Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare en ting å si. Fy faen hvor stygt det tetris spillet var! Laster ned og går igjennom alle optimaliserte spill. Ori And Will OF The Wips var jo bare helt nydelig pent.

Hadde håpet på noen showoff flashy arcarde spill med fet grafikk. Space shooter, platformspill eller lignende. Ori var som sagt knall, men det er vel mer retail enn Arcade.

forza 4 og gears 5 var også utrolig fett

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (53 minutter siden):

Er nyeste Ori i Gamepass? 

Hva er smarteste måten å skaffe seg gamepass for både PC og Xbox nå? Evt. bare for Xbox.

kjøp 3 år med xbox live og oppgrader til game pass ultimate for 1 dollar. Hvis du kjøper ferdigfylte 12 måneders. Jeg kjøpte bare 24 mnd. Kosta meg 950kr for 2 år med game pass utimate

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Mazeking skrev (5 timer siden):

Bare en ting å si. Fy faen hvor stygt det tetris spillet var! Laster ned og går igjennom alle optimaliserte spill. Ori And Will OF The Wips var jo bare helt nydelig pent.

Hadde håpet på noen showoff flashy arcarde spill med fet grafikk. Space shooter, platformspill eller lignende. Ori var som sagt knall, men det er vel mer retail enn Arcade.

forza 4 og gears 5 var også utrolig fett

Stygt er så langt det spillet med best hdr .... hallo kjelke 

Lenke til kommentar

Noen som vet om screenshots i XSX blir lagret i png-format, eller om man kan endre på dette, slik som på PS4? 

Og, er det noen enkel måte å overføre alle filene på, til en UBS-pinne til eks, også slik som på PS4? 

Var alltid en ting jeg savnet med One X, ift PS4, en dedikert screenshot-knapp. 

Lenke til kommentar
Walkyrje skrev (8 minutter siden):

Noen andre som spiller AC Valhalla på series x her og har problemer med lyden. Oss meg er det så vidt jeg hører noe. Må fyre lydanlegget opp noe jævlig. Så glemmer jeg og skru det ned når jeg er ferdig og skremmer nesten livet av naboer og dyra i skauen her. 

Begynte å spille dette på series x i går, har ikke hatt noe problemer med lyd.

Lenke til kommentar

image.thumb.jpeg.c08fb7f4a5176f471723a7ab02d181e6.jpeg

Andre som opplever lav hastighet?  Satte på noen spill i natt.  Men har ikke blitt ferdig enda.  Har ca. gått 10 timer for ca. 120-130 GB.

Jeg sitter på en Gigabit/s linje og føler det ikke burde gå så tregt..

PSA: skyldtes at et spill kjørte.  Bruk "Quit" og hastigheten kom raskt tilbake...

Og har dere opplevd at QR ikke fungerer på FH4.  Dere?  Spiller ønsket å starte på nytt hver gang.  Dette var dog i går mens jeg lastet ned en rekke spill.  Må teste mer i dag.

Endret av MindTooth
Det fantes et svar på spørsmålet. :)
Lenke til kommentar
Mazeking skrev (10 timer siden):

Bare en ting å si. Fy faen hvor stygt det tetris spillet var! Laster ned og går igjennom alle optimaliserte spill. Ori And Will OF The Wips var jo bare helt nydelig pent.

Hadde håpet på noen showoff flashy arcarde spill med fet grafikk. Space shooter, platformspill eller lignende. Ori var som sagt knall, men det er vel mer retail enn Arcade.

forza 4 og gears 5 var også utrolig fett

På hvilken måte? Siden jeg ikke fikk min XSX på lanseringsdagen, har jeg spilt det på Xbox One denne uken. Synes det var en fet opplevelse. Kan ikke se for meg at det blir noe verre på Series X. :)

Lenke til kommentar
Bone skrev (1 time siden):

Aldri spilt Halo.. 

Hvor kan man begynne? Liker egentlig å begynne på starten, men hvordan er det nå i disse dager? Holder det mål? Hvilket er det, forresten? 

Har den Ultimate-pakka.. :)

Jeg ville ha spilt fra starten i Master Chief collection. JEg starte selv på 3 der i år og har spilt meg opp på det jeg manglet til og med 5.

Lenke til kommentar

Rumble motoren i min høyre avtrekker høres litt ut som en defekt dildo, vesentlig mye mer skarp "dirring mot plastikk" lyd en mine 2 xbox one kontrollere. Andre som opplever det samme? eller er det grun for å tro den er defekt.

Ekstremt merkbart i Forza Horizon 4

Endret av Z_E0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...