Gå til innhold

TEST: Samsungs nye topptelefon: Dette er rett og slett en innertier


Anbefalte innlegg

2 hours ago, Iki said:

Det er ingen plass spart for øyeblikket, dette vet vi da vi stadig får videoer av folk som modifiserer telefonene sine med å putte inn en slik port i ettertid.

 

Putte inn en 3.5mm port i en telefon? Det må i såfall være et ekstremt spesielt tilfelle. Tviler sterkt på at du kan ta hvilken som helst telefon og modde på en 3.5mm fordi det er et stort åpent område der pluggen brukte å være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tåkefyrste skrev (2 timer siden):

Putte inn en 3.5mm port i en telefon? Det må i såfall være et ekstremt spesielt tilfelle. Tviler sterkt på at du kan ta hvilken som helst telefon og modde på en 3.5mm fordi det er et stort åpent område der pluggen brukte å være.

De aller fleste telefonene på markedet idag har mer en god nok plass til en 3,5mm port. Mange kunne fint støttet den nye standarden, 4,4mm uten noen problemer.

 

Den eneste grunnen til å fjerne porten er at du tjener penger på å selge dine egne trådløse hodetelefoner.

(Apple har airpods og Beats, Samsung har AKG, etc)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller den gamle 2,5mm.

Når det er sagt er jeg glad i trådløst også, men det blir hassle å ha flere enheter å lade samt at klumpete in-ears ikke alltid er behagelig.

De fleste trådløse in-ears lages også uten noen form for sikkerhetssnor. Så man har betalt 2.000,- for den nyeste beste og plopp detter den ene ut av øret og blir tråkket på av andre i rushen eller faller nedi en kum (begge deler opplevd av kamerat).

Jeg har noen gamle trådløse in-ears som kom med en snor i mellom som jeg legger bak nakken av bla. den grunn.

For det meste bruker jeg trådløst til større enheter som Bose QC eller Sony MX men de gidder jeg ikke gå med til jobb.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Kjetil Lura skrev (2 timer siden):

Neste 15k for en topp modellen av 20 serien i 2020?

Syns det var dyrt da jeg kjøpte s4 til 5k i mai 2013

S20 som er telefonen som erstatter S4 serien ligger på 9.500,-

S20+ er hakket over denne.

Ultra er hakket over der igjen.

Lenke til kommentar

S serien som S4 blir erstattet av s serien som s20.

S4 hadde ikke noen ultra utgave, så s20 ultra er ikke i samme serie.

-> S4 -> S5 -> S6 -> S7 -> S8 -> S9 -> S10 -> S20

-> S5+ -> S6+ -> S8+ -> S9+ -> S10+ -> S20+

-> S20 ultra

Derfor vil det ikke være rettferdig å sammenligne s20 ultra sin pris mot en S4.

Du må heller sammenligne S20 mot S4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...