Frank.N.Steen Skrevet 24. november 2022 Forfatter Skrevet 24. november 2022 The Tubes - Remote Control (1979) Ei tidvis fartsfylt og energisk blanding av melodiøs og tøff New wave musikk, der Todd Rundgren står bakom som produsent. Og ikke vanskelig å høre, da samtlige spor, lett kunne ha vært fra et av hans egne soloutgivelser. Remote Control er inkludert i sin helhet, på ei nylig innkjøpt Best Of Samler ved navnet: Going Down With the Tubes fra 2007, og valgte å starte ferden der. Rating: 7,5/10 Høydepunkter: Turn Me On, TV Is King, Prime Time, I Want It All Now, No Way Out, Getoverture, No Mercy og Telecide
Gjest Baardsen Skrevet 24. november 2022 Skrevet 24. november 2022 Kjøpte meg nettopp en Ghettoblaster fra -90 tallet på Finn så nå går det mest i gamle opptakskassetter med div. innhold. Enkelte sanger kunne jeg ikke navnet på så noterte bare "instrumental" Nå prøvde jeg Shazam på en av disse sangene og resultatet ble: https://www.youtube.com/watch?v=id4P83lIe1M 1
Apathy Skrevet 24. november 2022 Skrevet 24. november 2022 (endret) Endret 24. november 2022 av AveMORphine 1
Apathy Skrevet 26. november 2022 Skrevet 26. november 2022 Synes de var litt off med timingen på den Tubular Bells utgivelsen. Er nok litt for glad i orginalen (som jo er litt off på timing i utgsngspunktet). 1
Rogernen Skrevet 26. november 2022 Skrevet 26. november 2022 Toy dolls, det mest undervurderte punk bandet. Her er det bare moro i et heseblesende tempo med gitarspill i eliteklassen.
FranZe Skrevet 26. november 2022 Skrevet 26. november 2022 Ikke akkurat så oppkvikkende låter så må bare presisere at alt vel med meg altså Holder på å høre hva han hadde, begynte å lete etter låter av han i dag 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå