Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 jeg sjekket tilfeldigvis proshop bestillingen min og ser at den ene sier : denne varen er på lager 
mens den andre vises som : bestilt 

sikkert dumt spurt, men betyr det at den ene er på vei til meg? ikke fått noe mail om det og kan ikke se at den er på lager når jeg klikker inn på det skjermkortet 

 

Screenshot 2021-03-16 at 14.08.09.png

Lenke til kommentar
bmwm skrev (3 minutter siden):

Tviler på at jeg ikke var først. Satt klar med f5 og betalte på under 5 sekunder. Er det ikke sånn at proshop reserverer varene i handlekurven uansett da? Det er jo det eneste som er bra med dem

Garantert en bot som snappet det opp før noen av oss, jeg var ferdig betalt før klokken var 14:01

Lenke til kommentar

Ringte proshop 
de hadde fått inn 3070 rog strix kort til meg, men de hadde ikke fått inn 3070 tuf 
hadde jeg ikke ringt så hadde de holdt på rog for meg til evt de fikk inn tuf kortet også 😕 
avbestilte så klart tuf kortet og nå blir 3070 rog sendt, sa han...
jeg jubler ikke før kortet er hos meg :D 

Lenke til kommentar

Jepp, brukte "Notify me"
Fikk denne emailen 13:36

"Kjære kunde

Du har registrert deg på Notify Me for GIGABYTE GeForce RTX 3070 VISION OC. Produktet er nå på lager og blir lagt ut for salg klokka 14.00 i dag. 

Gå til Proshop.no og se produktet nå."

Lenke til kommentar
1 hour ago, bmwm said:

Jeg rapporterte en som solgte risers med sata og molex og la ut bildet av 009s med 6 pin. Ingenting skjedde.
Rapporterte at jeg har blitt svindlet av en selger. Ingenting skjedde.

 

En  bekjent ble svindlet. Han ble kun oppfordret til å kontakte politiet hvis det å snakke med motparten ikke nyttet. Nå kan man også bli utsatt for falske rapporer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har tatt i bruk betalingsgaranti greia til finn. Solgte en vare til en idiot. Han hadde fått pakken og signert og alt, men påsto at han ikke hadde fått den. Kom ingen vei. Finn var ikke til noe hjelp, politiet henla saken med en gang. Jeg hadde faktisk fått bekreftelse av bring på at han hadde vist legitimasjon og signert. Det hjalp ikke. 

Endret av bmwm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...