Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

SweetDollarTee skrev (21 minutter siden):

Da har jaggu meg også CDON fått sendt.
De markerte dog pakken som 6.6kg, men har vel ingen ting å si.

Da får jeg 2 ps5's til release, kommer til å selge den ene til kostpris så ikke ta helt av på meg enda :)

cdon.thumb.png.4eff0622dc46525a262f752717871df3.png

Fant ut nå at jeg ikke får min før i Januar 😞  (brukte Unik Id på elkjøp for å se). Om du er i Oslo området, vil jeg gjerne kjøpe konsollen av deg, så kan jeg avbestille elkjøp orderen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SverreLøk skrev (8 minutter siden):

Dere som har mottatt varsel om sending fra Elkjøp: pakken er vel bare forhåndsmeldt hos dere også;  altså ikke sendt?

"Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller på vei til brings terminal....." 

Ser ikke noe forventet levering, og vil vel ikke få det før den er mottatt på terminalen til Bring. Lurer på hva han duden i går fikk? For der stod det forventet ankomst og alt.

Lenke til kommentar
CaZpeR skrev (1 time siden):

Førsteinntrykket av DualSense er bra. Ligger veldig godt i henda. Kan fint se for meg sitte noen timer med denne 🙂

Enig! Måtte kjøpe en til pcn mens jeg venter på Playstation. Den sitter godt i hånda, tyngden er bra, og d-paden er perfekt. Men den er litt glatt, og etter noen år med Xbox elitekontroll, merker jeg savnet av konfigurerbare knapper på baksiden.  

Lenke til kommentar
Jesperiano skrev (12 minutter siden):

"Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller på vei til brings terminal....." 

Ser ikke noe forventet levering, og vil vel ikke få det før den er mottatt på terminalen til Bring. Lurer på hva han duden i går fikk? For der stod det forventet ankomst og alt.

Hos meg står det at pakken blir sendt i dag (fra Elkjøp)

image.png.b4de7d98324b6cd0f2cda4f181ff9ea3.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL

Jeg har bare lyst til å si til alle at selv om KontrolFreek grip og thumbsticks kanskje ser ut som noe for esport fanatikere så har jeg brukt det både på xbox og playstation siden PS3 og det er helt fantastisk og jeg kommer aldri til å se meg tilbake. Anbefaler mid-size thumbsticks da de ikke gjør annet enn å gi mye bedre kontroll og grep på joystickene. Hvis du prøver dette kommer du til å ønske at du kjøpte det mange år tilbake i tid. Bare nevner det.

Lenke til kommentar
puppiesareugly skrev (1 minutt siden):

Husk at statusen på Bring/Posten ikke forandres før terminal i mottakerlandet registrerer forsendelsen. Vi vil nok ikke se før i natt/morgen tidlig om forsendelsene faktisk er sendt eller ikke. De må ankomme Norge først.  

Håper at de allerede har forlatt Svergie, og er i Norge i morgen!! 

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Jesperiano said:

Håper at de allerede har forlatt Svergie, og er i Norge i morgen!! 

Dersom det ikke kommer oppdatering om at de har ankommet Norge i løpet av morgendagen, så kan vi nok trygt legge til grunn at Elkjøp kun har forhåndsregistrert postforsendelsene (som de kan gjøre) for å slippe mer mas om når PS5 leveres, men at de faktisk ikke sendes før på torsdag, og som da er i henhold til Sony's retningslinjer. I så fall relativt sleipt gjort.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
puppiesareugly skrev (3 minutter siden):

Dersom det ikke kommer oppdatering om at de har ankommet Norge i løpet av morgendagen, så kan vi nok trygt legge til grunn at Elkjøp kun har forhåndsregistrert postforsendelsene (som de kan gjøre) for å slippe mer mas om når PS5 leveres, men at de faktisk ikke sendes før på torsdag, og som da er i henhold til Sony's retningslinjer. I så fall relativt sleipt gjort.  

Enig, hvert fall når de sendes fra Sverige!

ifølge den unike IDen man fikk pp kvittering, så står det at den er plukket opp av Posten/leveringstjenesten! Håper det stemmer...

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Jesperiano said:

Enig, hvert fall når de sendes fra Sverige!

ifølge den unike IDen man fikk pp kvittering, så står det at den er plukket opp av Posten/leveringstjenesten! Håper det stemmer...

Samme her. Men på Min Side står ordren fremdeles som Reservert. Frykter at det er fordi den ikke er sendt ut fra Elkjøp - kun at den er gjort klar for forsendelse. Vi får vente å se :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...