Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

MrTopGTA skrev (På 30.10.2020 den 23.28):

Er helt galebonanza dette her, jeg så det va mange innlegg på finn ang kjøp og salg av ps5 før men ingen nå. er dette noe brudd på reglene hos finn ? eller bare har folk sluttet å prøve😅 Venter min egen digital fra elkjøp til launch men vurderes jo å selge da ingen andre i kretsen får den til da 😕 😂 får se det litt an, evt hit me up i DM 

Kan du kontakte meg på melding. 90799145. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg leser oversettelsen så er nok dette bare en system-generert e-post basert på når Media-Markt får inn konsollen på lager og ikke selve endring av lanseringen. Ser for meg scenarioet er så enkelt som at de skulle fått konsollen inn på lager 9. november (her tar jeg bare elkjøp sin dato) og så er denne blitt forsinket til 12. november og så har systemet generert e-posten uten å ta hensyn til at konsollen lanseres på en senere dato.

Er selvsagt klar for å bli positivt overrasket, men tar ikke denne spekulasjonen for noe mer enn det den er. Men hey! Nå har jo Sony plutselig lansert tilbehøret 30. oktober over dammen så her kan jo forsåvidt alt skje 😛

Endret av CaZpeR
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, Nimrad said:

Flere har gjort det. Jeg bestilte via NetOnNet som også stoppet salget veldig kjapt, men de kunne ikke garantere noe konsoll på lanseringsdagen.

Har kontakt med en som jobber i Elkjøp som har sagt at de som bestilte innenfor de 15 min det åpnet for bestilling skal få, og så er det +/- 700 konsoller som blir solgt etter release før de får inn nye konsoller før jul igjen. 

 

Elkjøp og Power tror jeg har kontroll, de andre mindre aktørene er jeg usikre på. 

Lenke til kommentar
Mojo Wangen skrev (6 minutter siden):

Elkjøp og Power tror jeg har kontroll, de andre mindre aktørene er jeg usikre på. 

Muligens... Jeg opplever at NetOnNet sine kundeservice/oppfølging er veldig dårlig. Når alle her maser om datoer som skifter hos komplett og usikkerhet rundt når de sendes ut så sitter jeg i båten med null info om jeg i det hele tatt får noe konsoll i år. Svaret fra KS er at de vet ikke antall og vet ikke noe om forventet levering.

Lenke til kommentar
Mojo Wangen skrev (2 timer siden):

Har kontakt med en som jobber i Elkjøp som har sagt at de som bestilte innenfor de 15 min det åpnet for bestilling skal få, og så er det +/- 700 konsoller som blir solgt etter release før de får inn nye konsoller før jul igjen. 

 

Elkjøp og Power tror jeg har kontroll, de andre mindre aktørene er jeg usikre på. 

Så det du sier er at de konsollene de skulle solgt fysisk på lanseringsdagen blir lagt ut for salg etter release?

Lenke til kommentar
Mojo Wangen skrev (2 timer siden):

Har kontakt med en som jobber i Elkjøp som har sagt at de som bestilte innenfor de 15 min det åpnet for bestilling skal få, og så er det +/- 700 konsoller som blir solgt etter release før de får inn nye konsoller før jul igjen. 

 

Elkjøp og Power tror jeg har kontroll, de andre mindre aktørene er jeg usikre på. 

Snakket med kundeservice i går. Hun fortalte at resterende konsoller, som egt skulle være solgt i butikk på lansering, blir gjort tilgjengelig på elkjøp.no, 19.nov 13.00! Flere som har hørt dette?

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (2 timer siden):

Muligens... Jeg opplever at NetOnNet sine kundeservice/oppfølging er veldig dårlig. Når alle her maser om datoer som skifter hos komplett og usikkerhet rundt når de sendes ut så sitter jeg i båten med null info om jeg i det hele tatt får noe konsoll i år. Svaret fra KS er at de vet ikke antall og vet ikke noe om forventet levering.

Min opplevelse av NetOnNet er sånn generelt. Tilfeldig hvor fort ting blir sendt ut, og hvor lang tid det tar. Retur på åpent kjøp tar lang tid, og umulig å følge status underveis (bortsett fra å kontakte KS). Ofte god priser da.

Lenke til kommentar
Jesperiano skrev (11 minutter siden):

Snakket med kundeservice i går. Hun fortalte at resterende konsoller, som egt skulle være solgt i butikk på lansering, blir gjort tilgjengelig på elkjøp.no, 19.nov 13.00! Flere som har hørt dette?

Wow

Noen som har hørt noe fra Power?

Lenke til kommentar
Jesperiano skrev (1 time siden):

Snakket med kundeservice i går. Hun fortalte at resterende konsoller, som egt skulle være solgt i butikk på lansering, blir gjort tilgjengelig på elkjøp.no, 19.nov 13.00! Flere som har hørt dette?

Jeg snakket med kundeservice nå og fikk etter en stund bekreftet salgstart klokka 13:00 den 19. november jeg også. De ville ikke legge ut noe før pga uviss lagerdato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...