Gå til innhold

Trump-supportere stormer Capitol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thorny skrev (2 minutter siden):



Nå bare flisespikker du.

Den progressive vingen av det demokratiske partiet har ikke fått igjennom noe som helst. Og er ubetydelige de neste fire årene.

Eg korregerte deg nettopp. Det at Demokratene ikkje får politikken sin igjennom, se Republikanere som stopper det i Kongressen, betyr ikkje at Demokratene ikkje jobber for sin politikk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (5 minutter siden):

Gir seg ikke helt utrolig. 

Les deg opp på Narsesisme. Der ser du en person beskrivelse av DT. Oppblåst ego. Sykelig opptatt av seg selv med en forvrenging av realitetene for å tilpasse den til sin egen oppfatning av verden.  I DT verden er det HAM som har rett. Du forholder deg til en syk mann.

Endret av Oddvardm
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Vaniman skrev (17 minutter siden):

Dette er fredelige demonstranter. De venstrevridde, Trump-hatende mediene er full av løgn og bullshit som vanlig.

Men jeg er redd det etterhvert kommer folk som vil plyndre og ødelegge. Eller motdemonstranter fra venstresiden. Da kan det bli en annen sak. 

Hadde du skrevet det samme om det var demonstranter fra venstresiden som stormet kongressen fordi Trump vant valget framfor Clinton? 

Thorny skrev (18 minutter siden):

Jeg sa ikke at de var gode bevis. Jeg sa det var mye bevis.

Haha... Leser du hva du selv skriver. Det finnes nok drøss av bevis på at jorden er flat også. Ingen gode, men fortsatt mange nok "bevis" til at mange tror det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

3 minutes ago, Pallehysa said:

Folk er lei idioten. Heilt korrekt. Twitter derimot, handler med integritet, og intellekt, når dei ser kordan retorikken til Trump ender i angrep på demokratiet, og føderale bygninger i USA.

Ja du for et voldsomt intellekt og integritet å flagge en post der Trump ber folk om å forholde seg fredelig som voldelig informasjon.

Twitter er virkelig koko-land for venstrebermen.

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Pallehysa said:

Eg korregerte deg nettopp. Det at Demokratene ikkje får politikken sin igjennom, se Republikanere som stopper det i Kongressen, betyr ikkje at Demokratene ikkje jobber for sin politikk. 


Den overveldende majoriteten av demokrater har dønn lik politikk som republikanerne. Du tar rett og slett feil av dem. Det er ikke noe vannskille mellom partiene lengre.
 

6 minutes ago, Gunfreak said:

You never go full on racist.  Men set gjorde du, kanskje lese noe annet en stormfront.


Vær så snill og hold deg til saken. Men det er morsomt at du får masse likes på slike kommentarer. Sier mest om dere venstreekstreme her inne.
 

1 minute ago, Pallehysa said:

Folk er lei idioten. Heilt korrekt. Twitter derimot, handler med integritet, og intellekt, når dei ser kordan retorikken til Trump ender i angrep på demokratiet, og føderale bygninger i USA.


Sosiale medier har lenge argumentert med at det ikke er deres jobb å redigere innhold.

Vips bytter de rolle når det passer seg. Det er en uheldig innblanding.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...