Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

10 minutes ago, :utakt said:

Hva er det som feiler de med påstått covid 19, hvis det egentlig er noe annet? 

En teori : Hvert år går vår kropp igjennom en prosess der kroppens celler renser seg for avfallsstoffer, det kan være fra kjemikalier fra mat og miljø, men cellene reagerer også på elektromagnetisk stråling (over tid). Når denne renselses prosessen pågår, så kan vi få influensa symptomer. Det kan tenkes at mens dette pågår, så er kroppens immunforsvar utsatt for opportunistiske bakterier som kan angripe lungene - bakterier som normalt er null problem for oss. Altså ingenting smittsomt slik vi har tenkt på det.

Kilder : Dr Tom Cowan og Dr Andrew Kaufman.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Betroz skrev (3 minutter siden):

En teori : Hvert år går vår kropp igjennom en prosess der kroppens celler renser seg for avfallsstoffer, det kan være fra kjemikalier fra mat og miljø, men cellene reagerer også på elektromagnetisk stråling (over tid). Når denne renselses prosessen pågår, så kan vi få influensa symptomer. Det kan tenkes at mens dette pågår, så er kroppens immunforsvar utsatt for opportunistiske bakterier som kan angripe lungene - bakterier som normalt er null problem for oss. Altså ingenting smittsomt slik vi har tenkt på det.

Kilder : Dr Tom Cowan og Dr Andrew Kaufman.

Javel. Hvordan forklarer den teorien at så utrolig mange har fått disse symptomene det siste året? 

Bakterieinfeksjoner knekker vi med antibiotika. Hvis det var så enkelt så burde mange liv vært spart. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, :utakt said:

Javel. Hvordan forklarer den teorien at så utrolig mange har fått disse symptomene det siste året? 

Bakterieinfeksjoner knekker vi med antibiotika. Hvis det var så enkelt så burde mange liv vært spart. 

Feil diagnose. PCR testen finner beviser for denne prosessen jeg snakka om, som naturligvis vil variere fra person til person og forskjellige tider av året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (Akkurat nå):

Feil diagnose. PCR testen finner beviser for denne prosessen jeg snakka om, som naturligvis vil variere fra person til person og forskjellige tider av året.

Nå skjønte jeg ikke. I løpet av vinteren som var så ble helsevesenet mange steder i verden sendt i knestående fordi det ramlet inn  hauger og lass med pasienter med det vi andre kaller covid 19. Hvorfor kom alle disse pasientene samtidig, hvis det ikke er noe smittsomt? Teorien til de to doktorene dine trenger en forklaring på hvorfor "renseprosessen" slo ut på så mange samtidig. Det er ikke vanlig å se så fulle sykehus som vi gjorde nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (16 minutter siden):

En teori : Hvert år går vår kropp igjennom en prosess der kroppens celler renser seg for avfallsstoffer, det kan være fra kjemikalier fra mat og miljø, men cellene reagerer også på elektromagnetisk stråling (over tid). Når denne renselses prosessen pågår, så kan vi få influensa symptomer. Det kan tenkes at mens dette pågår, så er kroppens immunforsvar utsatt for opportunistiske bakterier som kan angripe lungene - bakterier som normalt er null problem for oss. Altså ingenting smittsomt slik vi har tenkt på det.

En slags vårrengjøring med kroppens egen grønnsåpe? Hvor kan jeg lese mer om denne årlige renseprosessen?

Hvilke kjemikalier i maten og miljøet er det du trekker frem? Som kjent består alt i og rundt oss av atomer og molekyler så det er vanskelig å skjønne hva du mener når du bruker så runde ordelag. Og det som ikke er atomer og molekyler er ... elektromagnetisk stråling.

Det samme gjelder elektromagnetisk stråling, som for eksempel lyset fra skjermen du ser på nå eller eller kroppens egen varmestråling. Det er vanskelig å skjønne noe av hvilke deler av spekteret du mener når det snakkes i så runde ordelag.

Dette er omtrent like uspesifikt som å si at noe mellom himmel og jord påvirker noe annet mellom himmel og jord. Teorier må være mer spesifikke enn som så, eller så blir det bare grøtprat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
10 minutes ago, :utakt said:

Nå skjønte jeg ikke. I løpet av vinteren som var så ble helsevesenet mange steder i verden sendt i knestående fordi det ramlet inn  hauger og lass med pasienter med det vi andre kaller covid 19. Hvorfor kom alle disse pasientene samtidig, hvis det ikke er noe smittsomt? Teorien til de to doktorene dine trenger en forklaring på hvorfor "renseprosessen" slo ut på så mange samtidig. Det er ikke vanlig å se så fulle sykehus som vi gjorde nå. 

Vel det kan også være en X faktor her. Et kjemisk våpen - ikke biologisk våpen i form av et biologisk "virus", men noe kjemisk fremstilt. Et våpen de kan kontrollere. Nano teknologi kanskje. Dette jeg skrev her er ren spekulasjon, og ikke noe jeg tror 100% på.

Lenke til kommentar

Får självklart inget svar fra Betroz. Har själv spurt många gånger. 

Konspirationsteoretiker bryr sig aldrig om att hitta på konsekventa teorier där man förklarar allt. Det är ikke så viktigt.

Men det är ju lite spännande att Gates och de andra har klarat att kontrollera många millioner av helsearbetare så att de tror smittsomma virus faktiskt finns och att de har gjort detta under en lång tid. 

