Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Theo343 skrev (1 time siden):

Jeg liker ikke at man kun får tak i hvite kontrollere. Hvit plastikk man holder i over lengre tid får så og si alltid rimelig guffen og lite tiltalende skjolder. Ikke gjennomtenkt i mine øyne.

Dette kan løses med theme plasters men personlig håper jeg vi får tilgang til andre native farger nærmere jul.

Har hatt en hvit Xbox kontroller i flere år uten noe problemer. Om en røyker inne så gulnes ting, vasker en ikke hender så blir ting skittent 😆

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen her som bestilte fra Power og har hørt noe fra dem?
Jeg la inn bestilling 18.09.2020 09:55, men pengene har ikke blitt trukket fra konto enda og jeg har ikke fått noe mer informasjon. Jeg bestilte også pick-up i butikken så er spent på hvordan det blir nå siden Sony har bannet salg i fysisk butikk.

Lenke til kommentar
Vaktmestern skrev (1 time siden):

Er det noen her som bestilte fra Power og har hørt noe fra dem?
Jeg la inn bestilling 18.09.2020 09:55, men pengene har ikke blitt trukket fra konto enda og jeg har ikke fått noe mer informasjon. Jeg bestilte også pick-up i butikken så er spent på hvordan det blir nå siden Sony har bannet salg i fysisk butikk.

Bestilte også fra Power med hent-i-butikk, og har ikke blitt trukket eller hørt noe.

 

Har imidlertid blitt trukket fra både Elkjøp og Netonnet.

Håper Power gir beskjed om når man må ha pengene på konto ettersom jeg ikke går rundt med 6000 på brukskonto...

Lenke til kommentar
SverreLøk skrev (21 minutter siden):

Bestilte også fra Power med hent-i-butikk, og har ikke blitt trukket eller hørt noe.

 

Har imidlertid blitt trukket fra både Elkjøp og Netonnet.

Håper Power gir beskjed om når man må ha pengene på konto ettersom jeg ikke går rundt med 6000 på brukskonto...

Kommer anpå hvilken betalingsmetode du valgte, men er ikke vanlig at man ved bestillinger får info når man må ha pengene klare. Eneste måten å styre dette på er hvis du valgte betal om 14 dager etter mottatt vare

Lenke til kommentar
One 7 skrev (1 minutt siden):

Hvilken betalingsmåte brukte dere?

Bestilte selv på Elkjøp 18 september, og betalte med Paypal. Både i nettbanken og Paypal står det som betalt/bokført. Valgte post i butikk som leveringsmåte.

Mulig det er snakk om reservasjon og ikke forhåndskjøp?

Hos Elkjøp betalte jeg med PayPal og ble trukket fra konto med en gang.

 

cale32 skrev (7 minutter siden):

Noen som har fått forventet leveringstid hos Elkjøp? 

Det står ingenting om forventet leveringstid, men jeg er ganske sikker på at alle som fikk til å legge inn en bestilling hos dem får konsollen på releasedatoen :)

Lenke til kommentar
One 7 skrev (2 timer siden):

Hvilken betalingsmåte brukte dere?

Bestilte selv på Elkjøp 18 september, og betalte med Paypal. Både i nettbanken og Paypal står det som betalt/bokført. Valgte post i butikk som leveringsmåte.

Mulig det er snakk om reservasjon og ikke forhåndskjøp?

Kjøpte med kredittkort hos Elkjøp og ble trukket/bokført på kortet med en gang.

Lenke til kommentar

Hva er den originale førsteutgaven av PS4 verdt brukt? Gitt at man selger med en eller to kontrollere som har battery wear? Hva må en regne med at folk må gi for batterireservedelen på det asiatiske nettbutikkmarkedet ala (Ebay, Ali med flere) ?

1. Tenker da hva er lettsolgt prisleie?

2. Hva er lett utfordrende å få betalt?

3. Hvor når man et brenne inne med pris montro? Bruker ikke PS4-en min i øyeblikket, så kan alltid kvitte seg, for så å kjøpe PS5 en gang når leveringsuroen har lagt seg.

Siden jeg ikke er en ihuga gamer lengre, så kan dette gjerne være smart å selge nå - ikke mest pga. å få mest mulig betalt, men fordi at da bør kjøper ha kommet med varene i retur dersom de ble misfornøyde lenge før PS5 blir mulig å få kjøpt for en som meg som ikke er på noe liste. Er jo greit å vite at man ikke blir sittende med begge konsollene.

Endret av G
Lenke til kommentar
4 hours ago, CaZpeR said:
Det var jo... En del PS5 😛 (Legger dog merke til at jeg ser ikke en eneste palle med Digital Edition)

Lurer også på hvor lite Digital Editions det vil bli tilgjengelig ?. Siden jeg ikke har en forhåndsbestilling inn bør jeg vel prøve å få tak i en disk utgave siden det virker som det er betydelig mer av disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...