Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldeles ingen misunnelse her da jeg selv fikk et 3080 Suprim X til lanseringspris. Bare syns det er synd at det er såpass lett å kjøpe titals skjermkort til mining, med null brems fra Elkjøps side, men de tjener vel godt på det da slikt bare øker prisene enda mer. Var tragikomisk å se kort først antatt tilgjengelig i April på deres hjemmesider, men dette forklarer jo delvis hvorfor.

Lenke til kommentar
A.Jobim skrev (3 minutter siden):

Aldeles ingen misunnelse her da jeg selv fikk et 3080 Suprim X til lanseringspris. Bare syns det er synd at det er såpass lett å kjøpe titals skjermkort til mining, med null brems fra Elkjøps side, men de tjener vel godt på det da slikt bare øker prisene enda mer. Var tragikomisk å se kort først antatt tilgjengelig i April på deres hjemmesider, men dette forklarer jo delvis hvorfor.

Grunne til at du får kjøpt mer en en 3060 ti er at etterspørselen ikke er så stor som 3080. Jeg fikk selv 4stk 3060 Ti Tuf fra Elkjøp på fredag. Bestilt 12.01.21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MariusJS skrev (1 time siden):

Fikk 10 stk 3060 Ti TUF OC i dag fra elkjøp

Gikk ikke lenge før jeg angret som en hund på at jeg bare kjøpte to. Tjener greitt inn overprisen i forhold til Ventus 2X når man bare kommer i gang med mininga. Men dukker nok opp noe i løpet av uken og over helgen tenker jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...