Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

24 minutes ago, Betroz said:

Nei, jeg skal ikke avfeie det helt, men jeg tror du har rett i at ingen av oss er kvalifiserte nok til å vertifisere det. Bare etter første linken måtte jeg innse det faktum. Jeg vet om iallefall 2 doktorer som er kvalifisert nok til å lese slike kilder, og de har konkludert med noe annet.

Det siste året har jeg kun vasket hender med vanlig såpe og vann, samt brukt munnbind KUN der jeg må. Jeg har gått til en populær turhytte i distriktet her jeg bor, som det går folk til 365 dager i året, og tatt med hendene mine på hytteboka og penn uten å sprite meg på hendene. Ikke blitt syk. Ingen av de jeg pleier å møte der oppe har fortalt om noe Covid smitte heller. Ikke har jeg smitta mora mi på 70 år heller som jeg besøker 1 gang i uka, og henne spiller jeg kort sammen med også. Ingen Covid.

Jeg må bare være veldig heldig da, eller være immun mot Covid?

Har disse to doktorene tatt for seg disse studiene og tilbakevist dem? Hvis de har klart det så ville jo det vært et bevis dere kunne vifte med.

Jeg har unger i barnehage og på skole og har heller ikke blitt smittet (enda) selv om jeg i teorien deler bakterieflora (og virus) med en hel del mennesker tilhørende de samme kohortene. Testing har avslørt smitte og karantene har hindret større utbrudd.

For å bli smittet må du jo være i kontakt med viruset på et vis. Enhver smittet vil jo bare være smitteførende en viss periode så man skal jo være ganske uheldig om man blir smittet om man ikke møter mange mennesker og det er lavt smittetrykk.

For å ta med et eksempel på hva som pisser meg off angående misinformasjon, så browsa jeg stop lockdown gruppa på face tidligere i dag. Der var det en mor som posta og lurte på om skolen fikk vite om unga i karantene ikke testa seg som forespurt (ville slippe testing). Hvis unga skulle vise seg å faktisk være smitta men relativt symptomfrie så sender hun altså unga tilbake for å smitte flere så fort karantenen er over. Deretter sprer det seg videre mellom ungene til foreldre der det slettes ikke er noen garanti for at det ikke kan forårsake skade. Det kan være direkte farlig. Alt bare fordi folk skal "tenke selv" om ting de har 0 forutsetninger for å "tenke selv" om.

Endret av Skrekkugle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Kryptodebunker said:

ALLE SOM VILL! Noe som er 90% her i Norge!

Alle som vil jobbe antagelig. Det skal jo være obligatorisk dette her, noe som snikes inn istedenfor at de sier det rett ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
42 minutes ago, Morromann said:

Så det var planlagt helt fra starten altså? Når det skulle begynne og når det skulle slutte?

Tror ikke det er planlagt at det skal slutte nei. Det må bli med et gedigent kollaps av maktstrukturene i tilfelle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 minute ago, Kryptodebunker said:

Kun om du jobber i helsevesenet. 

Ja som jeg sier, det snikes inn. Det er planlagt at dette skal være obligatorisk.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (Akkurat nå):

Tror ikke det er planlagt at det skal slutte nei. Det må bli med et gedigent kollaps av maktstrukturene i tilfelle.

Men det er jo dette de vil om alle som tar vaksinen dør/blir veldig syke.
Man man samtidig legger til at man må ha vaksine for å jobbe, så ender man med 0 personer i jobb også..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
48 minutes ago, Betroz said:

Edit : Til sommeren skal de øve på et cyber angrep.... hint hint.

Er det fra Qanon?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (2 minutter siden):

Er det fra Qanon?

Sitat

“Event 201” was an exercise organised in October 2019 to simulate what might happen if there was a severe pandemic. We’ve been asked by readers to look into whether it really happened , why it wasn’t covered much in the media, and whether it’s simply a coincidence that it took part just months before the Covid-19 pandemic started.

The event was real but the fact it took place just before the pandemic started doesn’t mean the organisers had any secret knowledge, which has been suggested by some.  

The organisers said they ran the exercise because the world has seen a “growing number of epidemic events.” Previous similar exercises run by the same organisations and others have not been followed by similar outbreaks.

