Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
2 hours ago, Morromann said:

Dette med magneteffekt fikk jeg faktisk lyst til å teste selv; jeg er uvaksinert og ja; det lar seg gjøre at metalldingser og slikt kan feste seg til den delen av armen. Kanskje fordi man har litt "sticky" hud; ikke vet jeg; jeg har ikke greie på slikt. Men jeg har ikke tatt vaksinen og det skjedde med meg også.

Men ah - jeg har jo tatt ANDRE vaksiner i livet. Dumme meg; jeg glemte å tenke at nanopartikler har eksistert lenge så det kan ha kommet inn med andre vaksiner. Sorry, jeg glemte å ta på meg tinnfoliehatten min og jeg vet jo at man må ha på den for å tenke kritisk.

Jeg får første dosen min til uka, så vi får se om jeg faller om og dauer da.

Fikk du magneten til å henge altså, og er det bare der du har tatt vaksine før? Når tok du sist? Jeg så akkurat noen i en svensk gruppe som fikk det til på brystet og ene armen, og hun har ikke tatt vaksinen. Har sett flere som forteller om dette også. Og det skulle vel være lett å avgjøre om den faktisk klistrer seg til huden eller henger på annen måte, tror ikke man tar feil av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Betroz skrev (21 minutter siden):

eller har trippa på visse ting litt for mye :wee:

Selv om jeg går litt over i humor enkelte ganger, er det ikke trolling at jeg tror på omtrent alle konspi-teorier. Litt vanskelig å ta stilling til hvor mye som kan være forfalsket og løgnbelagt, og hvordan. 

En del i kroppen er elektrisk, men det er vel ikke magnetisk akkurat. Kanskje det kan være plomber i tennene som blir magnetiske. Generelt, på internett kan en 13-åring egentlig være en 48 år gammel mann. 

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Budeia said:

Selv om jeg går litt over i humor enkelte ganger, er det ikke trolling at jeg tror på omtrent alle konspi-teorier. Litt vanskelig å ta stilling til hvor mye som kan være forfalsket og løgnbelagt, og hvordan.

Er ikke det litt ironisk? Dere skaper jo deres egne alternative virkeligheter der dere selv velger å tro på hva som er fakta og ikke. Om dere tror det dere påstår her om skyggemenn, vaksiner og covid uten at det foreligger troverdig dokumentasjon så er det ingen grunn til at dere ikke også skulle tro på flatjord, fake månelanding, øglemenn og hele røkla. Bevisgrunnlaget er like tynt over hele fjøla, så det viser tydelig at dere kun baserer dere på personlig tro på lik linje med religion..

Lenke til kommentar
17 minutes ago, Skrekkugle said:

Bevisgrunnlaget er like tynt over hele fjøla, så det viser tydelig at dere kun baserer dere på personlig tro på lik linje med religion..

Så du velger å ta alt og alle over èn kam? The Great Reset av World Economic Forum som jeg har snakket om her inne, er ikke basert på min tro nei. De har en hjemmeside... Du kan argumentere for at min tolkning av planen og motivasjonen bak den, er subjektivt og ikke 100% fakta kanskje ja - men de planene som WEF har for oss og verdenen, de finnes.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Det står her https://www.nrk.no/nyheter/vaksine-1.12169244 at alle skal være ferdigvaksinerte i løpet av uke 37, altså innen 19. september. Prognosen for første dose er uke 30. 

Det er en ganske kraftig ordbruk, alle skal være ferdigvaksinerte. Kunne de ikke ha begrenset ordbruken litt. Betyr det at de kommer til å ringe rundt til folk som ikke er registrert i noen risikogrupper? Bortsett fra at folkene kanskje er mellom 30-50 år. En fordel er at det nå snart er sommer-modus. Men de som jobber i helsevesenet har ikke like lang sommerferie som f.eks. lærere. 

Lenke til kommentar
Budeia skrev (48 minutter siden):

Det står her https://www.nrk.no/nyheter/vaksine-1.12169244 at alle skal være ferdigvaksinerte i løpet av uke 37, altså innen 19. september. Prognosen for første dose er uke 30. 

