Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

18 minutes ago, Hapi70 said:

Man kan fortsatt jobbe med migrene, tretthet, eksem, astma, allergier, vondt i ryggen, vondt i knærne, depresjon, angst, OCD, ADHD, håravfall, tørre øyne, hemokromatose, hashimotos, IBS, osv. osv. osv.

Hva verdenseliten får ut av dette aner jeg ikke. Jeg vet heller ikke hva narsissister og psykopater får ut av å forsøke å ødelegge alle forhold og mennesker de har rundt seg, for så å sitte igjen alene. Normale mennesker tenker bare ikke slik.

Med andre ord kan man vel si at dette er ulogisk og dermed usannsynlig og man kan trekke slutningen at det bare er tullprat med mindre man har konkrete beviser som tilsier noe annet. Legg gjerne ut kilden da det hadde vært interessant å ta en titt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aklla skrev (27 minutter siden):

Så om jeg får vonde knær om 20 år, så er det vaksinen sin skyld antar jeg..

KOOREKT! Du skjønner; all sykdom skyldes vaksiner. Før vaksiner kom var aldri mennesker syke. Da sovnet man bare stille inn i en alder av 50-60 år, men syk var man aldri. Vaksiner forlenger liv med det på kjøpet at man alltid er syk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
32 minutes ago, aklla said:

Så om jeg får vonde knær om 20 år, så er det vaksinen sin skyld antar jeg..

Ja inflammasjon i leddene er et av de tingene som EBV forårsaker, viruset ble spredt med vaksiner.

Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts skrev (18 minutter siden):

Kan vanskelig se for meg hvordan det skal forsvares at man nekter helsepersonell som ikke er vaksinert å møte på jobb all den gang det presiseres at vaksinen er frivillig også for oss. Meg bekjent, er det kun Forsvarets personell som kan pålegges å bli vaksinert.

Sitat

Fagforbundet vil ikke ta saken til medlem som fikk sparken for brudd på smittevernregler

Fagforbundet ser ingen grunn til å gå videre med saken hvor en helsefagarbeider ble avskjediget av Gran kommune.

https://frifagbevegelse.no/nyheter/fagforbundet-vil-ikke-ta-saken-til-medlem-som-fikk-sparken-for-brudd-pa-smittevernregler-6.158.788591.a8509c28ff

Når det at du ikke vil ta vaksine fører til at pasienter dør er det gyldig grunn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (4 minutter siden):

Ja inflammasjon i leddene er et av de tingene som EBV forårsaker, viruset ble spredt med vaksiner.

Om jeg tar vaksinen, noe jeg skal, er det noen skader eller problemer/sykdom jeg kan møte på i fremtiden en eller annen gang der det ikke er vaksinen sin skyld?

Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (6 minutter siden):

Den der er litt "artig" for meg. Har en god venninne som har en far som er gift med ei som jobber på testsenteret her i byen. Det var, etter hva jeg forstår, en ny ansatt som gjorde en feil og konen til min venninnes far endte da opp med å smitte halve familien og min venninnes far. Faren havnet på sykehus med VELDIG alvorlig COVID-19, ble lagt i koma i 2 uker og greier, full pakke.

Gikk heldigvis bra, men det var flaks. Ingen som arbeider med folk i risikosonen bør la vær å ta vaksinen, da får de heller finne noe annet å bedrive tiden med.

Endret av Melonskall
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (6 minutter siden):

Ja inflammasjon i leddene er et av de tingene som EBV forårsaker, viruset ble spredt med vaksiner.

Godt å vite at Naproxen tydeligvis er virusdrepende sa, ettersom at kneet mitt - som hadde en betennelse - ble helt fint igjen etter en kur.

Kryptodebunker skrev (5 minutter siden):

Den saken der handler ikke om det samme. I det tilfellet var det en helsearbeider som ikke ga forsvarlig behandling ved å ikke overholde smittevernsrutinene. Det er noe annet enn å ikke selv ville ta imot behandling. Jeg tror man i verste fall vil kunne bli omplassert til viruset ikke lenger utgjør noen trussel.

Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (38 minutter siden):

Hvordan kom du til den konklusjonen? 

Statistisk sett så er sjansen for å få COVID-19 lav, sjansen for alvorlig sykdomsforløp er enda lavere. Poenget var hvordan den statistikken stiller seg i forhold til helsepersonell som velger å ikke ta vaksinen.

