Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Betroz skrev (På 25.6.2021 den 18.47):

Det kan forklares med at folk som dør av vanlig influensa og andre ting, blir stemplet som Covid-19 i statestikkene, samt at folk har blitt syke av lockdown, kanskje hatt dårligere tilgang på mat og vann i enkelte land, som India. Folk som vanligvis kunne fått hjelp av ventilator ikke har fått det. Folk som har hatt kreft og som ikke har fått hjelp tidsnok kan ha blitt tatt med i regnestykket for Covid-19 også. Poenget mitt er at det kan være mange andre årsaker enn det vi har fått høre.

Men hvis du vil fortsatt tro at Covid-19 er den farligste sykdommen siden Svartedauen, og at vaksinen er nirvana fra himmelen, så vær så god og lykke til med det :wee:

Men skal en alternativ forklaring være troverdig, må du ha et eller annet som understøtter den. Hvis ikke er det bare en ubegrunnet påstand.

Hapi70 skrev (På 25.6.2021 den 21.43):

Men de nekter for bivirkninger, så da er man like langt. Dette er jo en god måte å bli kvitt den eldre garden på, noe jeg regner med er planen. I tillegg til de to postene om sykehjem som jeg limte inn over finnes det utallige observasjoner av pårørende til eldre og syke, men legene nekter at det har noe med vaksinen å gjøre:

1967541658_Skjermbildefra2021-06-2521-36-02.png.5e5b9a9325bd5829010f066e43334fb3.png

Spør deg igjen ettersom du fortsetter å poste disse historiene fra nettet: Ettersom det også foreligger flere beskrivelser fra folk om at de har blitt kvitt kroniske plager etter å ha fått covid-vaksinen, anser du det da også som bevist at covid-vakinene er en mirakelkur for disse kroniske plagene?

Hapi70 skrev (14 timer siden):

Og poenget ditt er?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hapi70 skrev (18 timer siden):

Han trykker jo mynten inn i huden. Jeg vet ikke om dere ikke vil, eller ikke kan se forskjellen?

Her henger mobilen også, uten å bli trykket inn på noen måte, og den er ganske tung: https://www.bitchute.com/video/91ei63jVtoyY/

Det er ingen her som trykker magneten inn i huden her, de bare legger den løst på:
https://www.bitchute.com/video/QTYJUY9WFIef/

https://www.bitchute.com/video/CgTal15vkVOQ/

Her er en mer grundig undersøkelse fra en som ville se nærmer på det:

Karl's Mum Who Went Viral with Vaccine Magnet Challenge - True of False? Investigation.
Some things are hard to prove. Somethings are easy to prove.
When 'internationally renowned' fact checkers and media outlets jumped on the magnet challenge calling it an internet hoax, I made a phone call and jumped on a train to find out the truth for myself.
https://www.bitchute.com/video/CgTal15vkVOQ/

Jeg syns det er en utrolig primitiv og mobbete respons å bare le av dette og kalle de som tar det alvorlig for idioter.

 

Dere må ikke være så lettlurte. Slike ting kan jeg gjøre også, og jeg har ikke engang fått vaksinen ennå. Hvorfor tror du jeg er så magnetisk?

 

bilde1.jpg

 

bilde2.jpg

Endret av Splitter
Lastet opp et bedre bilde.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
4 hours ago, Splitter said:

 

Dere må ikke være så lettlurte. Slike ting kan jeg gjøre også, og jeg har ikke engang fått vaksinen ennå. Hvorfor tror du jeg er så magnetisk?

 

bilde1.jpg

 

bilde2.jpg

Og dette er ikke juks? Du er faktisk magnetisk? Om det er ekte må det være magnetiske metaller i kroppen, ikke sant, for kjøtt er ikke magnetisk?

Jeg har faktisk aldri sagt at dette kommer bare av denne vaksinen. Nanoteknologi kan vel komme fra andre vaksiner, fra mat kanskje, og definitivt fra chemtrails. Har sett flere eksempler på folk som får til det samme og som ikke har tatt den.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (4 minutter siden):

Og dette er ikke juks? Du er faktisk magnetisk? Om det er ekte må det være magnetiske metaller i kroppen, ikke sant, for kjøtt er ikke magnetisk?

Jeg har faktisk aldri sagt at dette kommer bare av denne vaksinen. Nanoteknologi kan vel komme fra andre vaksiner, fra mat kanskje, og definitivt fra chemtrails. Har sett flere eksempler på folk som får til det samme og som ikke har tatt den.

Friksjon. Er man litt klam så sitter ting godt på huden..

Både før og etter vaksine et det slik.

Får det til du også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (41 minutter siden):

Og dette er ikke juks? Du er faktisk magnetisk? Om det er ekte må det være magnetiske metaller i kroppen, ikke sant, for kjøtt er ikke magnetisk?

Jo, selvfølgelig er det juks. Det er akkurat det som er poenget. Slikt er enkelt å jukse med, og det er uendelig mer sannsynlig at noen jukser enn at de faktisk er blitt så magnetiske at metal henger fast på kroppen. Jeg våger å påstå at alle som sier at de ikke jukser er noen store bløffmakere som bare er ute etter å lure deg. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, aklla said:

Friksjon. Er man litt klam så sitter ting godt på huden..

Både før og etter vaksine et det slik.

Får det til du også :)

Definitivt ikke på noen som helst slags måte i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (36 minutter siden):

De fleste som dør av covid er nå vaksinerte.

