Dubious Skrevet 31. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2021 "Baby Yoda is an ass" Så ferdig The Mandalorian på Disney+ i går. Hadde lastet ned sesong 1, og sett sesong 1, men så begge sesongene på Disney + denne uken. I dag blir det Boba Fett. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. april 2023 Rapporter Del Skrevet 11. april 2023 Hva synes dere så langt om sesong 3 av Mandalorian? Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 11. april 2023 Rapporter Del Skrevet 11. april 2023 Liker sesongen godt! Den er på mange måter mer episodisk, og mer fokus på hver enkelt episodes lille historie, ukas monster-stil, og det har vært helt supert. Moff Gideon blir mer truende også når han er en figur i bakgrunn, litt Jaws-effekten med å ikke vise fram haien for mye. Håper på noen gode action-scener med Din og Grogu mot slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 11. april 2023 Rapporter Del Skrevet 11. april 2023 Har kun sett episode 1 til 4. Er så langt skuffet dessverre! Elsket sesong 1 og 2, men sesong 3 har mye av de samme svakhetene som Boba Fett hadde. Fortsatt ok underholdning, men magien er borte. Dårlig skrevet manus, det åpenbart er brukt lite tid/flid på, ujevn pacing og flust med logiske problemer og snarveier. Sier vel kanskje sitt når hittil beste episode ikke fokuserte på mando (ep 3). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2023 Rapporter Del Skrevet 11. april 2023 (endret) ilpostino skrev (2 timer siden): Hva synes dere så langt om sesong 3 av Mandalorian? Skuffende. Lite fremgang og virker veldig ufokusert. Men nå er det sagt,så er det fortsatt bra underholdning Endret 11. april 2023 av Mala Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. april 2023 Rapporter Del Skrevet 11. april 2023 Ufokusert er vel stikkordet ja. Hadde noen slike episoder i de to forrige sesongene også, men da synes jeg de i hvert fall var underholdende mtp action (typ fengselsepisoden). Virker litt som om de ikke vet om de skal fokusere på Mando (vanskelig nå som han egt. bare passer på en unge), Grogu (også vanskelig, som skapning utvikler han seg sånn 1/10 av tempoet til oss mennesker) eller Bo-Katan + Mandalore. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 12. april 2023 Rapporter Del Skrevet 12. april 2023 Dagens episode var langt mer fokusert og bedre fortalt. Underholdende episode! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. april 2023 Rapporter Del Skrevet 12. april 2023 I dag stortrivdes jeg virkelig ja! Nå legges det opp til Ahsoka serien for fullt! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. april 2023 Rapporter Del Skrevet 12. april 2023 Er veldig fornøyd med sesong 3 så langt. Liker at dem ikke skal prøve å dytte action på action hele tiden og få litt mer kjøtt på beina til Star Wars universet. Er hvorfor jeg er mer Star Trek fan når det kommer til scifi som dette. Star Wars har vært for "Hollywood" for min del... 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2023 Rapporter Del Skrevet 13. april 2023 LarZen skrev (12 timer siden): Er veldig fornøyd med sesong 3 så langt. Liker at dem ikke skal prøve å dytte action på action hele tiden og få litt mer kjøtt på beina til Star Wars universet. Er hvorfor jeg er mer Star Trek fan når det kommer til scifi som dette. Star Wars har vært for "Hollywood" for min del... Regner med Andor falt i smak da, helt ypperlig show Ser stort frem til den avsluttende sesongen der! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 13. april 2023 Rapporter Del Skrevet 13. april 2023 Kult at de legger opp til Ahsoka-serien, og eventuelt enda mer fra det jeg har sett blitt omtalt som "mandoverse" (ugh...), med koblinger til de animerte seriene og hva som kommer senere. Ahsoka-traileren gjør meg i hvert fall ganske spent. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. april 2023 Rapporter Del Skrevet 14. april 2023 Jeg likte veldig godt lydbildet i den siste episoden. Enig med dere andre om at den var bra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. april 2023 Rapporter Del Skrevet 15. april 2023 Mala skrev (På 13.4.2023 den 12.44): Regner med Andor falt i smak da, helt ypperlig show Ser stort frem til den avsluttende sesongen der! Oh yes! Jeg er vel en av dem få som likte The Book of Boba Fett.... 😄 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. april 2023 Rapporter Del Skrevet 15. april 2023 Nyeste The Mandalorian episoden leverte til de grader! 🙌😄 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 16. april 2023 Rapporter Del Skrevet 16. april 2023 Imponert over hvor brutale de lot hovedpersonene være i kampene mot slutten av episoden, flammekastere? No problem. Ziplines rundt halsen på motstanderen før mm tar av med jet pack? Oh yes. Multiple skudd på kloss hold mot hode og nakke? You got it! Ikke at jeg er forkjemper for blod og gørr i alle kampscener eller noe sånt, men det er forfriskende å se «good guys» slåss effektivt og nådeløst. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 19. april 2023 Rapporter Del Skrevet 19. april 2023 Sett ferdig sesong 3 av mandalorian i dag. Den var veldig middelmådig. Ett lite knepp over bok of boba. Lurer veldig på hva som foregår i kulissene hos lucas film, siden kvaliteten varierer sånn. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. april 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2023 Sjørøver skrev (2 timer siden): Sett ferdig sesong 3 av mandalorian i dag. Den var veldig middelmådig. Ett lite knepp over bok of boba. Lurer veldig på hva som foregår i kulissene hos lucas film, siden kvaliteten varierer sånn. Jeg ramlet av i episode 2 eller noe. Men det startet jo helt forferdelig. Her er et klipp fra episode 1 i sesong 3. Egentlig ikke noen spoiler, men det viser hvor crap det er. The Mandalorian, en legendarisk bounty hunter. Klarer å ta ut hele gjenger med fiender med perfekt plasserte skudd gang på gang. Og så blir han plutselig en amøbe som bare skyter og bommer. Det er så elendig konstruert "spenning" at det er latterlig. Se på dette her med litt kritiske øyne: Det er en barne-serie og det må jeg bare innrømme så jeg ga opp å se videre. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2023 Rapporter Del Skrevet 20. april 2023 Vi har en egen tråd for The Mandalorian forøvrig, men ja, dette har vært en veldig opp og ned og rotete sesong.2 rimelig solide episoder helt på tampen (om noe rushet) er ikke nok til å redde sesongen. Mye dumt manus her og mye som faller igjennom, virker å være ett solid fall i kvaliteten her sammenlignet med de tidligere sesongene. Det er synd når man ser hvor fantastisk nydelig alt det andre er når det kommer til spesialeffekter og annet, er jo enorm kvalitet her! 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. april 2023 Rapporter Del Skrevet 20. april 2023 Synes de landet sesong 3 fint. Ujevn de første 6 episodene, men episode 7 og 8 var veldig underholdende og gode. Glad for at mecha-Grogu er over (moro i ca 2 minutter for min del). De kan jo egentlig slutte nå, men en s4 er allerede planlagt og historien skal vel avsluttes i crossover-filmen en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 20. april 2023 Rapporter Del Skrevet 20. april 2023 Tror dere forresten noen av episodene har startet som manus fra den serien Gina Carrano skulle spille i? Spesielt episoden med Jack Black ser jeg for meg at fort kunne ha vært skrevet om fra noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå