Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Khutul skrev (29 minutter siden):

Påvisning og isolering er to forskjellige ting. CPE påviser virus , som jeg har sagt , en effekt som er observert for så å bli tatt bilde av. Det er ikke det samme som å si sikkert at her har vi en purifisert kultur av sarscov2. 

I denne studien til NIH så finner de èn person med symptomer og sier at covid er påvist via PCR med ct verdi på rundt 20 sykluser. Dette uten at kinesiske myndigheter har isolert noe virus. Det er allerede konkludert mao at dette er pga virus , FØR noe virus er funnet. 

Januar 2020 kunne du kjøpe purifiserte virus i butiken, renset etter diagrammet jeg viste deg.

Hva er feil med det diagrammet for å rense og BEVISE at virus eksiterer. 

Dette er ikke før man kjente til viruset. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Khutul skrev (27 minutter siden):

For å sjekke metodikken som sagt. 

En medisinsk studie uten kontroll gruppe er verdiløs. 

Hele trikset ligger i at de har allerede konkludert at det er pga virus før de i det hele tatt beynner å lete. 

Du har ikke negativ kontroll via pcr , det må du ha et frisk test subjekt for å innfri. Hva om resultatet blir akkurat det samme på en person med symptomer og en uten? Vet du om en slik negativ kontroll test er utført noen gang på denne isolasjons metoden? 

Det er ikke en medisinsk stuide av det du ønsker det skal være. Det er ikke annet en ditt problem, du kan ikke klage på forfatterene at du vil noe annet. 

De konkluder at det er virus da de VET genomet til viruset og kan ved PCR si at de har funnet det samme viruset i denne pasienten. 

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Ribo said:

Det er ikke en medisinsk stuide av det du ønsker det skal være. Det er ikke annet en ditt problem, du kan ikke klage på forfatterene at du vil noe annet. 

De konkluder at det er virus da de VET genomet til viruset og kan ved PCR si at de har funnet det samme viruset i denne pasienten. 

Okei , tro på virus du. Dog er jeg redd det kommer en bølge med kognitiv dissonans din vei i nærmeste fremtid. 

Narrativet kollapser , folk våkner nå. Millioner på gatene rundt om i hele verden. Media vil helst overbevise deg om at det kun dreier seg om noen hundre forstyrra konspirasjonsteoretikere som trur at verden er flat. 

Endret av Khutul
Lenke til kommentar
Ribo skrev (1 minutt siden):

Hva om resultatet blir akkurat det samme på en person med symptomer og en uten?

Det kan være mange grunner til det, det mest opplagte er at viruset ER der. 

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2214250920303267?via%3Dihub

Asymptomatic reactivation of SARS-CoV-2 in a child with neuroblastoma characterised by whole genome sequencing

Sitat: "Genetic characterization of the virus from both episodes confirmed reactivation."

Her er også bevis for noe mer du påstår ikke finnes, at noen har fått ervervet et virus. 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Khutul skrev (30 minutter siden):

Okei , tro på virus du. Dog er jeg redd det kommer en bølge med kognitiv dissonans din vei i nærmeste fremtid. 

Narrativet kollapser , folk våkner nå. Millioner på gatene rundt om i hele verden. Media vil helst overbevise deg om at det kun dreier seg om noen hundre forstyrra konspirasjonsteoretikere som trur at verden er flat. 

Som jeg har sagt noen ganger. Du kan kjøpe purifiserte virus etter en metode DU selv har etterspurt (gradientsentrifugering)... så løp og kjøp. 

Ved å benekte at virus finnes er du i samme klasse som flat-jord og kreasjonister. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Ribo said:

Som jeg har sagt noen ganger. Du kan kjøpe purifiserte virus etter en metode DU selv har etterspurt (gradientsentrifugering)... så løp og kjøp. 

Ved å benekte at virus finnes er du i samme klasse som flat-jord og kreasjonister. 

Så nå sier du at jorda er rund liksom...?!? ;) 

Lenke til kommentar
nirolo skrev (Akkurat nå):

Så hva betyr det for deg? At influensa ikke er smittsomt? At det ikke alltid smitter? Eller at influensa ikke finnes?

Influensa er i følge han detox. 
(uten at det legges frem noen begrunnelse)

Merk.  en detox som er smittsomt, starter vanligvis i asia og tar livet av en drøss med mennekser hvert år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ribo skrev (2 minutter siden):

Influensa er i følge han detox. 
(uten at det legges frem noen begrunnelse)

Merk.  en detox som er smittsomt, starter vanligvis i asia og tar livet av en drøss med mennekser hvert år. 

