Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (6 timer siden):

Vet dere om Komplett sender deler av en ordre hvis man kontakter de? Jeg har hatt en håndfull varer reservert i månedsvis nå.

Har lest før at folk har prøvd, og ikke fått lov.

MariusJS skrev (8 timer siden):

Hvor mange postkontor er det egentlig igjen i norge nå? 3-4 stk? 😛

Her jeg bor så er det både postkontor og post i "butikk" som ikke er matbutikk, så begge muligheter er stengt når jeg kan velge utsalgssted. Postkontoret blir lagt ned i løpet av året, men i de større stedene så er de fortsatt.

Muligens noe de burte kikke på for de som bestiller medisiner via internett.

Lenke til kommentar
BadCat skrev (6 timer siden):

Vet dere om Komplett sender deler av en ordre hvis man kontakter de? Jeg har hatt en håndfull varer reservert i månedsvis nå.

Burde gå greit, jeg gjorde det selv da jeg bestilte AIO/Hovedkort og GPU på samme bestilling, ville ikke risikere at det gikk tomt for delene jeg ville ha.20210126_075526.thumb.jpg.12caf4a509b86412ceb46e72f7e76dbf.jpg

Lenke til kommentar
49 minutes ago, AndersT2 said:

 

Her jeg bor så er det både postkontor og post i "butikk" som ikke er matbutikk, så begge muligheter er stengt når jeg kan velge utsalgssted. Postkontoret blir lagt ned i løpet av året, men i de større stedene så er de fortsatt.

Muligens noe de burte kikke på for de som bestiller medisiner via internett.

Det er vell neppe postkontor i ordets tidligere betydning?

Det er vell butikkansatte som jobber der, ikke posten ansatte?

https://frifagbevegelse.no/posthornet/posten-legger-ned-25-postkontor-bare-seks-blir-igjen-i-hele-norge-6.158.724710.ec25d55d6c

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar
1 hour ago, Supervisor said:

Det går an på betalingsmåte. Velger man faktura slik som i dette tilfelle, går det greit. Kredittkort, derimot... ikke helt, siden de ikke kan belaste kort 2 ganger med forskjellige beløp. Har spurt.

Kan de ikke belaste hele greia og så returnere utestående hvis det aldri lar seg levere?

Lenke til kommentar
Fade1 skrev (2 minutter siden):

Jeg var inne litt etter og da var det 10 stk på lager. Vurderte det litt, men vil ha et 3080 i steden 😛

Har hoppa litt mellom mellom 3070 og 3080 men pris messig trekker eg mot 3070, men vil ha rog strix versjonen.

Men eg somla meg aldri til bestille når det gikk an...

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (3 timer siden):

Det er vell neppe postkontor i ordets tidligere betydning?

Det er vell butikkansatte som jobber der, ikke posten ansatte?

https://frifagbevegelse.no/posthornet/posten-legger-ned-25-postkontor-bare-seks-blir-igjen-i-hele-norge-6.158.724710.ec25d55d6c

Det har vel ingen betydning at Postkontorene skal legges ned innen 2022, og hvem som er ansatt der. Jeg informerte de som må hente pakkene sine på Postkontor pr dags dato, eller da andre utleveringssteder som IKKE er i mat butikk, at de muligens ikke får varene sine, og blir sendt tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...