Gå til innhold

Hva lytter du til for tiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gouldfan skrev (22 timer siden):

Har du hørt disse damenes versjon? Det er blues det.

The Be good Tanyas

 

Den der likte jeg, den var bra 👍

Så begynner det å nærme seg her da, holder på å finne frem musikken :)

 

 

 

På anlegget så er faktisk denne ganske bra. Youtube er nå så som så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
FranZe skrev (3 timer siden):

Så begynner det å nærme seg her da, holder på å finne frem musikken :)

Har så vidt kommet i gang med å mekke litt frem og tilbake på ei større spilleliste, med fokus på nostalgisk julemusikk fra film og tv, da gjerne litt eldre og koseligere typen, ikke den mer slitsomme og hyperaktive "kjøpesenter" i verste julestria, varianten.

Er så mye å velge blant, på godt og vondt, så greit å komme i gang litt tidligere, men også det å forsøke å velge mellom så ufattelig mange ulike versjoner, der noen definitivt er verdt å høre igjen, andre så fæle at det skulle være mulig å radbrekke klassiske julesanger, og få attpåtil godt betalt for å gjøre så, hvert bidige år i fullsatte kirker og konsertsaler.

Men nok om det, her ei hvert fall de man har greid å finne frem til nå, og vil prøve å stokke litt om på låtrekkefølgen osv, men moro å mimre og kjenne på godfølelsen av en del av disse julelåtene og musikken:

 

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar

Noen er flinke til å synge og andre igjen til å bruke instrumenter. Noen har soft og noen røffere stil.

Altså, hu her har jeg en oppfatning av at hu kan bli noe hissig, skjønner ikke hvorfor. Men dette er skills på høyt nivå. Se det tempoet, og den vreden. Hadde vært noe nervøs skulle jeg møtt hu backstage for å si det slik.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...