Enda mer spessielt er det at nålestikk i arm, som ikke inneholder vaksine, hjelper mot detox. Tror det er gunstig med nålestikk sånn sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
nirolo skrev (1 minutt siden):

Enda mer spessielt er det at nålestikk i arm, som ikke inneholder vaksine, hjelper mot detox. Tror det er gunstig med nålestikk sånn sett.

Ganske spesielt at kroppen har en detox mekanisme som tar livet av ellers helt friske folk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
17 hours ago, nirolo said:

Så du inrømmer å ikke har noen argumenter, det er jo greit. Kanskje du skal slutte å poste slike påstander da?

Jeg har argumenter og jeg har gjort ganske så klart rede for dette i klare ordlag og på en måte som bør være mulig for voksne mennesker å forstå. At jeg blir dratt rundt i ring av noen her som bare ikke vil skjønne får nå så være. Det blir en ting noen aldri kan gå med på , greit det. 

Dette blir et tungt år for mange , kjenner selv flere som hardnakket fornekter enhver idè om en konspirasjon som omhandler en ny verdensorden. "Slik går ikke an , noen ville ha visst , noen ville ha sagt noe , folk klarer ikke å holde på hemmeligheter" osv , osv. Når virkeligheten går utenpå fantasien vår så blir det aldri virkelighet. Vel , fantasien er i ferd med å bli virkelighet og i 2022 rakner dette totalt. 

Motstandere av sovjet regimet og det tredje rike ble stemplet som konspirasjonsteoretikere og "terrorister". De som ikke trodde på bullshit historien om "the lone gun man" i 1963 ble stemplet som det samme. De som ikke kjøpte eventyrhistorien om 19 arabere med tapetkniv tilbake i 2001 , you guessed it.. konspirasjonsteoretikere. Begrepet har levd lenge og vi bærer tittelen med stolthet. 

Er du ikke på ei statlig liste nå så er du en NPC , en simpel tilskuer.. 

 

Endret av Khutul
Lenke til kommentar
Khutul skrev (9 minutter siden):

Jeg har argumenter og jeg har gjort ganske så klart rede for dette i klare ordlag og på en måte som bør være mulig for voksne mennesker å forstå. At jeg blir dratt rundt i ring av noen her som bare ikke vil skjønne får nå så være. Det blir en ting noen aldri kan gå med på , greit det. 

Dette blir et tungt år for mange , kjenner selv flere som hardnakket fornekter enhver idè om en konspirasjon som omhandler en ny verdensorden. "Slik går ikke an , noen ville ha visst , noen ville ha sagt noe , folk klarer ikke å holde på hemmeligheter" osv , osv. Når virkeligheten går utenpå fantasien vår så blir det aldri virkelighet. Vel , fantasien er i ferd med å bli virkelighet og i 2022 rakner dette totalt. 

Motstandere av sovjet regimet og det tredje rike ble stemplet som konspirasjonsteoretikere og "terrorister". De som ikke trodde på bullshit historien om "the lone gun man" i 1963 ble stemplet som det samme. De som ikke kjøpte eventyrhistorien om 19 arabere med tapetkniv tilbake i 2001 , you guessed it.. konspirasjonsteoretikere. Begrepet har levd lenge og vi bærer tittelen med stolthet. 

Er du ikke på ei statlig liste nå så er du en NPC , en simpel tilskuer.. 

 

Hva mener du konkret med at det rakner totalt i 2022?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Khutul skrev (2 timer siden):

Dette blir et tungt år for mange , kjenner selv flere som hardnakket fornekter enhver idè om en konspirasjon som omhandler en ny verdensorden. "Slik går ikke an , noen ville ha visst , noen ville ha sagt noe , folk klarer ikke å holde på hemmeligheter" osv , osv. Når virkeligheten går utenpå fantasien vår så blir det aldri virkelighet. Vel , fantasien er i ferd med å bli virkelighet og i 2022 rakner dette totalt. 

Er du en mann/kvinne som inngår veddemål? Hvis «storkonspirasjonen» om en dulgt avtale for ny verdensorden via virus som ikke finnes, vaksiner som populasjonskontroll blir bredt anerkjent i løpet av 2022 så er jeg villig til å iføre meg kyllingkostyme og løpe ned carl johan mens jeg lover å slutte å være skeptiker.

Hvis du lover at dersom storkonspirasjonen ikke blir universelt anerkjent så skal du gjøre det samme og slutte å tro på konspirasjoner.

Avtale?

-k

Endret av knutinh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...