Det er en ganske kraftig ordbruk, alle skal være ferdigvaksinerte. Kunne de ikke ha begrenset ordbruken litt. Betyr det at de kommer til å ringe rundt til folk som ikke er registrert i noen risikogrupper? Bortsett fra at folkene kanskje er mellom 30-50 år. En fordel er at det nå snart er sommer-modus. Men de som jobber i helsevesenet har ikke like lang sommerferie som f.eks. lærere. 

ALLE SOM VILL! Noe som er 90% her i Norge!

Lenke til kommentar
Betroz skrev (56 minutter siden):

Så du velger å ta alt og alle over èn kam? The Great Reset av World Economic Forum som jeg har snakket om her inne, er ikke basert på min tro nei. De har en hjemmeside... Du kan argumentere for at min tolkning av planen og motivasjonen bak den, er subjektivt og ikke 100% fakta kanskje ja - men de planene som WEF har for oss og verdenen, de finnes.

Jeg tror ikke på din versjon av konspirasjonen heller, men jeg har ikke noe problem med å se at sammenlignet med Budeia og Hapi70 så fremstår du som fornuftens stemme 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Betroz said:

Så du velger å ta alt og alle over èn kam? The Great Reset av World Economic Forum som jeg har snakket om her inne, er ikke basert på min tro nei. De har en hjemmeside... Du kan argumentere for at min tolkning av planen og motivasjonen bak den, er subjektivt og ikke 100% fakta kanskje ja - men de planene som WEF har for oss og verdenen, de finnes.

Ja faktisk. Det eksisterer ikke troverdig informasjon som underbygger påstandene deres. Ergo stiller "plandemien" på samme linje som flatjord, julenissen, Gud, øglemenn, osv. Dere er altså i stand til å tro på alt sammen, men isteden velger og vraker dere og konstruerer deres egen virkelighet.

Flat Earth Society har også en hjemmeside: https://www.tfes.org/

Endret av Skrekkugle
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (14 minutter siden):

Jeg tror ikke på din versjon av konspirasjonen heller, men jeg har ikke noe problem med å se at sammenlignet med Budeia og Hapi70 så fremstår du som fornuftens stemme 😄

Jeg tror Betroz er ganske oppriktig og preget av sterk skepsis til de som sitter med makten og definisjonen, men Hapi og Budeia mistenker jeg helt seriøst for kun å trolle.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Alle over 18 år

Her er litt "food for thoughst" som man sier: da pandemien ble erklært i Norge i mars i fjor så sa de i FHI at Norge måtte regne med 18 måneder med coronatiltak. Og da visste man ingenting om hvor lenge pandemien ville komme til å vare og om og når det kom en vaksine. Vel, 18 måneder etter mars 2020 det er...drum rolling...september 2021. For det første er det stortingsvalget, men det viktigste er at det er DA FHI er ganske sikre på at vaksineringen av befolkningen er over. Hmmmm.....tilfeldighet?;)

Altså, de samme som i mars 2020 sa at pandemien ville være over i Norge i september 2021 sier også nå at vaksineringen er ferdig i september 2021.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Skrekkugle said:

Ja faktisk. Det eksisterer ikke troverdig informasjon som underbygger påstandene deres. Ergo stiller "plandemien" på samme linje som flatjord, julenissen, Gud, øglemenn, osv.

Gi meg et konkret bevis for :

  • At de har renset og isolert Sars-cov2 viruset slik at de kan bevise at det finnes :
  • samt at den genetiske sekvensen kommer KOMPLETT ut av det isolerte viruset og at :
  • den genetiske koden de har IKKE er generert av en data modell bare
  • og at friske mennesker faktisk trenger å ta vaksinen......
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Morromann said:

Hmmmm.....tilfeldighet?

Det går an å beregne slikt i dag. Ikke bare ut av ren matte og tall knusing, men også langtids studier av det norske folk av hvem som vil ta vaksinen basert på medisinsk informasjon, sosial profil og mer. Iallefall ikke ren gjetting....

