Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
barezell skrev (3 timer siden):

bare spilt division av disse. Vil det si en PVP sone med PVE opplegg? :) 

Har og kun spilt Division av de 3.

Stonemountain forklarer ganske greit på 3,5 minutt.
EFT har alltid vært litt vel hardcore for min smak, og lootingen virker ut til å ta fryktelig mye tid på alle måter(både å lære seg og av selve spilletiden).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+3165
Comma Chameleon skrev (17 timer siden):

 Blir bare mer og mer gira hver gang de slipper ny info om spillet. Her legger de virkelig opp til et kanonbra spill.

Eneste jeg håper de justerer på er at feks tornado og liknende ikke kommer hver kamp. Mister litt av betydningen hvis det ikke er litt tilfeldig 

Mente å ha lest at det ikke skjedde hver gang, men finner det ikke igjen nå.
Tror eksempelet så ble brukt var raketten på kartet "Orbital", som både kunne bli skutt opp, eksplodere og ikke gjør noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg venter nok en stund med å kjøpe dette spillet etter alt tullet som har vært de siste årene med BF5.. Er så dritt lei måten EA har drevet på med det spillet at jeg ikke stoler på de et sekund. Dette med at de går over til 128 spillere synes jeg er unødvendig. Skulle heller hatt et spill som hadde 64 spillere etter min mening. Battlefield har aldri vært arma og jeg har aldri ønsket meg Battlefield: Arma. 

\

Lenke til kommentar
IT-Henrik skrev (17 minutter siden):

Mente å ha lest at det ikke skjedde hver gang, men finner det ikke igjen nå.
Tror eksempelet så ble brukt var raketten på kartet "Orbital", som både kunne bli skutt opp, eksplodere og ikke gjør noe.

Det med raketten har ulike ting som skjer ja, det stemmer. Mener dog at den tornado kommer hver gang, og at ikke alle er happen med det. Litt variasjon hadde vært perfekt. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (53 minutter siden):

Jeg venter nok en stund med å kjøpe dette spillet etter alt tullet som har vært de siste årene med BF5.. Er så dritt lei måten EA har drevet på med det spillet at jeg ikke stoler på de et sekund. Dette med at de går over til 128 spillere synes jeg er unødvendig. Skulle heller hatt et spill som hadde 64 spillere etter min mening. Battlefield har aldri vært arma og jeg har aldri ønsket meg Battlefield: Arma. 

\

De har snakket om remake av eldre kart og de vil mest sannsynlig kun være 64 spillere. De største kartene vil nok være 128 spillere og det tror jeg også de trenger. Det er ikke akkurat noe gøy å springe rundt i 10 minutter uten å se en eneste fiende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...