Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

4 minutes ago, Mala said:

Bare å rapportere disse, Finn slår ned på den slags. De var i hvert fall veldig på når det gjaldt PS5 annonser :p

Tror de hadde en greie på keyword elns, sto det PS5 eller playstation i tittelen så ble det manuell sjekk av annonsen

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Pc Lynet said:

Jeg synes det virker som om omtrent alle 3060 12gb endte opp på Finn. Ikke bare scalpere men mange gamere som vil bytte til 3070/3080.

Ja det er mange rare folk på finn.

Så nettopp en som ville bytte 3080 Suprim X mot 2 stk 3070 ellet ett 3070 +10000...

Dvs i hans verden: "Mitt 3080 verdisettes etter gjeldende Finn pris mens når det gjelder pris på dine 3070 så skal vi ta utgangspunkt i butikkpris..."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Cardinal said:

Ja det er mange rare folk på finn.

Så nettopp en som ville bytte 3080 Suprim X mot 2 stk 3070 ellet ett 3070 +10000...

Dvs i hans verden: "Mitt 3080 verdisettes etter gjeldende Finn pris mens når det gjelder pris på dine 3070 så skal vi ta utgangspunkt i butikkpris..."

Han var ikke helt på viddene da, i følge finn.no priser så snakker vi 6-8000kr mellom 3070 og 3080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
joartho skrev (1 time siden):

Bra du slapp å vente på ubestemt tid! Fikk nettopp epost hvor det blant annet står:
"Produktet som du har bestilt finnes ikke på vårt lager for øyeblikket og derfor har vi ikke kunne sendt ordren til deg i tide. Dessverre har vi heller ikke en bekreftet leveringsdato for øyeblikket."

Så regner med at det blir en del venting på meg 😄 Eller fikk du samme epost, men så fikk du likevel?

Bestilte mandag, fikk epost tirsdag:

bilde.png.4c33e83bc247dfd1a7d90d06bd78c014.png

Så ja, fikk samme epost. Tok kontakt med kundeservice via chat samme dag og skrev at dersom det stemmer at jeg ikke får kort i denne omgangen så er det fint om de kan slette ordren min. Fikk til svar at det var satt av et kort til meg som kom til å bli sendt i løpet av et par dager. Pakke ble sendt onsdag.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (8 minutter siden):

Jeg synes det virker som om omtrent alle 3060 12gb endte opp på Finn. Ikke bare scalpere men mange gamere som vil bytte til 3070/3080.

Jeg tipper det er mange som kjøpte i hytt og pine og overvurderte hvor attraktive de ville være. Ytelsen er ikke noe kjempestort å skryte over, så det er nok mange som ikke har bruk for et slikt kort, særlig om man forventer noe brukbart til 1440p.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg solgte 3080 kortet mitt til kanskje 2 lapper over prisen jeg fikk den for hos Komplett så var den ute igjen på Finn neste dag til +4 lapper ekstra av samme fyren. Virker som han fikk solgt den etterhvert, men om han faktisk fikk prisen (samme som jeg betalte for min 3090) er en annen historie.

Jeg føler skyldfølelse hvis jeg hadde gått for mye mer enn det jeg ba om, spesielt for et brukt kort. :roll: Men siden jeg tjente litt på det er jeg mer enn fornøyd. Det eneste jeg ikke likte var at han solgte den som ny (altså den var merket som ny i annonsen, ingen ord om at den var brukt) selv om jeg gjorde det klart i både annonse og når han hentet den at den var brukt.

Arkiverte annonsen hans i tilfelle den han solgte den videre til tok kontakt med meg (kvittering fulgte med ifølge annonsen, og det var sikkert mitt navn). Var ikke stort mer jeg kunne gjøre så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
KjellV skrev (1 time siden):

Bestilte mandag, fikk epost tirsdag:

bilde.png.4c33e83bc247dfd1a7d90d06bd78c014.png

Så ja, fikk samme epost. Tok kontakt med kundeservice via chat samme dag og skrev at dersom det stemmer at jeg ikke får kort i denne omgangen så er det fint om de kan slette ordren min. Fikk til svar at det var satt av et kort til meg som kom til å bli sendt i løpet av et par dager. Pakke ble sendt onsdag.

Jeg prøvde det samme, men fikk bare beskjed om at de sendte først til de som har bestilt først, og at de ikke kunne vite når jeg fikk tilsendt, så jeg kansellerte ordren heller. Så får jeg heller slå til på et enda dyrere kort senere 😄

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...