Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

1 hour ago, MacBain said:

Plasserte den oppå en glassmusmatte foreløpig men mulig jeg legger den horisontalt der de andre konsollene er og plasserer PS5 vertikalt på siden, når jeg forhåpentlig får den.
Skulle til å si at det ikke så bra ut estetisk, men det har det slitte vegg til vegg teppe allerede klart 😀288877152_IMG_1852(Tilpasset).thumb.JPG.315add63fc21cbf219e95b83bdc97fb6.JPG

Kan vel legge den ned med toppen pekende fremover der hvor kontrollerne ligger?

 

Sånn ellers: noen andre som sliter med å logge på i kveld? Kommer ikke på med mobil eller xbox-en.

Edit: ser det er fler ja, fikk ikke med meg den nyeste siden :)

Endret av Bottekott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Microsoft kunne tatt seg bryet med mulighet til å vri på den av/på xbox logo knappen så den blir riktig vei for oss som har den liggende 😛 Playstation 2 hadde den muligheten på logoen.

Drit fornøyd med xboxen og det er det eneste jeg klarte finne som negativt, så det er jo bra :D Får se om jeg tar meg tid å bygge om veggen jeg har på gaming rommet til å støtte xbox stående etterhvert. Har en benk med innebyd tvbord og tven som henger over så ikke bare bare. Så litt teit ut med logoen liggende men er vel sikkert bare noe man legger merke til første dagene. Sikkert enklere å skru opp xboxen og snu den fra innsiden.

Endret av MuppetOwl
Lenke til kommentar
52 minutes ago, Bone said:

Andre som sliter med å logge inn på Xbox nå? 

Jepp, Xbox core services er nede og jeg får ikke logget inn i det hele tatt så spørst om serverne til MS får litt juling nå. Jævlig typisk at jeg ble hektet på Children of Morta i går kveld og nå får jeg ikke spilt det

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Jeg bestilte først ps5 og ps5 headset. Men gikk heller for denne konsollen. Jeg trenger et headset men aner ikke hva man skal kjøpe til denne konsollen. er det slik at man må koble med kabel i kontrolleren for å ha mic slik det var før?  Eller kan man ha det fullstendig trådløst slik som på ps4 ?  Finne det er headset som er laget til konsollen slik som ps4 headsettet? 

Sorry dumme spørsmål, men har ikke hatt denne konsollen siden 360 kom på markedet. 

Lenke til kommentar

Har egentlig hatt altfor mye å gjøre på jobb i dag, så har ikke hatt så mye tid til å bekymre meg om konsollen kom eller ikke, men har fulgt litt med på forumet i noen korte pauser - og sannelig tikket det inn en melding om at den var klar for henting rett før jeg var ferdig med jobben... Trivelig å få den i hus og installert. Akkurat nå er det greit med 500 Mbit internett - oppsettet er ferdig, og noen spill er lastet ned. Rekker en runde med Doom Eternal i kveld også. 🙂

20201110_214453-01.thumb.jpeg.3e6298170a8e0c463057bcc935266bb0.jpeg

 

Lenke til kommentar
MacBain skrev (2 minutter siden):

Driver å tester "quick resume", men får det ikke til å virke med Forza Horizon 4 eller Gears 5, noen andre som opplever det samme?

Jeg lasta ned fallen order/destiny2 og battlefield V. De spillene du har listet er optimaliserte for XSX og jeg tror de må oppdateres got quick resume senere. Funker ikke enda.

Må si det var sykt kult å switche mellom battlefield V og Jedi fallen order. Satte på performance mode på fallen order og uoptimisert så det lekkert nok ut, og var smooth som F. Det var morsomt

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar
Smultring77 skrev (1 time siden):

Jeg bestilte først ps5 og ps5 headset. Men gikk heller for denne konsollen. Jeg trenger et headset men aner ikke hva man skal kjøpe til denne konsollen. er det slik at man må koble med kabel i kontrolleren for å ha mic slik det var før?  Eller kan man ha det fullstendig trådløst slik som på ps4 ?  Finne det er headset som er laget til konsollen slik som ps4 headsettet? 

Sorry dumme spørsmål, men har ikke hatt denne konsollen siden 360 kom på markedet. 

Man får tak i trådløse headset, men utvalget er heller dårlig.

Bang&Olufsen skal komme med et headset (vet ikke om det blir trådløst, men regner med det).

• Audeze Penrose X (usb dongle) 

• Astro A50 (usb base station)

• Razer Kaira Pro

• Lucidsound LS35X (har jeg eid. God lyd og behagelige på. STORE! )

• Steelseries Arctis 9X (har jeg nå. Helt ok.)

Her er et lar jeg kommer på i farten i hvertfall.

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...