Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

1 hour ago, ITtraktor said:

Noen som har hørt noe fra NetOnNet? Jeg har forstått det slik at Elkjøp har solgt flere digitale PS5 enn de har, men at de fortsatt har analoge igjen. Da synes jeg det er dårlig at de som har bestilt digital ikke får muligheten til å heller få analog på lanseringsdagen.

Hva er en analog PS5?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser heldigvis ut til at PS5 støtter Atmos og DTS:X for UHD BDs, redd for at det ikke var tilfelle gitt hva som har blitt sagt nå før release. Spørsmålet er da om dettte også gjelder media-appene som DIsney+, Netflix osv. Har Apple TV selv så kommer mest sannsynlig ikke til å bruke PS5 til det, men uansett. UHD derimot, har litt av det liggende og PS5 blir spilleren jeg buker der, så det var en god nyhet.

image.thumb.png.1ddd646da36c176f44afa8a3d1f7bb18.png

https://blog.playstation.com/2020/11/09/ps5-the-ultimate-faq/#addtlinfo

Endret av Selvin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
V3gard skrev (3 minutter siden):

Svar fra Netonnet ang levering av ps5:

"Foreløpig info så vil de som har forhåndsbestilt motta rundt release så sant det ikke dukker noe uforutsett"

"De blir sendt fortløpende når vi har fått de på lager, men tidligst 1-2 dager før"

 

Så ser jo lovende ut :)

Mer enn hva jeg har fått de gangene jeg har spurt, men dette tyder hvertfall veldig bra på å få levering relativt kjapt :)

Lenke til kommentar
puppiesareugly skrev (19 timer siden):

Da jeg pratet med Elkjøp tidligere i dag for å få ettersendt kvittering på min forhåndsbestilling av disc-versjonen, fikk jeg beskjed om at den ville bli sendt 19. - ikke før. Så vet ikke om du er i første pulje, altså :( 

Ser for meg at det er ingen som egentlig vet - og at de derfor safer seg med å si at de blir sendt på releasedato. 

Om andre pulje er dagen etter første pulje så går det helt fint for min del :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...