Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

ppsstt skrev (9 minutter siden):

Jeg er en av de som ikke får digital edition til release men kanskje før jul. Var tidlig ute og fikk bekreftet bestilling 10.03 på epost (elkjøp)

Brukte klarna faktura og føler at jeg kom langt bak i køen pga dette. Virker igrunn veldig urettferdig 

Ikke vær for sikker på at du ikke får den nå (selv om du har fått SMS), som jeg tidligere har skrevet her har venner av meg som har "ubekreftet" i ordrestatus ikke fått sms, og folk som har "reservert" fått SMS begge bestilte likt som deg* tror jeg

 

 

Endret av CowsWontBite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å slå litt kaldt vann i blodet på Elkjøp-kunder. Blir vel ikke nødvendigsvis sendt i dag/morgen, selv om den er pakket og klar? Rart om Elkjøp "får lov" til å sende i dag/morgen, mens alle andre blir påtvunget å vente til 19.11 🤔 Dette blir jo selvfølgelig spenennde å følge viderer, minutt-for-minutt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Baconost said:

Bare for å slå litt kaldt vann i blodet på Elkjøp-kunder. Blir vel ikke nødvendigsvis sendt i dag/morgen, selv om den er pakket og klar? Rart om Elkjøp "får lov" til å sende i dag/morgen, mens alle andre blir påtvunget å vente til 19.11 🤔 Dette blir jo selvfølgelig spenennde å følge viderer, minutt-for-minutt!

Spennende, ja. Spørs på hvilken deal Elkjøp har klart å få med Sony. Står uansett følgende på sporingen på Elkjøp: 

17. nov, kl. 11:46 - Ankommet terminal for omlastning
17. nov, kl. 11:46 - Levert til transportør

Får se om Bring-sporingen blir oppdatert i løpet av dagen/natten når pakken eventuelt kommer til terminal. 

 

Lenke til kommentar
Baconost skrev (6 minutter siden):

Bare for å slå litt kaldt vann i blodet på Elkjøp-kunder. Blir vel ikke nødvendigsvis sendt i dag/morgen, selv om den er pakket og klar? Rart om Elkjøp "får lov" til å sende i dag/morgen, mens alle andre blir påtvunget å vente til 19.11 🤔 Dette blir jo selvfølgelig spenennde å følge viderer, minutt-for-minutt!

De sendte ut Xbox kvelden før release. Tipper de gjør det samme med PlayStation.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Ragebarx said:

Fra Komplett: 

image.png.52e4d36a4b3f7b31cfc8f22ca1b318c6.png

Han sa det var meget rart og strengt tatt ikke lovlig for Elkjøp å sende de ut før 19. 

Elkjøp har fått samme embargo de også. Har en i flokken som jobber på Elkjøp, som sier de har fått inn Ps5'ene på lager men sendt ut intern beskjed om at det ikke vil bli utsendt før på torsdagen. Men de kan forhåndsmelde forsendelsene til posten for å få litt kjappgang i prosessen på Torsdagen. 
 

Rart hvis de bryter den embargoen, men Sony burde tillatt at det ble sendt hvertfall dagen før mtp. postgang sjelden er levering samme dag. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (15 minutter siden):

Nei, det er det ikke. På 2-2.5 meter vil en 55" med 1080p se dårligere ut enn 4K.

Er distanse kalkulatorer er mye nærmer HDR og kontrast er det som gir et bra bilde oppløsning er det siste.

HDR fikk vi på siste generasjon konsoller så det er ikke noe opgradering 4K var det oxo denne gangen er det ray tracing og 120fps som blir de største forskjellene på bildet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...