Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pc Lynet skrev (På 10.10.2020 den 11.22):

Covid-19 planlagt ?? Får du gi deg a , hæ ?? Dama mi hadde Corona i 3 uker i August og jeg kan love deg att det er virkelig og meget smertefullt. Sosiale mediebrukere deler innlegg som hevder Verdensbankens nettsted viser at COVID-19-testsett ble kjøpt i 2017 og 2018, noe som antyder forkunnskaper om utbruddet. Dette er feil: Verdensbanken forklarte at produktene bare hadde blitt ommerket med COVID-relaterte beskrivelser i april 2020. Før det hadde produktene blitt listet siden 2017, men ikke i forhold til pandemien.

 

Merk deg en ting på teksten: (Sosiale mediebrukere deler innlegg som Hevder ) Altså, mener,tror,tror selv o.s.v.

Lenke til kommentar
smergel skrev (5 timer siden):

Dama mi hadde Corona i 3 uker i Desember, det føltes som kroppen ga opp sa hun. Til alle Idioter (coronafornektere) . Kan jeg fortelle att Corona er virkelig og har kommet for å bli. Og det er overdødelighet i India f,eks. Skjønner ikke hva du ikke tenker med?????

Dør det nesten 4 Millioner hvert år av influensa ??? Nei nå får du gi deg asså, for noe tull. Det er opptil •Opptil 650 000 dødsfall av influensa (Iuliano et al, 2018). Covid -19 har siden starten av pandemien har tatt 3,91 Millioner menneskeliv og ødelagt økonomien i dusinvis med land så da dør det enda flere som var fattige fra før av sult og sykdom. De årlige utbruddene forårsaker: • Ca. 3-5 millioner tilfeller av alvorlig influensa (WHO) •Opptil 650 000 dødsfall av influensa (Iuliano et al, 2018) • I høyinntektsland forekommer de fleste dødsfall hos personer ≥ 65 år (Thompson et al., 2009) • 99 % av alle dødsfall hos barn <5 år forekommer i lav- og mellominntektsland (Nair et al., 2011). Håper du ble klokere av dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
3 hours ago, Budeia said:

Ja, kanskje du har hatt det...

 

Han trykker jo mynten inn i huden. Jeg vet ikke om dere ikke vil, eller ikke kan se forskjellen?

Her henger mobilen også, uten å bli trykket inn på noen måte, og den er ganske tung: https://www.bitchute.com/video/91ei63jVtoyY/

Det er ingen her som trykker magneten inn i huden her, de bare legger den løst på:
https://www.bitchute.com/video/QTYJUY9WFIef/

https://www.bitchute.com/video/CgTal15vkVOQ/

Her er en mer grundig undersøkelse fra en som ville se nærmer på det:

Karl's Mum Who Went Viral with Vaccine Magnet Challenge - True of False? Investigation.
Some things are hard to prove. Somethings are easy to prove.
When 'internationally renowned' fact checkers and media outlets jumped on the magnet challenge calling it an internet hoax, I made a phone call and jumped on a train to find out the truth for myself.
https://www.bitchute.com/video/CgTal15vkVOQ/

Jeg syns det er en utrolig primitiv og mobbete respons å bare le av dette og kalle de som tar det alvorlig for idioter.

Lenke til kommentar

Jeg som fullvaksinert kunne testet det her og nå, men jeg nekter å la slikt sprøyt få meg til å prøve ut noe så teit. Det ville gjort at jeg lot konspi-tull få meg til å tvile og dermed prøve det ut, og jeg tviler ikke ett fnugg så dermed nei.

Endret av Winnowill
Lenke til kommentar

Den magnet-teorien er jo så lett å teste. Dryss mel, talkum eller noe sånt på magneten. Heng den på kjøleskapet. Den sitter. 

Gjenta, og legg den på armen. Vri armen så magneten burde falle i gulvet. Se hva som skjer. 

Kan du skjønne hvorfor ingen som påstår at man blir magnetisk tester på denne måten?

Eller hva med å holde et kompass mot kroppen? Er du blitt en stor magnet så burde kompasset bli påvirket. 

"Magnetiske mennesker" er jo ikke noe nytt, for øvrig... 

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
8 minutes ago, :utakt said:

 Kan du skjønne hvorfor ingen som påstår at man blir magnetisk tester på denne måten?

De trenger ju ikke testa noe alls eftersom de vet att det är fake.

Det hapi och de andra troende skulle göra är ju att designa och utföra ett vetenskapligt experiment. Det kommer de självklart aldrig göra och hvis noen annan gör det kommer de ju inte tro på resultatet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...