Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Lol, mitt første møte med en slik covid offer kineser hacker alias juksemaker i spillet i dag. Gikk i fra 0 - 55+ kills med MG på minutter 😛 Herlig type. Spillet har kanskje blitt populært nok nå til at de gidder ? :D

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
7 hours ago, Abnorm said:

Ja... Til dere som spiller, hvordan er spillet i dag?

Vurderte spillet før lansering, men så ble spillet slaktet og jeg valgt å styre unna... Er det i dag verdt å kjøpe?

Tror det var på 80% rabatt i dag eller i går. Verdt å kjøpe da ja :)

 

Ps: 2042 er nesten det eneste spillet jeg spiller på ukentlig basis. Blanda inn med litt BF1 og BF V :)

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
On 24.12.2023 at 2:50 PM, Abnorm said:

Ja... Til dere som spiller, hvordan er spillet i dag?

Vurderte spillet før lansering, men så ble spillet slaktet og jeg valgt å styre unna... Er det i dag verdt å kjøpe?

Jeg kjøpte tilgang for 249,- 2 uker etter lansering, har nå litt over 500 timer med dette. Er et par baner jeg ikke kan fordra, men syns spillet i seg selv har gått fra å plage meg til rett og slett å behage meg. 
Jeg nærmer meg de 60 så det er klart at en serie man har fått i fingrene slik BF er så vil en overgang til spill der fingergymnastikk må øves inn på nytt neppe vil behage uansett. Men forskjellen i dag vs for 2 år siden er rett og slett som dag og natt. Kan ikke telle hvor mange øl jeg har kost meg med sammen med BF2042, men det blir stadig fler, alt under 250,- og du gjør et godt kjøp

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte 2042 på 80%, har bevist holdt meg unna det, og fikk mine mistanker bekreftet. Det er ikke Battlefield.

Man får ikke Battlefield følelsen av det, og de har jo fucka opp kontrollene til helikopter i tillegg til at det føles jo ut som man flyr et helikopter lagd av papp, det er jo ikke noe "tyngde" følelse slik det var i BF3/4.

Nei huff, det er synd de har rævkjørt Battlefield så til de grader.

Oppskriften på neste Battlefield bør være rimelig enkel skal denne serien her overleve: Lag det slik BF3 og BF4 var.

Endret av _R2D2_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...