Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MrMarbles skrev (6 timer siden):

Will do. Er ingen endring så langt i alle fall :)  Men husker det var sånn med MSI Gaming X Trio også. Var bekreftet at det skulle sendes ut 18. desember, men fikk ikke sporing før langt utpå dagen den 19.

Husker du hvor langt utpå dagen du fikk sporing?

Lenke til kommentar

Min ordre på Asus Rog Strix RTX 3080 OC har stått som "behandles" siden kl 11:16 i dag, mens flere andre har fått sin ordre på Asus Rog Strix RTX 3080 OC sendt. Lurer på hva som skjer 😕 Noen andre som har erfaring med at sin ordre står som "behandles" i flere timer? 

Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (4 minutter siden):

Nope det er priser på flyfrakt. Det er mangelvare til Europa fra Asia. 

Fraktes ikke mesteparten med container og båter?
https://www.dn.no/utenriks/kina/shipping/sor-korea/containerkrise-og-historisk-hoye-shippingrater-kan-gi-prishopp/2-1-943545

Men med tanke på container prisene og alle flyene som står på bakken, er det vel ikke utvilsomt at en del fly gjøres om til å frakte det som kan fraktes med fly...

Lenke til kommentar
Motta95 skrev (2 minutter siden):

Min ordre på Asus Rog Strix RTX 3080 OC har stått som "behandles" siden kl 11:16 i dag, mens flere andre har fått sin ordre på Asus Rog Strix RTX 3080 OC sendt. Lurer på hva som skjer 😕 Noen andre som har erfaring med at sin ordre står som "behandles" i flere timer? 

Den blir sendt slapp av. 

mozaix skrev (Akkurat nå):

Fraktes ikke mesteparten med container og båter?
https://www.dn.no/utenriks/kina/shipping/sor-korea/containerkrise-og-historisk-hoye-shippingrater-kan-gi-prishopp/2-1-943545

Men med tanke på container prisene og alle flyene som står på bakken, er det vel ikke utvilsomt at en del fly gjøres om til å frakte det som kan fraktes med fly...

Nei skjermkort til 8000kr + er alt for dyre for å sitte i en kontainer i 50 dager. Mye tapt fortjeneste. 

Lenke til kommentar
15 hours ago, Mala said:

Grusomt. Da skjer vel det samme med min lol.

EDIT: Du bestilte 18. ja. Da er det jo enda håp.

Ja, hadde ikke noe tro på den datoen. Har fortsatt et lite håp om Tuf 3080 OC bestilt 20 sept. Spørs hvor mange de får inne denne runden. Så lenge jeg de ikke utsetter så er det håp.

Zotac trinity 3080 (17 sept) gikk også fra 3 feb til 3 april.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...