Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MariusJS skrev (5 minutter siden):

Tja, komplett setter vel til en viss grad de datoene selv virker det som

Det er ikke bare det. Hvis en butikk har 30 kort på restordre, og forventer å få inn bare 10 ved neste bestilling. Da burde de ikke skrive at de forventer å få inn kort på lager.

Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (18 timer siden):

Noice! Snakket du med support der? Jeg bestilte samme kort 09.10, men har ikke vært i kontakt med supporten siden jeg ser det er på vei inn 60 kort elns, og de har nå fått levert alle kort fram til 08.10. Så da får jeg også kort tilsendt imorgen regner jeg med :)

Så ikke meldingen din før nå! Har snakket med Michael hos Proshop på dette forumet: https://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=2&tid=986632#seneste

Hvis du bestilte 09.10, bør du mest sannsynlig få sendingsbekreftelse i dag, om du ikke har allerede. Jeg har ikke fått enda, men mistenker at jeg kanskje er en del av det andre partiet de har på vei. 40 kort, 16 i det første, 24 i det andre. 🙂

Endret av dnm93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
dnm93 skrev (9 minutter siden):

Så ikke meldingen din før nå! Har snakket med Michael hos Proshop på dette forumet: https://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=2&tid=986632#seneste

Hvis du bestilte 09.10, bør du mest sannsynlig få sendingsbekreftelse i dag, om du ikke har allerede. Jeg har ikke fått enda, men mistenker at jeg kanskje er en del av det andre partiet de har på vei. 40 kort, 16 i det første, 24 i det andre. 🙂

Har ikke sett noe ennå. Men, kan jo være at kortene kommer til Danmark i dag, og så blir de sendt fra Norge i morgen eller på torsdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (6 minutter siden):

Har ikke sett noe ennå. Men, kan jo være at kortene kommer til Danmark i dag, og så blir de sendt fra Norge i morgen eller på torsdag.

Snakket nettopp med kundeservice. Forvent at kortene kommer i dag med sendingsbekreftelse i dag/kveld eller i morgen forhåpentligvis før 14.30 - for da henter posten varer i Aarhus. 🙂

Solgte 3080’en min i går, skal klare noen dager uten GPU!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...