Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote

Breakout boards are a common electrical components that take a bundled cable and “breaks out” each conductor to a terminal that can easily accept a hook-up wire for distribution to another device. They are a common item in electronic projects and enable easy, clean installation of electronic devices.

Folk på min alder bruker det dog om kretskortet på arcade-spillet Breakout fra 1976.

IMG_3871.JPG

Spoiler

 

 

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Le_Chuck skrev (44 minutter siden):

Holder du på Conflux eller selger du etter hvert som du miner? Evt. hvordan selger du de?

Han holder vel, siden han drømmer om Conflux skal nå en market cap på over 50 milliarder dollar (høyest usannsynlig).
Shitcoins man kan mine veksler jeg inn i noe annet så fort som mulig. Hjelper ikke at CFX er finansiert av CCP og har en veldig luguber wallet som vil ha full lese/skrive-rettigheter på alle sider du er innom (ja det er bare å slå av plug in når man ikke bruker den).
Conflux selger du på f.eks. OKEx. Cortex er å finne på Binance, som er en fordel i mine øyne.

Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (8 timer siden):

Jeg har som sagt tidligere 13stk 3060 12gb som miner Conflux og flere på vei. Går alt til helvete skal jeg alltids klare å selge 3060 kortene for 5-6000kr.

Er mer realistisk å få max 2000 for 3060, mest sannsynligvis rundt 1500

Lenke til kommentar

Enig med bmwm, tror iallfall det er nærmere sannheten. Om alt går til helvete er det ikke bare de 13 x 3060 korta som havner på finn, det blir et skred av 3060 Ti og 3070 og da blir 3060 lite attraktivt. Med dagens priser på 3060 Ti og 3070 forstår jeg at man prøver å tenke nytt, men bruktverdi er ikke et godt argument.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det blir ikke dommedagspriser lenge. Kanskje blir det en periode hvor folk kappes om å selge kort, men husk at alle som sitter på 1070 o.l. ennå fint er villige til å betale litt for et 3060ti, 2080 super, eller lignende. Ting balanserer seg ut. Men de som kjøper 2070 til 8000 kroner eller hva folk er truendes til å betale for dem, tar en viss risiko for ting som dette. 2080ti og andre kort som i praksis er highend fortsatt, not so much.

Lenke til kommentar

3060 har jo dårligere ytelse enn 1080ti. Hvis man forventer å få 5-6 for 3060 man har minet med kommer man til å bli veldig overrasket. Hva skal i så fall 3060 ti gå for? 7-8000 for en brukt 3060 ti som er minet på, når helt ny i butikken koster 4-5000? 

Endret av bmwm
Lenke til kommentar
bmwm skrev (1 time siden):

Er mer realistisk å få max 2000 for 3060, mest sannsynligvis rundt 1500

 

bmwm skrev (17 minutter siden):

3060 har jo dårligere ytelse enn 1080ti. Hvis man forventer å få 5-6 for 3060 man har minet med kommer man til å bli veldig overrasket. Hva skal i så fall 3060 ti gå for? 7-8000 for en brukt 3060 ti som er minet på, når helt ny i butikken koster 4-5000? 

Har du slått deg i hodet i kveld? 😜

2000kr for en 3060 12GB kanskje om 10 år 😜👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
FatherPotato skrev (1 minutt siden):

Flere som får dårlig current hashrate i forhold til reported for tida? Kjører phoenix miner og lurer på om det er verdt å bytte til noe annet. Det er kanskje bare basert på luck og trafikk på eth-nettverket?

Har 96,3  på current og 108,3 på reported på 3060 og 3070 kortene som foreløpig er satt i system.

Lenke til kommentar
FatherPotato skrev (Akkurat nå):

Flere som får dårlig current hashrate i forhold til reported for tida? Kjører phoenix miner og lurer på om det er verdt å bytte til noe annet. Det er kanskje bare basert på luck og trafikk på eth-nettverket?

Det er rein flaks, bytter du pool kan du være sikker på at det går veldig bra etter du bytter og dårlig på din nye pool. PhoenixMiner har ikke noe med hashraten hos poolen.

Lenke til kommentar

Real Time hashrate er litt lav for øyeblikket. Inntjeningen er likevel brukbar. Jeg har ikke sett meg tilbake etter at jeg skiftet til Hiveon. Kun 4-5 dager som har vært direkte dårlige og da tror jeg at det ikke var så bra andre steder heller.

Ethereum
eth-e84087a74181acd2e8d89bfe8e1fb0e9.pngETH
Expected daily earnings
per 100 MH/s
$ 11.56
0.00639 ETH
Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...