Gå til innhold

Tråden om The Mandalorian [spoilers]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tomeito skrev (3 timer siden):

Ikke lest noe om det, men kan jo være. Forstår kritikken av den episoden, men den hadde noen grunnelementer som var viktige for historien så da får det være. 

Episoden føltes veldig som en Clone Wars'ish episode, som i og for seg er helt topp! Men i en sesong med 8 episoder, og til dels skuffende varighet på en rekke episoder..så syns jeg det var mye bortkastet tid for å være ærlig. 

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Winnowill skrev (På 4.7.2023 den 14.01):

Sesong 3 var veldig bra, så hele sesongen i ett jafs.

 

Selvsagt bra du koste deg med den, men der er vi uenig. Sesong tre blir utvilsomt den siste for min del. Dårlig historie og altfor mange merkelige plot holes og plot armor osv. Episoden med Jack Black og Christopher Lloyd var et absolutt lavpunkt siden Episode 8 i min Star Wars-historie. Husker jeg ble forelsket i universet som 7-8 åring for tre tiår sida. Det som produseres nå er nesten ubeskrivelig svakt i det store bildet. 

Veldig synd for jeg elsker universet og jeg likte de to første sesongene av Mando veldig godt. Hode og skuldre over det meste av hva som kommer fra den kanten for tiden, med unntak av Andor. 

Synd at Disney fikk kloa i merkevaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...