(det är ju självklart så att två leger ikke kan ha fel medans de andra millionerna leger och forskare har fel)  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
20 minutes ago, Betroz said:

En teori : Hvert år går vår kropp igjennom en prosess der kroppens celler renser seg for avfallsstoffer, det kan være fra kjemikalier fra mat og miljø, men cellene reagerer også på elektromagnetisk stråling (over tid). Når denne renselses prosessen pågår, så kan vi få influensa symptomer. Det kan tenkes at mens dette pågår, så er kroppens immunforsvar utsatt for opportunistiske bakterier som kan angripe lungene - bakterier som normalt er null problem for oss. Altså ingenting smittsomt slik vi har tenkt på det.

Kilder : Dr Tom Cowan og Dr Andrew Kaufman.

Og der kom detox/5g kommentaren som hentet rett fra kommentarfeltet til Icke videoen ja. Det her begynner å bli patetisk. Hvorfor føler dere et behov for å bortforklare vitenskap med alt mulig annet? Bare fordi liksom?

"Until last July, Thomas Cowan ran an alternative medicine practice that didn’t accept insurance, sold nutritional supplements and offered $375 consultations. Cowan has published several fringe medicine books — including one questioning whether viruses cause disease — that rank highly on searches for vaccine books on Amazon and bookseller Barnes and Noble."
https://calmatters.org/health/2021/02/conspiracy-theory-doctor-surrenders-medical-license/

Jeg tviler ikke på at Icke og Cowan tror på det de selger, men det kan jo hende de kynisk utnytter et market som stadig vokser. De tjener fett på dette uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 minutt siden):

Vel det kan også være en X faktor her. Et kjemisk våpen - ikke biologisk våpen i form av et biologisk "virus", men noe kjemisk fremstilt. Et våpen de kan kontrollere. Nano teknologi kanskje. Dette jeg skrev her er ren spekulasjon, og ikke noe jeg tror 100% på.

Dette er så uspesifikt at det er umulig å forholde seg til. Utdyp! Hvilke fremstillingsmetoder, hvilke kjemikalier, hvilken kontrollmekanisme, hva på 10^-9 meter skalaen er det du refererer til? Det er ikke spekulasjon, det er ren grøtprat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Betroz skrev (2 minutter siden):

Vel det kan også være en X faktor her. Et kjemisk våpen - ikke biologisk våpen i form av et biologisk "virus", men noe kjemisk fremstilt. Et våpen de kan kontrollere. Nano teknologi kanskje. Dette jeg skrev her er ren spekulasjon, og ikke noe jeg tror 100% på.

Skal jeg forstå det som at doktorene du siterte tidligere ikke har noen forklaringer de heller? Men de spekulerer i at det kan være ditt og det kan være datt?

Lenke til kommentar
1 minute ago, Simen1 said:

Dette er så uspesifikt at det er umulig å forholde seg til. Utdyp! Hvilke fremstillingsmetoder, hvilke kjemikalier, hvilken kontrollmekanisme, hva på 10^-9 meter skalaen er det du refererer til? Det er ikke spekulasjon, det er ren grøtprat.

Det kan jeg selvsagt ikke vite.

Lenke til kommentar
Just now, Betroz said:

Det kan jeg selvsagt ikke vite.

Hva med å forholde deg til ting folk VET, har BEVIST og som kan ETTERPRØVES istedenfor tullprat?

Om det kun er "big pharma vil bare tjene penger" så gjør jo Jones, Icke og Cowan akkurat det samme. Forskjellen er at den ene siden faktisk bidrar til bedre helse og levetid mens den andre siden skor seg på folk som føler de ikke passer inn og finner tilhørighet i fantasiland.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det enda de VET är att virus ikke eksisterar och att denna "pandemin" er en scam. Resten är ikke så viktigt. 

Det år så fritänkare gör på alla områden. Välg en förklaring på ett fenomom som du liker, tro på den, si att den stämmer till andra. Hvis den rationellt kan förklaras, bevisas överenstämmer med verkligen är ikke så viktigt.    

Lenke til kommentar
5 minutes ago, :utakt said:

Skal jeg forstå det som at doktorene du siterte tidligere ikke har noen forklaringer de heller? Men de spekulerer i at det kan være ditt og det kan være datt?

Du er velkommen til å spørre dem. Jeg har bare sett en video fremføring av saken av dem. Doktorene selv vet mer enn meg (duhh).

Lenke til kommentar
Betroz skrev (Akkurat nå):

Du er velkommen til å spørre dem. Jeg har bare sett en video fremføring av saken av dem. Doktorene selv vet mer enn meg (duhh).

Vel, det kunne jeg jo gjort. Jeg antok at du hadde satt deg inn i dette siden du går for denne teorien heller enn den "offisielle". Men tydeligvis ikke. 

Hvorfor kjøper du denne forklaringen når den har så åpenbare hull? 

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (4 minutter siden):

Så helt substansløs grøtprat altså. Godt at du ikke tror 100% på det, men hvor mange prosent tror du egentlig på det da? Sånn nå som du har fått vite at det er totalt uten substans.

Sikkert rundt 5%, hvor han fortsatt har mer tro på at det er en konspirasjon... 😅

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Simen1 said:

Så helt substansløs grøtprat altså. Godt at du ikke tror 100% på det, men hvor mange prosent tror du egentlig på det da? Sånn nå som du har fått vite at det er totalt uten substans.

Spelar ju ingen roll. Betroz vet att corona viruset bara är tull och att dess narativ är till för att kontrollera oss. Resten är bara kjedliga detaljer och inget att bry sig om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...