk, ellers forsetter jeg med andre spill jeg har. 

Ser poenget. Bots, større baner, og flere spillere er ting jeg synes virker veldig spennende, men det kan selvfølgelig gå på trynet hvis det blir implementert feil. Jeg klarte aldri helt å like de siste to spillene i Battlefield serien, og håper egentlig bare på et større og bedre BF4. Så får bare tiden vise om Dice klarer å levere. :)

Lenke til kommentar
Splitter skrev (15 minutter siden):

Hvorfor det? Personlig hadde jeg det veldig moro med å spille mot bots i BF2. Skjønte aldri helt hvorfor Dice tok bort den muligheten i de nyere spillene . Veldig greit også til å lære seg banene uten å bli fullstendig overhøvlet av de som sitter og spiller 24/7. :p

Helt greit om de kun har bots på en treningsbane så man kan øve, men i multiplayer ønsker jeg å spille med/mot andre mennesker.

Når de introduserte bots i PUBG så ble det heller dårlig mottatt. Det er liksom ikke helt det samme å vinne en gunfight mot en bot som bare springer rundt som en hodeløs kylling, som det er å vinne over ekte mennesker.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, TheKims said:

Helt greit om de kun har bots på en treningsbane så man kan øve, men i multiplayer ønsker jeg å spille med/mot andre mennesker.

Når de introduserte bots i PUBG så ble det heller dårlig mottatt. Det er liksom ikke helt det samme å vinne en gunfight mot en bot som bare springer rundt som en hodeløs kylling, som det er å vinne over ekte mennesker.

I europa blir det nok lite bots, da battlefield er rimelig populært her. Spillere har prioritert over boter, så boter tar ikkje plass for spillere. Dette kom frem i jakkfragg videoen. Altså botene er der bare for å passe på at serverene er fulle, slik at det ikkje blir veldig "feige lag".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Meget bra, vett ikke om det er så intressant med modes som er i sjangeren "20 EOD mot 1 tanks", men syns det er veldig spennende med hvor sandbox bare vanlig Conquest kan være. 

Enkle ting som å skru av ekstremværet og bots om det skulle bli irriterrende, til større ting å spille 1942 på 2042 kart osv.

Edit: Rush???

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...