Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvordan man kan forsvare EA/Dice her. Elendig å ikke komme med informasjon om utsettelse før nå. Man må nå være tidenes mest naive person hvis man tror at de plutselig fant ut nå i dag at dette klarer vi ikke til release. Dette har de sett i mange uker. Er jo en grunn til at vi ikke har noe gameplay her, er jo fordi de ikke er ferdig. Hadde de hatt et bra produkt så hadde man selvsagt vist det frem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om de ikke har noe ferdig så hjelper det svært lite og utsette 30 dager. Hvor mye får de gjort på den tiden uansett? 

De har sikkert visst enn stund at de sliter, men å utsette en AAA tittel er nok ikke bare bare. Det må nok gjennom flere ledd og er nok en prosess. 

Uansett, big picture. Om de hadde blitt utsatt en måned i april eller i dag har svært lite å si, men som nevnt i tidligere post er det lett å få bfv vibber nå.

Mulig senario er nå imo at en eller flere moduser mangler. Så vil disse bli lagt til post launch. Tipper hazard zone sliter ettersom vi vet null og det ikke er lenge til release skulle vært.

Det som er kjipt er om evt manglende innhold går ut over fremtidig innhold så får vi en ny runde der hvor alt dice/ea gjør er feil😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Raul07 skrev (13 timer siden):

Skjønner ikke hvordan man kan forsvare EA/Dice her. Elendig å ikke komme med informasjon om utsettelse før nå. Man må nå være tidenes mest naive person hvis man tror at de plutselig fant ut nå i dag at dette klarer vi ikke til release. Dette har de sett i mange uker. Er jo en grunn til at vi ikke har noe gameplay her, er jo fordi de ikke er ferdig. Hadde de hatt et bra produkt så hadde man selvsagt vist det frem.

Hvilken rolle spiller det om de hadde kommet ut med dette for en måned eller to siden? Skjønner at det er mange som gleder seg til dette spillet inkl meg selv, men skal nå klare å vente en liten måned ekstra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kjenner meg umiddelbart skeptisk til kun 1 måneds utsettelse. Lukter av at spillet ikke er klart, men de som sitter på pengekassa i EA/Dice, vil ha spillet ut før julerushet. 

Kan jo være at 1 måned er nok til hva enn de må fikse / polere på, men føler at jeg har sett dette scenarioet mange  ganger tidligere, og at det sjeldent er tilfellet. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ikke særlig overraskende dette her nei. Er kjempe skeptisk til hele spillet ettersom det vi fikk servert i BF5 ikke var halvferdig engang når vi fikk spillet. Blir spennende å se om de klarer å polere nok til november men jeg venter nok en god stund før jeg kjøper dette. 

Lenke til kommentar
21 minutes ago, IT-Henrik said:

Kjenner meg umiddelbart skeptisk til kun 1 måneds utsettelse. Lukter av at spillet ikke er klart, men de som sitter på pengekassa i EA/Dice, vil ha spillet ut før julerushet. 

Kan jo være at 1 måned er nok til hva enn de må fikse / polere på, men føler at jeg har sett dette scenarioet mange  ganger tidligere, og at det sjeldent er tilfellet. 

Vi som har spillt siden 1942 spillet, er jo vant med at BF skal være ubalansert å ha bugs det første året. Er jo halve morroa 😁

Personlig kommer jeg til å grinde de første mnd uansett med BF kompisene 🤓

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Nizzen skrev (1 time siden):

Vi som har spillt siden 1942 spillet, er jo vant med at BF skal være ubalansert å ha bugs det første året. Er jo halve morroa 😁

Personlig kommer jeg til å grinde de første mnd uansett med BF kompisene 🤓

Ville ikke akkurat kalt Battlefield 4 launchen "moro", når man knapt fikk spilt. 

Mao. det kommer helt an på i hvilken grad spillet ikke er ferdig når det til slutt blir lansert. 

Småbugs kan de fleste leve med, det er litt av realiteten med flunk nye spill. 

Quakecry skrev (5 minutter siden):

Synes bare det er rart at vi ikke har fått noe som helst gameplay enda. Og da tenker jeg ikke på "leaks". 

Flashbacks til CB2077, trenger bare 3 til utsettelser. 

Lenke til kommentar
On 9/16/2021 at 1:05 PM, TheKims said:

Hvilken rolle spiller det om de hadde kommet ut med dette for en måned eller to siden? Skjønner at det er mange som gleder seg til dette spillet inkl meg selv, men skal nå klare å vente en liten måned ekstra.

Tror du misforstår poenget mitt, jeg er ikke irritert eller lignende at det ble utsatt men at de venter så lenge på en utsettelse. Igjen man er ganske naiv hvis man tror at de plutselig så dette for et par dager siden at man ikke klarer å bli ferdig. Markedsføringen av dette spillet begynte bra men har etterhvert blitt en vits. Er spent om vi får noe gameplay før release, tydelig at de ikke vil vise noe. Og det er mest sannsynlig at de ligger mer bak enn de vil innrømme. Er vel ikke mer enn 4 måneder siden de skrøt at de var foran skjema... EA/Dice forandrer seg aldri.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...