Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

31 minutes ago, knutinh said:

Er du en mann/kvinne som inngår veddemål? Hvis «storkonspirasjonen» om en dulgt avtale for ny verdensorden via virus som ikke finnes, vaksiner som populasjonskontroll blir bredt anerkjent i løpet av 2022 så er jeg villig til å iføre meg kyllingkostyme og løpe ned carl johan mens jeg lover å slutte å være skeptiker.

Hvis du lover at dersom storkonspirasjonen ikke blir universelt anerkjent så skal du gjøre det samme og slutte å tro på konspirasjoner.

Avtale?

-k

Haha , nei det blir nok ikke noe avtale for det blir nok ikke universelt annerkjent. Dog et artig bilde.. :) 

Og jeg skal være helt ærlig på at jeg kanskje ønsker meg litt mye i løpet av ett år. ;) Det er lov å fargelegge litt.. 

Men det flyter igjennom eteren nå , alle kjenner det og det vi har visst er at når denne sannheten treffer mange nok folk så vil resten av sauene følge etter automatisk. Norge vil neppe være noe episenter for oppvåkning. 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Khutul skrev (24 minutter siden):

Men det flyter igjennom eteren nå , alle kjenner det og det vi har visst er at når denne sannheten treffer mange nok folk så vil resten av sauene følge etter automatisk.

Du beskriver indoktrinering.

Du er ikkje interessert i om det er beviser for "sannheten". Så lenge folk blir "truffet av den", dvs tror på propagandaen, (deg inkludert) vil resten av sauene, følge etter. Du kaller deg sjøl sau her.

Kritisk tankesett --> Bevisføring ---> Sannhet

Du starter i feil ende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Pallehysa said:

Du beskriver indoktrinering.

Du er ikkje interessert i om det er beviser for "sannheten". Så lenge folk blir "truffet av den", dvs tror på propagandaen, (deg inkludert) vil resten av sauene, følge etter. Du kaller deg sjøl sau her.

Kritisk tankesett --> Bevisføring ---> Sannhet

Du starter i feil ende.

Vi får se Palle men jeg tror dere er på vei utafor kanten. Den psykiske knekken som følger med det kommer til å være litt ugrei. Og når du på toppen skjønner at du har injisert deg med et biovåpen som har gjort deg til en gmo så er jeg redd det vil svi litt ekstra. 

Og på hele veien dit har du drukna i "konspirasjonsteorier" som du har selv har valgt å ignorere og avskrive som tull og tøys uten og en gang se på de. 

Du vet det sitatet jeg dro frem for noen poster siden fra David Rockefeller er hentet fra memoirene hans som ble utgitt i 2011. Du finner det under et kapittel som heter "Internationalists". Dere har blitt fortalt og denne kabalen holder ikke dette hemmelig , de vet derimot at fantasien din ikke kommer seg dit og da vil det for alltid være "tull & tøys". 

De dreper unger med denna "vaksinen" nå , du er helt sikker på at du vil fortsette å fronte denne som "trygg og sikker"? 

Lenke til kommentar
Khutul skrev (2 minutter siden):

Vi får se Palle men jeg tror dere er på vei utafor kanten. Den psykiske knekken som følger med det kommer til å være litt ugrei. Og når du på toppen skjønner at du har injisert deg med et biovåpen som har gjort deg til en gmo så er jeg redd det vil svi litt ekstra. 

Får du nåke utav å spre slik propaganda, uten nåken form for beviser?

 

Khutul skrev (2 minutter siden):

Og på hele veien dit har du drukna i "konspirasjonsteorier" som du har selv har valgt å ignorere og avskrive som tull og tøys uten og en gang se på de. 

Eg har da sett på dine og andres argumenter her i tråden. Problemet er fraværet av beviser.

 

Khutul skrev (4 minutter siden):

De dreper unger med denna "vaksinen" nå , du er helt sikker på at du vil fortsette å fronte denne som "trygg og sikker"? 

Og det har du jo selvfølgelig beviser for. Eller nei vent nå litt. Vi har vel allerede etablert at du er ein sau som lar seg påvirke av uprøvde "sannheter".

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Pallehysa said:

Får du nåke utav å spre slik propaganda, uten nåken form for beviser?

 

Eg har da sett på dine og andres argumenter her i tråden. Problemet er fraværet av beviser.

 

Og det har du jo selvfølgelig beviser for. Eller nei vent nå litt. Vi har vel allerede etablert at du er ein sau som lar seg påvirke av uprøvde "sannheter".

Haha , ok , gå ned med båten du mens du venter på "bevis". 

