Jump to content

molna

Medlemmer
  • Content Count

    5085
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

372 :)

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vi prøvekjørte dagens versjon og ble overrasket over interiørkvaliteten, men droppet den da Kina ikke tar tydelig avstand fra Russlands invasjon.
  2. Synes dette er unødvendig siden alle nybiler om noen få år uansett vil være elbiler.
  3. En storselger i Norge også 3-serie, men med kun 95kw hurtiglading er det kanskje best at den ikke lanseres her.
  4. Gårdsvegen vår har over 20 biler/døgn, så da bør standarden økes til 4-felts og 110km/t eller? Uansett, 110 vil alltid være bedre enn 90. Må gjerne ha 90 i høyre felt og 110 i venstre, slik enkelte sør-europeiske land har.
  5. ÅDT øker gjerne år for år så skulle vi ha fulgt denne pensjonistens metode hadde flere av veiene som bygges i dag måttet oppgraderes allerede om 5-10 år og da snakker vi betydelig høyere kostnad enn 125 mill/km.
  6. Er ikke dette en av grunnene til at så mange Teslaer må vrakes ved bare mindre skader? Greit at det spares penger under produksjon, men så veldig miljøvennlig kan det vel neppe være. Tesla er jo en værsting når det gjelder bærekraftig produksjon. I andre enden har vi BMW, se nå heller til dem.
  7. Meningsløst å teste slik. Kjører man sakte nok så vil selvsagt rekkevidden øke mye, det gjelder alle elbiler.
  8. Så det de sier er altså at det jeg gjorde med å koble strømmen til det nærliggende aluminiumsverket via min bolig for at jeg skulle tjene penger på negativ strømpris faktisk heller ble et tapsprosjekt for meg?
  9. Er vel neppe særlig mange som velger å leie batteri fremfor å eie uansett. Og spesielt ikke etter denne avsløringen.
  10. Reliant Robin, eller etterfølgeren som du nevner, tviler jeg finnes i særlig antall utenfor UK og der finnes det ikke elg så for den må dermed denne testen være urelevant
  11. Jeg har prøvekjørt så kan i alle fall svare om baksetene. Ja, baksetene står på skinner og kan skyves frem/tilbake, ganske mye faktisk, mener det må være over 10cm Baksetet er todelt 60/40. I tillegg er det tilt på baksetene. Skikkelig god plass i baksetene og også overraskende god plass på 3. seterad. Selv med 3. seterad oppe er det grei bagsasjeplass hvis man fjerner luka i bagasjegulvet og tar ut dekk-kit etc som ligger i brønnen under. Det jeg syntes var mest negativt, men som heller ikke nevnes i testen, er den kunstige lyden opp til 30km/t. Slik lyd er jo påbudt nå, men lyden i denne var veldig hørbar inne i bilen. På f.eks vår i-Pace må jeg rulle ned vindu for å høre den. Ellers opplevde jeg bilen som stillere enn i-Pace, både mindre dekkstøy og vindstøy. Syntes også kvaliteten på interiøret var på høyde med Jaguar (har ikke skinn på vår i-Pace). Alt i alt veldig positivt overrasket over BYD Tang.
  12. Er det fortsatt noen som satser på denne bitcoinfloppen? Selv de mest naive bør da kunne se at denne bobla sprekker innen få år.
  13. Bøker skal vel resirkuleres, dessuten hogger MDG trær i Oslo som skal bli til bøker for de nye studiene. Null problem her!
×
×
  • Create New...