Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FalconPatrol64 skrev (38 minutter siden):

Bestill PS4 versionen og oppgrader gratis til PS5 versionen.

599- minus 10 % rabatt. kommer på 539,10 inkludert frakt eller 769 på PlayStation Store. Eller hent i butikk uten frakt kostnad og venting.

https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/spill-playstation-4/226162/sackboy-a-big-adventure-ps4

Fra PS Store.

Hvis du allerede har PS4™-versjonen av spillet, kan du laste ned PS5™-versjonen uten ekstra kostnad, du trenger ikke å kjøpe dette produktet. Alle som har et PS4™-diskeksemplar må sette disken inn i PS5™-konsollen hver gang de vil laste ned eller spille PS5™-nedlastingsversjonen. Hvis du har spillet på disk til PS4™ og kjøper PS5™ Digital Edition uten diskstasjon, vil du ikke kunne få PS5™-versjonen uten ekstra kostnad.

 

Ja det funker å oppgradere til PS5 utgaven gratis ja?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL

Jeg jobber fredag så jeg vil ikke ha den Torsdag. Det er så brutalt. Kl 10 jobber jeg ikke da. På Torsdagen altså....

Endret av Slettet-9JVihvHL
Lenke til kommentar
Ragebarx skrev (5 minutter siden):

Ok Komplett...

  1. De som valgte å bestille PS5 hos komplett i April 2020 vil ikke få konsoll på lanseringsdagen, og mange vil ikke få den samme uke som lanseringen.
  2. Kunder som valgte komplett for ikke endret leveranse fra Posten til Porterbuddy (for da ender du bakerst i køen).
  3. Spill som Demons Souls og Spider-man blir heller ikke sendt ut, selv om mange (meg inkludert) har allerede fått de i fysisk form fra Elkjøp og NetonNet.
  4. Både Elkjøp og Coop f'ing Obs vil klare å lever ut PS5 til kunder før Komplett har i det hele tatt sendt de ut.

Dette er jo helt sinnsykt =D Hva i alle dager er det som skjer med Komplett. Tragisk og komisk dette her 🤣

Noe sier meg det sitter en mellomleder som ikke har lest skrivet fra Sony godt nok... meget spesielt om det kun er Komplett som har skjønt at kunder ikke skal få produktene sine på lanseringsdag... 

Heldigvis ingen hast for meg her i gården... det er ikke noe jag for å få PS5 på lanseringsdagen, men greit å få den før høsten 2021 (spesielt siden jeg solgte PS4 Pro'n min nettopp).

Endret av Griffin
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Griffin skrev (7 minutter siden):

Noe sier meg det sitter en mellomleder som ikke har lest skrivet fra Sony godt nok... meget spesielt om det kun er Komplett som har skjønt at kunder ikke skal få produktene sine på lanseringsdag... 

Alle har nok fått det med seg. Men spørs i hvilken grad de bryr seg.

Lenke til kommentar
Iki skrev (1 minutt siden):

Er det pga design eller plass? Ser ikke helt hvorfor det skulle være skuffende da du alltids kan velge å ikke bruke plater.

 

Allostasis skrev (2 minutter siden):

Hvorfor det? Med digital får du jo bare tilgang til Sony sin butikk og må godta alt av priser du får der (som alltid vil være dyrere enn fysiske butikker ved lansering). Du kan heller ikke videreselge eller kjøpe brukte spill.

Fullt klar over det, det gir vel ikke helt mening egentlig å tenke slik. Men jeg har ikke kjøpt PS4-spill på disk siden det første året. Bare foretrekker det slik, liker å ha mindre ting som tar opp fysisk plass. Pluss at den ser litt finere ut. Men det er ikke det mest økonomiske i lengden, det er jeg fullt klar over.

Men klage skal jeg uansett ikke om jeg skulle få diskversjonen i en digital edition-pakning! Veldig happy uansett med at jeg var heldig med å få tak i en. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Evil-Duck låst og gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...