Lenke til kommentar
Melonskall skrev (3 minutter siden):

Statistisk sett så er sjansen for å få COVID-19 lav, sjansen for alvorlig sykdomsforløp er enda lavere. Poenget var hvordan den statistikken stiller seg i forhold til helsepersonell som velger å ikke ta vaksinen.

Men like god er ikke statistikken for gamle og syke som helsepersonell stort sett tar seg av. 

Lenke til kommentar

Det var jo poenget, hvordan kan helsepersonell "nekte" å ta vaksinen når det beskytter de de tar vare på. Hvor er terskelen der?

Edit: Dette er sett i forhold til meg selv som velger å ikke ta vaksine nå, rettere sagt velger å ikke registrere meg i køen. Jeg er ikke imot vaksinen og vil ta den, men hvis jeg var en helsemedarbeider som hadde med risikosone folk å gjøre ville jeg tatt den ved første anledning.

Endret av Melonskall
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

En kvinne på instagram vasker armen der hun har fått vaksinen og får gjenstander til å henge på armen. Her er det helt tydelig hva som skjer. Og det er også tydelig at dette ikke er lov å dele, da de hyggelige "faktasjekkerne" har vært ute og "debunket" videoene hennes.

https://www.instagram.com/p/CPQor-En18j/

Her får hun sykepleiere, på sykehus til å henge gjenstandene på armen hennes. Armen henger rett ned: https://www.instagram.com/p/CPXH1V6HTKl/

De tar på huden hennes, og tar på gjenstandene, det er ingenting på hverken hud eller gjenstand. Her er bilder for de som ikke gidder å åpne lenkene: 91129389_Skjermbildefra2021-05-2822-36-03.png.25118c1a5fb750e8e4900817552aba2f.png

 

404072242_Skjermbildefra2021-05-2822-34-25.png.4df84972078457887fca9dffb063e778.png

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (17 minutter siden):

En kvinne på instagram vasker armen der hun har fått vaksinen og får gjenstander til å henge på armen. Her er det helt tydelig hva som skjer. Og det er også tydelig at dette ikke er lov å dele, da de hyggelige "faktasjekkerne" har vært ute og "debunket" videoene hennes.

https://www.instagram.com/p/CPQor-En18j/

Her får hun sykepleiere, på sykehus til å henge gjenstandene på armen hennes. Armen henger rett ned: https://www.instagram.com/p/CPXH1V6HTKl/

De tar på huden hennes, og tar på gjenstandene, det er ingenting på hverken hud eller gjenstand. Her er bilder for de som ikke gidder å åpne lenkene: 91129389_Skjermbildefra2021-05-2822-36-03.png.25118c1a5fb750e8e4900817552aba2f.png

 

404072242_Skjermbildefra2021-05-2822-34-25.png.4df84972078457887fca9dffb063e778.png

Nå har det blitt så useriøst at det der gidder jeg ikke å kommentere en gang.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne se på et par tema som jeg ser på  som "konspienes best cases":

Ingen full godkjenning av vaksiner: Samtlige vaksiner som er "godkjent", er faktisk ikke godkjent etter standard regler. De har fått betegnelsen "Betinget godkjent", som gjelder for ett år av gangen inntil videre, i påvente av mer data. Fasene som normalt skal gjennomføres og analyseres sekvensielt, gjøres parallelt og betinget godkjenning gis lenge før fasene er ferdigstilt. (Link)
Sånn er det. Udiskutabelt. Man kutter årevis ift normal vaksineutvikling. Men man må også vite at vaksineutviklingene ikke startet på scratch (jfr good old SARS CoV) og at bivirkningsovervåkningen er svært god, i hvert fall i Norge.

Statlig styringskåthet begrunnet med kriser: Dette er noe som kan dokumenteres har skjedd ørten ganger tidligere i historien (jfr N. Klein m fl). Men skjer det nå? Vel, hvis det skjer i Norge har vi, Folket (som styrer Staten i vår rolle som Storting) sørget for å tidsbegrense enhver lov (og derved forskrift) med særskilt myndighet som Regjeringen må styre etter. Jeg gidder ikke linke lovdata.no.  Det betyr at alle "ekstrafullmakter" inndras ila siste halvår 2021. Da er vi tilbake til normalen.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Film legges ut som viser fulle sykehus og pasienter som dør i gangene.

Konspirasjonsgjengen: "Skuespill!", "Falskt!", "Umulig sjekke!" og "Noen ukjente jeg leste på nettet påstår at det var rigget!"

 

Også konspirasjonsgjengen....

"Se denne filmen som viser magnet som henger på armen! Det er en film! DET MÅ STEMME!"

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...