The specifics of the exercise should not be taken as predictions for the Covid-19 pandemic.

https://fullfact.org/health/event-201-coronavirus-pandemic/

Lenke til kommentar
Betroz skrev (43 minutter siden):

Det var alt helt tilfeldig skjønner du, at pandemien starta uker etter Event 201 øvelsen høsten 2019 der de øvet på SAMME scenarioet med et coronavirus, helt ned til å ha skuespillere som spilte rapportere. Like tilfeldig som de har hatt terrorøvelser kort tid før et "terrorist angrep" skjedde i åra før. Bare tilfeldigheter så klart :wee:

Edit : Til sommeren skal de øve på et cyber angrep.... hint hint.

Like tilfeldig som at en skole har brann ila ett år etter fast halvårlig brannøvelse..
Tror du øvelse på terror-angrep er noe de bare har en annenhvert skuddår?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 minute ago, aklla said:

Men det er jo dette de vil om alle som tar vaksinen dør/blir veldig syke.
Man man samtidig legger til at man må ha vaksine for å jobbe, så ender man med 0 personer i jobb også..

Det er ikke det jeg sier. Alle blir syke, uansett om de har tatt den eller ei. I løpet av de neste årene kommer det til å være helt vanlig å ha et eller annet symptom eller en sykdom. Slik er det jo nesten allerede, det blir bare mye verre. Mulig de vaksinerte blir sykere, jeg vet ikke. Det har noe med hva du kommer inn i verden med også, noen er rett og slett mer motstandsdyktige enn andre.

Men det er i alle fall ikke slik at alle de vaksinerte kommer til å dø.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Just now, aklla said:

Ok.
1. Alle blir syke
2. Ingen kan jobbe, samfunnet kolapser totalt, all produksjon stopper.
3. ??
4. Profitt for en skjult verdenselite

Kan du forklare punkt 3?

Man kan fortsatt jobbe med migrene, tretthet, eksem, astma, allergier, vondt i ryggen, vondt i knærne, depresjon, angst, OCD, ADHD, håravfall, tørre øyne, hemokromatose, hashimotos, IBS, osv. osv. osv.

Hva verdenseliten får ut av dette aner jeg ikke. Jeg vet heller ikke hva narsissister og psykopater får ut av å forsøke å ødelegge alle forhold og mennesker de har rundt seg, for så å sitte igjen alene. Normale mennesker tenker bare ikke slik.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (3 timer siden):

The Great Reset av World Economic Forum som jeg har snakket om her inne, er ikke basert på min tro nei. De har en hjemmeside... Du kan argumentere for at min tolkning av planen og motivasjonen bak den, er subjektivt og ikke 100% fakta kanskje ja - men de planene som WEF har for oss og verdenen, de finnes.

Du har helt rett i at det eksisterer, men du har ikke noe belegg for at innholdet er hva du fremstiller det som.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Jeg kan selvsagt ikke bevise det, men mye tyder på at vaksinen var ferdig designet lenge føre Mars 2020.

Mange av vaksinene var ferdig designet lenge før Mars 2020. Lenge før 2020 i det hele tatt. Lenge før 2019. Lenge før 2018. Det er derfor vaksinen i det helle tatt kunne produseres i den hastigheten den ble produsert. Dette er ikke en ny vaksine, men den ble tilpasset SARS-CoV-2 og det er det man gjør med sesonginfluensavaksinen også. SARS-CoV-2 er en aning mer komplisert enn sesongvaksiner så det tok desverre lengre tid enn det burde å produsere en fullverdig vaksine.

Hapi70 skrev (3 timer siden):

Fikk du magneten til å henge altså, og er det bare der du har tatt vaksine før? Når tok du sist? Jeg så akkurat noen i en svensk gruppe som fikk det til på brystet og ene armen, og hun har ikke tatt vaksinen. Har sett flere som forteller om dette også. Og det skulle vel være lett å avgjøre om den faktisk klistrer seg til huden eller henger på annen måte, tror ikke man tar feil av det.

En artig ting som skal sies er at det ikke virker som om du vet at huden til de aller fleste mennesker produserer fett. Fett kan fungere som lim og mye lim er faktisk laget av fettstoffer.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (35 minutter siden):

Kun om du jobber i helsevesenet. 

Kan vanskelig se for meg hvordan det skal forsvares at man nekter helsepersonell som ikke er vaksinert å møte på jobb all den gang det presiseres at vaksinen er frivillig også for oss. Meg bekjent, er det kun Forsvarets personell som kan pålegges å bli vaksinert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...