Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Baba2 skrev (35 minutter siden):

Ut av nysjerrighet, hva er status på dere som vant i Power konkurransen?

Fikk mail klokken 09:30 med spørsmål om hvilken versjon jeg ville ha, ser ut til at det kan bli en tidkrevende prosess

C9F22EB8-2046-4597-9BCE-F8015B1502DA.jpeg

Edited by eggog
Skriveleif

eggog skrev (5 minutter siden):

Fikk mail klokken 09:30 med spørsmål om hvilken versjon jeg ville ha, ser ut til at det kan bli en tidkrevende prosess

Men mye mindre tidkrevende enn hva de aller fleste av oss har holdt på med de siste månedene 😉 GRATULERER!

eggog skrev (14 minutter siden):

Har du fått noe tilbakemelding etter at du har svart?

Fikk denne av CDON, bestilte med faktura. Så da er det bare å krysse fingrene for at CDON får ps5 den 3/3 eller før. 

083BA510-B573-4A0D-9331-412CA6801ADE.jpeg

• Like 1

Huldramuldra skrev (11 minutter siden):

Har du fått noe tilbakemelding etter at du har svart?

Ja, fikk en mail med link til bestilling nå, så nå er den betalt og forhåpentligvis snart sendt

det headsettet er neppe verdt noe som helst, men kunne tenkt meg resten, uansett ikke verdt 4 lapper ekstra da jeg bare trenger spiderman og docking stasjonen, ellers takk for varslingen, bedre enn Finn uansett :)

Edited by raym123

raym123 skrev (1 minutt siden):

det headsettet er neppe verdt noe som helst, men kunne tenkt meg resten, uansett ikke verdt 4 lapper ekstra 

er enig, men det får hver enkelt vurdere. Jeg har allerede ps5, men en gammel distill alarm på antall treff i produktsøk gikk av hos meg

Edited by muuha