Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IceBlitz skrev (2 timer siden):

Er Intel G5900 CPU god nok til mining med 8 GPU-er?

Den ligger konstant på 45-50% usage noe jeg syntes var litt mye. Hvis den ikke klarer å serve alle GPUene så raskt som den skal så vil vel dette kanskje gå utover stabilitet etc?

Det bør gå greitt, har brukt G3440 her med 8, den leverer jo 16 Pci lanes og du trenger ikke mer enn 8.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
andy89 skrev (1 time siden):

Da prøver jeg meg på T-REX mineren, den har fungert til nå hvertfall 😊

T-Rex fungerer bra :) bruker den på Windows pc'er, kan legge inn alle slags parameter så man slipper Afterburner, bruker NBMiner i de pc'ene jeg har LHR kort i, der også kan man legge inn diverse parameter for å slippe Afterburner.

Ellers så bruker jeg T-Rex i HiveOS riggene, hadde også T-Rex med Minerstat, men gikk over til HiveOs da jeg hadde store problemer med å starte opp en rigg med Minerstat, Riggene med Hiveos har duret å gått i flere mnd nå uten ett eneste hikk.

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (2 minutter siden):

Er blitt mindre lønnsomt ja, men Ether mining blir vel ikke ulønnsomt før eth går over til pos, siste er vel snakk om desember.

Ah, trodde det skulle skje på sensommeren. Jeg hadde en miningrig med no RTX 3060ti gående bare på gøy, jeg har ikke mye peiling, men plukket den ned før ferien og satte den aldri opp da jeg trodde de hadde gått over allerede. Kanskje gi den noen måneder til da. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...