Hapi70 er en blodhund etter gode nyheter, må jeg si... en nese for nyheter. 

Er ikke dette nøyaktig hva jeg så tidligere i en youtube-video, at Spanskesyken startet etter at soldater og andre ble massevaksinerte etter 1. verdenskrig. Det ble hevdet at de hadde diverse vaksiner til overs. Og ja, dette høres kjent ut. Skremmende kjent. Kan det være nå pandemien virkelig starter, trigget av massevaksinering. Når det er sagt, fortsatte verden å eksistere også etter Spanskesyken. Men kjedelig for dem som er involverte.

Lenke til kommentar

Men så er det snakk om ca 10 dødsfall pr dag i england, mot 500-1000 pr dag på starten av året..

Men stoler du på dødsfallene og årsakene nå?

Ellers er det godt kjent blandt de fleste andre i det minste, at vaksineringen ikke er 100% effektiv.

Endret av aklla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (3 timer siden):

De fleste som dør av covid er nå vaksinerte. Og som alle andre nyheter ned disse vaksinene er også dette fantastisk:

https://www.theguardian.com/theobserver/commentisfree/2021/jun/27/why-most-people-who-now-die-with-covid-have-been-vaccinated

Og din egen kilde forklarer også hvorfor. Men du har kanskje en forklaring på hvorfor det som står der er feil?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (8 timer siden):

De fleste som dør av covid er nå vaksinerte. Og som alle andre nyheter ned disse vaksinene er også dette fantastisk:

Og mer enn 2/3 av de som dør i bilkollisjoner i Norge bruker bilbelte! Med din logikk skulle jo det tilsi at bilbeltebruk er livsfarlig og påtvunget av eliten som ønsker å ta livet av oss.

Jeg holdt på å skrive "Ser du ikke hvor latterlig dumt dette er?", men vet jo at "nei, det gjør du jo ikke"...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Som jeg har påpekt mange ganger..

«Following a citizen’s petition, a Lisbon court was forced to provide verified COVID-19 mortality data, reports AndreDias.net.

According to the ruling, the number of verified COVID-19 deaths from January 2020 to April 2021 is only 152, not about 17,000 as claimed by government ministries.»

https://americasfrontlinedoctors.org/frontlinenews/lisbon-court-rules-only-0-9-of-verified-cases-died-of-covid-numbering-152-not-17000-claimed/

Lenke til kommentar
16 minutes ago, Hapi70 said:

Som jeg har påpekt mange ganger..

«Following a citizen’s petition, a Lisbon court was forced to provide verified COVID-19 mortality data, reports AndreDias.net.

According to the ruling, the number of verified COVID-19 deaths from January 2020 to April 2021 is only 152, not about 17,000 as claimed by government ministries.»

https://americasfrontlinedoctors.org/frontlinenews/lisbon-court-rules-only-0-9-of-verified-cases-died-of-covid-numbering-152-not-17000-claimed/

Vad är din förklaring på överdödligheten i Portugal?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (15 minutter siden):

Som jeg har påpekt mange ganger..

«Following a citizen’s petition, a Lisbon court was forced to provide verified COVID-19 mortality data, reports AndreDias.net.

According to the ruling, the number of verified COVID-19 deaths from January 2020 to April 2021 is only 152, not about 17,000 as claimed by government ministries.»

https://americasfrontlinedoctors.org/frontlinenews/lisbon-court-rules-only-0-9-of-verified-cases-died-of-covid-numbering-152-not-17000-claimed/

«The reference to 152 death certificated issued ‘under Justice Ministry supervision’ is spurious, as all death certificates are issued under Justice Ministry auspices, being the only institution that issues them.»

Selv i artikkelen du brukte, så påpekes det at disse dataene ikke er pålitelige. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):

Som jeg har påpekt mange ganger..

Du slenger ut den ene dårlige begrunnede påstanden etter den andre, og bruker nesten aldri noe tid på svare på kritikken av dem, men kommer heller med nye som er like dårlige.

Det er virkelig ikke slik at en haug med ødelagte murstein blir til et hus, og da hjelper det ikke å komme med en haug ødelagte murstein til.

Så i stedet for å drive med gish gallopp, hva om du faktisk kommer med en velbegrunnet påstand, eller i det minste forsøker å forklare hvorfor påstandene du kommer med ikke er elendige?

Ta for eksempel artikkelen din fra The Guardian i natt om at de fleste som dør av Covid-19 i Storbritannia nå er vaksinerte. Det stemmer jo absolutt, slik det stemmer at de fleste som dør i bilulykker i Norge bruker bilbelte, men det er jo meningsløst å bruke som argument mot vaksinen (eller bilbelte), og du hopper glatt over å svare på kritikken, men kommer i stedet med en annen like dårlig begrunnet påstand.

Så nei, mye søppel støtter ikke saken din noe bedre enn bare litt søppel. 

Endret av Capitan Fracassa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (2 timer siden):

Og mer enn 2/3 av de som dør i bilkollisjoner i Norge bruker bilbelte! Med din logikk skulle jo det tilsi at bilbeltebruk er livsfarlig og påtvunget av eliten som ønsker å ta livet av oss.

Jeg holdt på å skrive "Ser du ikke hvor latterlig dumt dette er?", men vet jo at "nei, det gjør du jo ikke"...

Det er vel også slik at dei fleste som blir drept i trafikken er edru, mao må det vere mykje tryggare å køyre i fylla....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...