Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

718 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      96
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-9JVihvHL

Det må ha vært nevnt allerede men komplett kundeservice fortalte meg i dag at det var regler de måtte forholde seg til så de ikke kunne sende ut før den 19. Supporten bare limte inn en paragraf, de får nok tusenvis av det samme spørsmålet hver dag. Like etter så skrev hun at "de ikke visste enda fordi de ikke hadde hørt noe om det" så da så. De vet ikke. Ingen vet. Bare å sette krisestab.

Lenke til kommentar
10 hours ago, Marcuzani said:

https://www.gamer.no/artikler/flere-xbox-series-x-konsoller-har-havnet-pa-finn-no/502462

Burde nesten sitte klar 19.11 kl 10:00 for å sikre meg en konsoll til, for og så legge den ut på Finn.no til blodpris.

Ser ut til at du enkelt kan få 10 høvdinger for en PS5 når to stk XSX til 10.000 er borte fra Finn.no etter under et døgn. PS har langt færre enheter.

Tipper mange syntes det er uetisk, men samtidig tror jeg mange hadde gjort det samme om de hadde hatt muligheten. Kan jo i prinsippet få seg en PS5 og gå i fortjeneste...

Tilbud/etterspørsel.

Hmm kanskje jeg skal selge XSX for å finansiere ferie neste år.

Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (18 minutter siden):

Er det noen nettbutikk det er mulighet å få tak i/bestille PS5 imorra tro? Ser at coob obs åpner opp for bestilling imorra kl 0900 f.eks 🤔

Tror du må refreshe nettleseren din, Obs åpner ikke for salg før torsdag neste uke.

Endret av ballerusk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

leste et eller annet sted at flere av dere snakket om hdmi 2.1 og at man trengte det for å få skikkelig utbytte av konsollen. 

Videre skrev noen om at de hadde brukt litt tid for å finne ut av samsung även sin, og til slutt funnet ut at den hadde en hdmi 2.1 port. 

Jeg finner det ikke igjen. kan noen forklare meg dette? Trenger vi hdmi 2.1 for å få fult utbytte av konsollen? Det er langt fra alle Tver som har det? 

jeg har denne https://www.komplett.no/product/1124642?noredirect=true men ser ikke at det står hvilken type hdmi även har. 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...