Lenke til kommentar
Betroz skrev (Akkurat nå):

Det går an å beregne slikt i dag. Ikke bare ut av ren matte og tall knusing, men også langtids studier av det norske folk av hvem som vil ta vaksinen basert på medisinsk informasjon, sosial profil og mer. Iallefall ikke ren gjetting....

Men i mars 2020 visste de da ikke om det kom en vaksine eller når. Eller....?

Lenke til kommentar
23 minutes ago, Betroz said:

Gi meg et konkret bevis for :

  • At de har renset og isolert Sars-cov2 viruset slik at de kan bevise at det finnes :
  • samt at den genetiske sekvensen kommer KOMPLETT ut av det isolerte viruset og at :
  • den genetiske koden de har IKKE er generert av en data modell bare
  • og at friske mennesker faktisk trenger å ta vaksinen......

1: Jeg har fått inntrykk av at dere ikke godkjenner andre beviser på dette feltet enn et bittelite bur fullt av sinte små virus som rister i gitteret mens de glefser etter dere, så spørs om dette er godkjent..
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7036342/
https://jvi.asm.org/content/94/11/e00543-20
https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0247524
https://theconversation.com/i-study-viruses-how-our-team-isolated-the-new-coronavirus-to-fight-the-global-pandemic-133675

Bilde av de små skurkene:
https://phil.cdc.gov/Details.aspx?pid=23354

2 og 3: Siden hverken du eller jeg er i stand til å forstå eller verifisere dette blir det nok avfeid, men here we go:
(https://en.wikipedia.org/wiki/Ribosomal_frameshift)
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nuccore/MN908947
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nuccore/MT560525.1
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nuccore/MT019532

4: Friske mennesker vaksinerer seg for å trene opp immunforsvaret til å deale med viruset om det stikker innom på besøk. Ønsker du ikke beskyttelsen og heller legger din lit til frisk luft, yoga, sink og 5 om dagen så er jo det helt opp til den enkelte. Selv tar jeg heller vaksinen siden infeksjonen er såpass uforutsigbar.

Endret av Skrekkugle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Skrekkugle said:

Siden hverken du eller jeg er i stand til å forstå eller verifisere dette blir det nok avfeid,

Nei, jeg skal ikke avfeie det helt, men jeg tror du har rett i at ingen av oss er kvalifiserte nok til å vertifisere det. Bare etter første linken måtte jeg innse det faktum. Jeg vet om iallefall 2 doktorer som er kvalifisert nok til å lese slike kilder, og de har konkludert med noe annet.

Det siste året har jeg kun vasket hender med vanlig såpe og vann, samt brukt munnbind KUN der jeg må. Jeg har gått til en populær turhytte i distriktet her jeg bor, som det går folk til 365 dager i året, og tatt med hendene mine på hytteboka og penn uten å sprite meg på hendene. Ikke blitt syk. Ingen av de jeg pleier å møte der oppe har fortalt om noe Covid smitte heller. Ikke har jeg smitta mora mi på 70 år heller som jeg besøker 1 gang i uka, og henne spiller jeg kort sammen med også. Ingen Covid.

Jeg må bare være veldig heldig da, eller være immun mot Covid?

Lenke til kommentar
Betroz skrev (30 minutter siden):

Jeg kan selvsagt ikke bevise det, men mye tyder på at vaksinen var ferdig designet lenge føre Mars 2020.

Så det var planlagt helt fra starten altså? Når det skulle begynne og når det skulle slutte?

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Morromann said:

Så det var planlagt helt fra starten altså? Når det skulle begynne og når det skulle slutte?

Det var alt helt tilfeldig skjønner du, at pandemien starta uker etter Event 201 øvelsen høsten 2019 der de øvet på SAMME scenarioet med et coronavirus, helt ned til å ha skuespillere som spilte rapportere. Like tilfeldig som de har hatt terrorøvelser kort tid før et "terrorist angrep" skjedde i åra før. Bare tilfeldigheter så klart :wee:

Edit : Til sommeren skal de øve på et cyber angrep.... hint hint.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...