Gå til innhold

Polestar 2-kaféen: Tips, spesifikasjoner og diskusjon


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

11 minutes ago, syar2003 said:

Bare hvis man gadd å sitte fem minutter å trykke ørten ganger rundt og frem og tilbake etter noen meget sirlige, spesielle og bevisste instruksjoner .

 

Når folk teiper fast en DVD spiller på dashbordet å ser Harry Potter mens de kjører, tror du ikke de hadde orket å gjøre dette lille trikset og? Må ikke undervurdere folks dumskap. 

Men håper de kommer med en native Youtube app, som selvfølgelig slår seg av når man setter bilen i gir. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Complexity skrev (1 time siden):

Når folk teiper fast en DVD spiller på dashbordet å ser Harry Potter mens de kjører, tror du ikke de hadde orket å gjøre dette lille trikset og? Må ikke undervurdere folks dumskap. 

Men håper de kommer med en native Youtube app, som selvfølgelig slår seg av når man setter bilen i gir. 

Nei , jeg tror du bare ror for å «ha enda noe å rakke ned» på PS2. Fristende å bruke betegnelsen «det nye hylekoret».
Dessuten hvor mange tror du faktisk visste om dette blant eiere av de få utlevererte biler og hadde i tillegg uoppgradert PS2. Men dette YouTube avspilling via eula fenomenet ditt er bare en ikke sak . Det kommer ikke noe søkeresultat om man googler det engang. Har heller ikke sett det referert på PS2 owners forum gruppene Norge eller Sverige. Og det er i tillegg for lengst rettet.

TB (som virker som den eneste som var klar over og fikk gjort dette) måtte jo pare wifi fra mobilen sin for å få det til. Han kunne jo satt seg i hvilkensomhelt bil med den samme mobilen teipet til dasjbordet med YouTube på i stedet.

 

Feilene de har med sviktende HVAC på enkelte biler som risikerer stopp og havari er derimot særs kritikkverdig og en «krise».
 

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Eg vil ikkje påstå at eg har sett stort av hylekor egentlig, men eg er kanskje berre ikkje i rette ramma for eksponering her.

Personleg er eg mest bekymra for PRen enn sjølve bilen no. Trur det kan vera dødsdommen for videreføring av brandet. For all kritikken eg har hatt mot Polestar 2 sjølv er det ein visuelt lekker bil, og den har mykje bra på gang som gjere den attraktiv til tross for openbare svakheter i forhold til motstandere i markedet.

Ynskje sjå meir av Polestar biler, i korte trekk, kor dei gjerne tar fatt i svakhetene og løyse dei uten å ofre for mykje av kva som gjere bilen lekker.

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gikk vel litt fort i svingene der ja..

Ser det kommer en del folk på Tesla facebook grupper nå som har avbestilt sin Polestar 2 og heller går for Model 3.

Hjelper jo heller ikke for Polestar sin del at de akkurat oppdaterte Model 3 med masse nytt som f.eks varmepumpe. Kjører vel en steinhard rentekampanje hos Tesla nå også.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Complexity skrev (1 time siden):

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/9OOqvp/polestar-tilbakekaller-tusenvis-av-nye-biler

Nå blir vel nesten alle som er levert i norge tilbakekalt.

Og godt er det.
Nå er problemene med biler som stopper faktisk blitt isolert og indentifisert til leverandører har feil i HVAC og en inverter og plan for utbedring og hw bytte er i boks. Samtidig sørger de for at OTA delen er klar.
 

Lenke til kommentar
4 hours ago, PanserJohan said:

Hadde egentlig bestemt meg for PS2, men nå lurer jeg litt på TM3 i stedet. Nye priser og varmepumpe. Det skal el-bil markedet ha; priser presses, og det meste kommer oss forbrukere til gode. Knall hard konkurranse. 

Den smarte forbruker venter yderligere et par år til ting har roet seg.  For mange uferdige og utestede modeller som lanseres nå.  Om man ikke ligefrem bor et sted der man kan spare store summer i bompenger ved å kjøpe elektrisk nå, er det best å vente. 

Endret av tigerdyr
Lenke til kommentar
40 minutes ago, tigerdyr said:

Den smarte forbruker venter yderligere et par år til ting har roet seg.  For mange uferdige og utestede modeller som lanseres nå.  Om man ikke ligefrem bor et sted der man kan spare store summer i bompenger ved å kjøpe elektrisk nå, er det best å vente. 

Påstanden din er ikkje openbart bygd på fakta, så om du ikkje kan bygge opp "uferdige og utestede modeller" med noko meir enn Polestar 2 byrje eg tenke at du har skutt deg sjølv i leggen.

Med kor hysteriskt billig elbil eigerskap er akkurat no er det ingen openbar grunn til å vente med mindre du ynskje noko spesifikt som ikkje er tilgjengelig på markedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
tigerdyr skrev (1 time siden):

Den smarte forbruker venter yderligere et par år til ting har roet seg.  For mange uferdige og utestede modeller som lanseres nå.  Om man ikke ligefrem bor et sted der man kan spare store summer i bompenger ved å kjøpe elektrisk nå, er det best å vente. 

Dette kan man si om absolutt alt, og så vente seg ihjel. Ting blir som regel alltid bedre og billigere. Akkurat nå er elbil-markedet fylt opp av spennende biler som lett kan utkonkurrere "tradisjonelle" biler på pris og ytelse. Så lenge man finner en elbil man liker, er det ingen grunn til å ikke kjøpe den i dag. Vi er langt forbi stadiet der elbiler var for spesielt interesserte. Det som vil skje fremover er at vi vil få flere modeller med større batterier, raskere lading (der dette støttes) og lenger rekkevidde. Så lenge det finnes en elbil i dag som tilfredstiller dine krav, er det ingen grunn til å vente, eller å velge fossilbil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...