Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (17 minutter siden):

Tidligste mulighet tror jeg er 5. februar, men det blir nesten som å tro på julenissen. Før eller senere innser man at man har blitt lurt.

Enig. Helt håpløst hele greia! Utrolig å måtte vente minst 4-5 måneder når man bestiller på release day. Selvfølgelig så kommer også den der bekreftelsemeldingen fra komplett 45 minutter for sent som gjør at man blir kastet langt bak i køen.. Jeg forstår godt at det kan ta ekstra lang tid når det er snakk om Rog Strix, men allikevel så er det helt utrolig hvor lang tid det skal ta. Er bare så lei av at ordre datoen blir flyttet hele tiden også får du null info hos Komplett kundeservice. 

Lenke til kommentar
n0one skrev (3 timer siden):

ASUS ROG STRIX RTX3080 O10G GAMING Sending fra Elkjøp!

Bestilte 17.09.20

Bestilte Strix O10G fra Elkjøp 30. september. Må sikkert vente til 2022 i det tempoet de opererer med. Heldigvis har jeg fått bekreftet Strix OC fra Proshop på lager i morgen, bestilt 19.10.21. :-))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
dnm93 skrev (3 timer siden):

Bestilte Strix O10G fra Elkjøp 30. september. Må sikkert vente til 2022 i det tempoet de opererer med. Heldigvis har jeg fått bekreftet Strix OC fra Proshop på lager i morgen, bestilt 19.10.21. :-))

Noice! Snakket du med support der? Jeg bestilte samme kort 09.10, men har ikke vært i kontakt med supporten siden jeg ser det er på vei inn 60 kort elns, og de har nå fått levert alle kort fram til 08.10. Så da får jeg også kort tilsendt imorgen regner jeg med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (26 minutter siden):

Noice! Snakket du med support der? Jeg bestilte samme kort 09.10, men har ikke vært i kontakt med supporten siden jeg ser det er på vei inn 60 kort elns, og de har nå fått levert alle kort fram til 08.10. Så da får jeg også kort tilsendt imorgen regner jeg med :)

 

Hvor ser du det?

Lenke til kommentar

 

n0one skrev (7 timer siden):

ASUS ROG STRIX RTX3080 O10G GAMING Sending fra Elkjøp!

Bestilte 17.09.20

 

dnm93 skrev (4 timer siden):

Bestilte Strix O10G fra Elkjøp 30. september. Må sikkert vente til 2022 i det tempoet de opererer med. Heldigvis har jeg fått bekreftet Strix OC fra Proshop på lager i morgen, bestilt 19.10.21. :-))

Jeg bestilte den 21.09.20 og kundestøtte sa at jeg var #8 på ventelisten i starten av januar, nå begynner jeg å lure på om det er riktig. ettersom "n0one" bestilte den 17. sep. Virker merkelig med så få ordre mellom 17. og 21. september.

Endret av Ephrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får håpe de som venter på kort, og må hente på Postkontor i de nedstengte kommunene her på østlandet  ikke får tilssendt kortene nå. Det ser ut til at Posten vil returnere pakkene til de de ikke får levert til, altså privatpersoner, da de ikke har lagrings kapasitet. Og dermed ikke den valige 14dagers hente luken. 

Så betal det ekstra for hjemlevering hvis man får alternativet.

Post i matbutikk går som normalt.

https://www.posten.no/driftsmeldinger-store/oppdatert-driftsinfo-vedr.nedstengning-i-kommunene-enebakk-frogn-indre-ostfold-moss-nesodden-nordre-follo-oslo-vestby-valer-og-as.tilnaermet-likelydende-tiltak-innfores-ogsa-i-aurskog-holand-marker-rakkestad-skiptvet-lunner-nittedal-lillestrom-lorenskog-raelingen-baerum-asker-drammen-lier-rade-og-horten

 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
28 minutes ago, AndersT2 said:

Får håpe de som venter på kort, og må hente på Postkontor i de nedstengte kommunene her på østlandet  ikke får tilssendt kortene nå. Det ser ut til at Posten vil returnere pakkene til de de ikke får levert til, altså privatpersoner, da de ikke har lagrings kapasitet. Og dermed ikke den valige 14dagers hente luken. 

Så betal det ekstra for hjemlevering hvis man får alternativet.

Post i matbutikk går som normalt.

https://www.posten.no/driftsmeldinger-store/oppdatert-driftsinfo-vedr.nedstengning-i-kommunene-enebakk-frogn-indre-ostfold-moss-nesodden-nordre-follo-oslo-vestby-valer-og-as.tilnaermet-likelydende-tiltak-innfores-ogsa-i-aurskog-holand-marker-rakkestad-skiptvet-lunner-nittedal-lillestrom-lorenskog-raelingen-baerum-asker-drammen-lier-rade-og-horten

 

Hvor mange postkontor er det egentlig igjen i norge nå? 3-4 stk? :P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...