Er bare det at for deg må det komme fra de samme kildene som selger deg en falsk pandemi og en "frelse" i form av en injeksjon som er alt annet enn det. Kommer det ikke derfra så er det automatisk uten troverdighet i dine øyne for du har lært "kildekritikk" på skolen. Dagsrevyen vil nok neppe dekke dette Palle. 

Neppe VG heller. Skartveidt var på bilderberg i 2017 , masse norsk media er til stadighet på bilderberg møter. Selvfølgelig kun for å nippe champagne og spise kanapèer. At media skulle være med å fronte en slik agenda er utenkelig. 

Kanskje staten som selger deg denna dritten vil komme ut med bevis for deg , ville vel ikke holdt pusten. FHI ble virkelighet med en million dollars fra Rockefeller Foundation , tror nok ikke de vil si noe imot narrativet heller. Så stol på disse du , fnys av at barn dør pga en eksperimentell injeksjon som ingen med to hjerneceller noengang vil ta og si at "det finnes ingen bevis". Men sørg for å være sikker. 

Alle tror de er på riktig sida av historien. Og nå blir jeg snart tuppa ut herfra.. ;) 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Skrekkugle said:

Om du ikke trenger bevis for ting for at du skal tro det er sannhet, hvordan skiller du mellom hva du selv tror på og ikke? Du tror på Gud også? Flatjord? Nisser og troll? Måneost?

Genuint nysgjerrig.

Nei det er du ikke , hadde du vært det så hadde du gjort noen faktiske undersøkelser for deg selv. 

Du er her mest for å gjøre narr av og dra frem flat jord. 

Gaslighting er jeg vant til. 

Enten er det jeg som er gæern ellers så er det du som er massepsykotisk. 

Lenke til kommentar
Khutul skrev (14 minutter siden):

 

Kanskje staten som selger deg denna dritten vil komme ut med bevis for deg , ville vel ikke holdt pusten. FHI ble virkelighet med en million dollars fra Rockefeller Foundation , tror nok ikke de vil si noe imot narrativet heller. Så stol på disse du , fnys av at barn dør pga en eksperimentell injeksjon som ingen med to hjerneceller noengang vil ta og si at "det finnes ingen bevis". Men sørg for å være sikker. 

 

Nå har jo FHI vært veldig kritiske både til nedstenging som tiltak og reserverte for massevaksinering av hele befolkningen, så hvordan kan de være kjøpt og betalt av Rockefeller Foundation?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Khutul skrev (16 minutter siden):

Haha , ok , gå ned med båten du mens du venter på "bevis". 

Er bare det at for deg må det komme fra de samme kildene som selger deg en falsk pandemi og en "frelse" i form av en injeksjon som er alt annet enn det. Kommer det ikke derfra så er det automatisk uten troverdighet i dine øyne for du har lært "kildekritikk" på skolen. Dagsrevyen vil nok neppe dekke dette Palle. 

Neppe VG heller. Skartveidt var på bilderberg i 2017 , masse norsk media er til stadighet på bilderberg møter. Selvfølgelig kun for å nippe champagne og spise kanapèer. At media skulle være med å fronte en slik agenda er utenkelig. 

Kanskje staten som selger deg denna dritten vil komme ut med bevis for deg , ville vel ikke holdt pusten. FHI ble virkelighet med en million dollars fra Rockefeller Foundation , tror nok ikke de vil si noe imot narrativet heller. Så stol på disse du , fnys av at barn dør pga en eksperimentell injeksjon som ingen med to hjerneceller noengang vil ta og si at "det finnes ingen bevis". Men sørg for å være sikker. 

Alle tror de er på riktig sida av historien. Og nå blir jeg snart tuppa ut herfra.. ;) 

Du har allerede avslørt deg sjøl som ein som hopper etter "sannhet", propaganda, som ein sau. Kvifor gidd du snakke om kildekritikk, beviser og vitenskapen egentlig?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Khutul said:

Nei det er du ikke , hadde du vært det så hadde du gjort noen faktiske undersøkelser for deg selv. 

Du er her mest for å gjøre narr av og dra frem flat jord. 

Gaslighting er jeg vant til. 

Enten er det jeg som er gæern ellers så er det du som er massepsykotisk. 

Jeg prøver ikke å gjøre narr, jeg spør deg om hvorfor du tror på en udokumentert teori, men ikke en annen. I mitt hode bør du være mottakelig for å tro på alt du hører siden du ikke krever empiri for å godta noe som sannhet.

Når det gjelder hvem som er gal så setter jeg en knapp på den lille gruppen utskudd som kaster empiri til side til fordel for egen forutintatthet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
10 minutes ago, Skrekkugle said:

Jeg prøver ikke å gjøre narr, jeg spør deg om hvorfor du tror på en udokumentert teori, men ikke en annen. I mitt hode bør du være mottakelig for å tro på alt du hører siden du ikke krever empiri for å godta noe som sannhet.

