Gå til innhold

TEST: Samsungs nye topptelefon: Dette er rett og slett en innertier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teknologi. skrev (1 time siden):

Dette var skuffende,nå kopierer de det meste fra Huawei isteden for å komme opp med noe nytt, og en fæl klump av et kamera opplegg,nei dette var skuffende.??

Hvis du bruker deksel, noe de fleste gjør på mobilen sin, vil jeg tippe kameraet ligger flatt med dekselet eller ikke langt unna i alle fall.

Lenke til kommentar
10 hours ago, robertaas said:

Full score uten engang å ha hodetelefonutgang?

Enig! 
Selv har jeg snudd på det at å fjerne hodetelefonutgangen var et fremskritt. Jeg kjøper nå kun telefoner som har det.

For ikke lenge spurte en kollega om h*n kunne låne øreplugger til laptopen sin da de selv kun hadde øreplugger for iphone...

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig 8K video, er det sikkert mange som jubler over.

For å få glede(?) av dette, krever det 8K TV eller PC-skjerm. OG de færreste har en PC som er istand til å vise 8K video.

De fleste har verken det ene eller det andre, og må da investere.

Og i de fleste tilfeller vil man ikke se forskjell på 4K og 8K. Skal man gjøre det, må man ha en diger skjerm.

Dette vil bli dyrt:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (5 timer siden):

Som jeg alltid sier til folk som klager over det; Fest adapteren på hodetelefonene dine. Teip den fast om nødvendig, og vipps så er det aldri et problem igjen.

Og vipps så kan du ikke bruke hodetelefonene med de andre produktene du har som bruker en vanlig 3,5mm jack...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Iki said:

Og vipps så kan du ikke bruke hodetelefonene med de andre produktene du har som bruker en vanlig 3,5mm jack...

Nei det er virkelig en utfordring å ta den av igjen. Om man har flere produkter så teiper man ikke fast adapteren slik jeg nevnte.

Jeg klarer virkelig ikke å se problemet. 

Det positive med å fjerne hodetelefonutgangen (mer plass til andre ting, et hull mindre for skitt, lort og vann, strukturelt sterkere telefon) oppveier "styret" med å bruke adapter og vel så det spør du meg.

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (21 minutter siden):

Nei det er virkelig en utfordring å ta den av igjen. Om man har flere produkter så teiper man ikke fast adapteren slik jeg nevnte.

Jeg klarer virkelig ikke å se problemet. 

Det positive med å fjerne hodetelefonutgangen (mer plass til andre ting, et hull mindre for skitt, lort og vann, strukturelt sterkere telefon) oppveier "styret" med å bruke adapter og vel så det spør du meg.

Problemet er at det er null poeng i å fjerne porten.

Det er ingen plass spart for øyeblikket, dette vet vi da vi stadig får videoer av folk som modifiserer telefonene sine med å putte inn en slik port i ettertid.

 

Adaptere er også i seg selv et problem da du må ha den med deg, ikke kan lade telefonen mens den brukes, osv.

 

Ellers så er det så mange negativer med trådløse hodetelefoner.

Dårligere lydkvalitet, batterier, pris, osv.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...