Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck. Nå blir det ekstra deilig å game i spill som GTO på PS4 framover (not). Som om det ikke allerede var ille nok. Sukk.

Sikkert noen som har glede av dette til å nytte sin PS4 til andre ikke-ødeleggende formål. Hater sånn spill-ødeleggende oppførsel hvor de gjør det mulig å bruke PC mod menyer på bokser som PS4. Kanskje på PS5 også. Tror de jobber intenst med å knekke det der også.

Er betalt ut premiering i fra Sony til "white hackers" forteller han her youtuberen i andre tidligere videoer.

:realmad:

Han her youtuberen er jo sterk tilhenger av slike hacks da. FYI.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL
Nimrad skrev (18 timer siden):

Men det var jo ikke det kritikken gikk på.

Min kritikk går dit. Når det gjelder historien og hvor de tok karakterene kunne jeg ikke brydd meg mindre men det er fordi jeg begynner å bli gammal og bryr meg lite om hvor en historie i et hvilke som helst spill tas. Jeg bryr meg om gameplayet.

Lenke til kommentar
BasketSnake skrev (6 minutter siden):

Min kritikk går dit. Når det gjelder historien og hvor de tok karakterene kunne jeg ikke brydd meg mindre men det er fordi jeg begynner å bli gammal og bryr meg lite om hvor en historie i et hvilke som helst spill tas. Jeg bryr meg om gameplayet.

Men da kan du jo ikke si at kritikken var riktig. Det du kritiserer har så og si alle andre hyllet opp i skyene.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (13 minutter siden):

Alle har vel litt forskjellig inntrykk av hva kritikken gikk på. Selv droppet jeg kjøpet.

Har du lyst å utdype det? Det var ganske åpenbart spør du meg. Så og si alle seriøse anmeldere har gitt spillet gode karakterer. Men det ble review-bombet av privatpersoner som følte seg støtt av etellerannet. Veldig rar situasjon egentlig. Det oppstod jo egne miljøer av folk som hatet et spill de aldri hadde spilt. Har sjeldent vært borti noe så politisk rundt et spill.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL
Nimrad skrev (42 minutter siden):

Har du lyst å utdype det? Det var ganske åpenbart spør du meg. Så og si alle seriøse anmeldere har gitt spillet gode karakterer. Men det ble review-bombet av privatpersoner som følte seg støtt av etellerannet. Veldig rar situasjon egentlig. Det oppstod jo egne miljøer av folk som hatet et spill de aldri hadde spilt. Har sjeldent vært borti noe så politisk rundt et spill.

Jeg kjenner lite til dette, jeg sier bare at jeg har egne grunner for hvorfor jeg synes det var et langdrygt ganske kjedelig spill. Ikke spesielt fan av måten historien ble lagt heller. Men ja, jeg har registrert et skikkelig opprør mot spillet.

Jeg bryr meg også absolutt katta i natta hva "seriøse anmeldere" mener om spill. Ta eksemplet Red Dead Redemption 2. For et visuelt mesterverk. Fy FLATE så jævlig det er å bare kontrollere karakteren. Latency og lag oppå animasjoner i tillegg til det mest strikktøyde (?) spillet jeg noensinne har vært borti. Og jeg fullførte det. Jeg sluttet bry meg om disse såkalte "innertierne" for mange år siden.

Endret av Slettet-9JVihvHL
Tillegg
Lenke til kommentar
Sfinxer skrev (20 minutter siden):

Hei.

Er fersk kommende PS5 eier. Og lurer på hvilke typer spill dere anbefaler? Hvilke bør jeg absolutt skaffe meg? 
Har også en datter på 8år som vil bruke den en del også, så hadde vært fint med et spill som vi sammen kan ha glede av.

Alle tips mottas med takk :D. 

Grattis med PS5!

Her går det i Fifa22 og Call of Duty/Warzone for det meste, men har også vært spilt Assassins Creed Valhalla, Ghost of Tsushima (råbra!!) og Control.

Jeg spilte mye Astro's Playroom med guttungen på 6 (snart 7). Det følger med gratis, er ikke toplayer, men det var gøy å sitte sammen og løse oppgaver mens man byttet på å spillet. Spillet har høy kvalitet og max nostalgifaktor!

Ellers går det mye i Sackboy Co-op og Ratchet og Clank på minstemann hjemme dersom det er rene PS5-spill du er ute etter. Vi spiller også flere PS4-spill: Sims 4, Spyro, LEGO i alle mulige varianter (de fleste holder høy kvalitet), Rayman for å nevne noen.

Er en fin artikker med mange bra tips her:
https://global.techradar.com/no-no/best/beste-ps5-spill-her-er-spillene-for-deg

Endret av Retroman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sfinxer skrev (27 minutter siden):

Hei.

Er fersk kommende PS5 eier. Og lurer på hvilke typer spill dere anbefaler? Hvilke bør jeg absolutt skaffe meg? 
Har også en datter på 8år som vil bruke den en del også, så hadde vært fint med et spill som vi sammen kan ha glede av.

Alle tips mottas med takk :D. 

Sackboy: A Big Adventure er kanskje midt i blinken for den lille ? Ellers anbefaler jeg virkelig Astrobot som følger med konsollen :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sfinxer skrev (1 time siden):

Og så må jeg se på noen gode spill som jeg kan nyte på egenhånd og da :). 

Har du kjøpt disk-varianten? Ser det er ålreit tilbud på Spider-Man nå i ulike butikker. Miles Morales Ultimate for 499,- på CDON (inkluderer både første Spider-Man og Miles Morales), eller kun Miles Morales for 279 på dustinhome.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (52 minutter siden):

Har du kjøpt disk-varianten? Ser det er ålreit tilbud på Spider-Man nå i ulike butikker. Miles Morales Ultimate for 499,- på CDON (inkluderer både første Spider-Man og Miles Morales), eller kun Miles Morales for 279 på dustinhome.

Ja, disk-varianten ja. Godt tips, det har jeg også hørt mye bra om🙂!

Lenke til kommentar

PS Plus ja, det var jo veldig interessant. Er jo nesten meningsløst å kjøpe disc hvis man ikke har liggende. 85kr mnd er jo en bra pris for tilgang på mange spill!

Kan man laste ned spillene da til konsollen eller må man spille over nett? Jeg har ikke verdens beste internettlinje (10gb).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...