Når det gjelder hvem som er gal så setter jeg en knapp på den lille gruppen utskudd som kaster empiri til side til fordel for egen forutintatthet.

Du mener de millioner av mennesker som er ute på gatene rundt om i hele verden i disse dager? 

Denne lille  gruppen med "utskudd" mener du? 

 

Lenke til kommentar

En ting som er sikkert er at pandemien har satt i gang en global utnyttelse av statlige og private ressurser.

 

Spm vi kan stille om muligens et tiår eller lenger er ( Var alt nødvendig ?)  

Altså det å være etterpåklok. Mest for å ha en bedre løsning til neste gang.

 

Alt har hatt ringvirkninger som mange forutså og fortalte om, men som aldri ble hørt.

Selvmordsraten, mental helse, dødsfall ++

 

Det er en håndfull ( ikke bokstavelig ) mennesker som har lekt gud i denne perioden. 

 

Jeg kjenner flere som har sett oppsiden og nedsiden av denne pandemien, så alt er relativt med tanke på om utfallet er godt eller vondt.

Om det bunner i en konspirasjon under det hele vil nok tiden vise, men jeg tenker at hvis man skal avblåse alt av vitenskap fordi en mediaoutlet forteller deg det du vil høre ( det gjelder begge veier) så har vi ikke kommet langt i en moderne verden etter min mening.

Jeg har en håndfull med familiemedlemmer som er virologer med lang tid i bransjen, Jeg har vasket hender ekstra nøye, holdt avstand og begrenset offentlig reise som de sa fra dag 1. Vaksine eller ei tar de ikke stand til, men de enkleste grepene er jo unektelig enkle som ikke har blitt gjennomført godt nok.

Lenke til kommentar
11 minutes ago, Khutul said:

Du mener de millioner av mennesker som er ute på gatene rundt om i hele verden i disse dager? 

Denne lille  gruppen med "utskudd" mener du? 

 

Så det at du ikke er alene er nok til å overtale deg til å tro på noe?

Selv om det er millioner av dere er dere fortsatt en marginal minoritet på verdensbasis.

Endret av Skrekkugle
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
37 minutes ago, Khutul said:

Nei det er du ikke , hadde du vært det så hadde du gjort noen faktiske undersøkelser for deg selv. 

Du er her mest for å gjøre narr av og dra frem flat jord. 

Gaslighting er jeg vant til. 

Enten er det jeg som er gæern ellers så er det du som er massepsykotisk. 

"Benjamin Franklin wrote that “three may keep a Secret, if two of them are dead.”"

USA klarer ikke å holde hemmelig forsvarshemmeligheter som i stor grad påvirker USA's sikkerhet og deres sammarbeide med allierte, til og med USA's forrige president røpet forsvarhemmeligheter til Russland. Likevel innbiller du deg at titusenvis/hundretusenvis, om ikke millioner av personer som må være innvolvert i en slik konsirasjon som du, uten noen som helst bevis, PÅSTÅR at foregår...

Lenke til kommentar
Khutul skrev (3 minutter siden):

Sikker på den der ikke gjelder deg selv? Tross alt du som tenker at du representerer noe form for konsensus her. 

Konsensus er ikkje "antall som tror på noe". Det er autoriet innen fagfelt som kjem til samme konklusjon basert på data/beviser. Etterprøvd eksperimenter.

Så kan du jo selvfølgelig argumentere om kva som er "autoritet". 

Vitenskapsmenn, som jobber innen relevant fag, eller Kari Jaquesson som filmer seg gatelangs.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Simen1 said:

Av og til lurer jeg på om troll bare spammer på for å holde oss oppegående i aktivitet og potensielt dra fokuset bort fra andre ting.

Eller som jeg var inne på i et tidligere innlegg: Om de kompanserer for mindreverdighetskomplekser/opppmerksomhetstrang ved å gøre seg "spesielle" uten at de forstår at de gjør seg spesielle med negativt fortegn...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Gjest MKII said:

"Benjamin Franklin wrote that “three may keep a Secret, if two of them are dead.”"

USA klarer ikke å holde hemmelig forsvarshemmeligheter som i stor grad påvirker USA's sikkerhet og deres sammarbeide med allierte, til og med USA's forrige president røpet forsvarhemmeligheter til Russland. Likevel innbiller du deg at titusenvis/hundretusenvis, om ikke millioner av personer som må være innvolvert i en slik konsirasjon som du, uten noen som helst bevis, PÅSTÅR at foregår...

Se denne først. 

https://impiousdigest.com/controlling-the-press/

Så kan du finne en "faktasjekk" som stempler det som "fake news" etterpå. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...